Wawryn Opublikowano 31 Marca 2017 Opublikowano 31 Marca 2017 To faktycznie napalilem się bo tanio mona wychaczyc s4 ale takie koszty mnie przerazaja a kto zrobił to ten nie sprzeda takiego egzemplarza .dzięki za info .decyzja do przemyślenia szczególnie ze chciałbym wrzucić lpg jeszczeWysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 4 minutes later jak bedziesz chciał sprzedać daj znać dogadamy sie:)
pawelosinski83 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Dnia 3/31/2017 o 15:37, Wawryn napisał: To faktycznie napalilem się bo tanio mona wychaczyc s4 ale takie koszty mnie przerazaja a kto zrobił to ten nie sprzeda takiego egzemplarza .dzięki za info .decyzja do przemyślenia szczególnie ze chciałbym wrzucić lpg jeszcze Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 4 minutes later jak bedziesz chciał sprzedać daj znać dogadamy sie:) Jest dokładnie tak jak mówisz... zakup to dopiero początek... zwłaszcza jeśli kupisz tańszy egzemplarz... A z drugiej strony nawet zakup zadbanej sztuki niestety nie zawsze zagwarantuje Ci spokój... Ten typ tak ma... jak się uda to OK, a jeśli nie to masz prze...ne Jeśli nie wiesz dokładnie co było robione, to w zasadzie taki większy serwis masz jak w banku na poczatek, jeśli chcesz jeździć bezawaryjnie dłuższy czas. Musisz to po prostu wkalkulować i tyle. Ale to auto coś w sobie ma i moim zdaniem warto mimo wszystko... Chyba byśmy się nie dogadali jednak
Wawryn Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Chyba bysmy sie dogadali .S4 to S4 jak ktoś robi porzadnie to nie sprzedaje za duza frajda.Będe polował bardziej bym chciał b7 z usa ma lepsze wyposazenie ale wiekoszsc z USA to porzadnie byly pogniecione ...
bejowy Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 cześć! od niedawna mam Audi RS4 B7 4.2, 2007 rok , powiedzcie mi na co zwracać przy nim uwagę? co najszybciej się zużywa itd?
Dev Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 7 godzin temu, bejowy napisał: cześć! od niedawna mam Audi RS4 B7 4.2, 2007 rok , powiedzcie mi na co zwracać przy nim uwagę? co najszybciej się zużywa itd? Najpierw zdejmij kolektor dolotowy
bejowy Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 a mógłbyś konkretniej? tzn, po co itd?
pawelosinski83 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Żeby wyczyścić kanały dolotu w kolektorze i głowicyWysłane z Tapatalka
bejowy Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 może głupie pytanie zadaję, ale wydaje i się, że ogarniasz temat i czy możesz mi poiwedzieć czym najleoiej to wyczyścić? środków czyszczących jest sporo, a ja z braku doświadczenia w czyszczeniu tego typu rzeczy nie wiem co dobrać, żeby faktycznie wyczyścić
pawelosinski83 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 22 godziny temu, bejowy napisał: może głupie pytanie zadaję, ale wydaje i się, że ogarniasz temat i czy możesz mi poiwedzieć czym najleoiej to wyczyścić? środków czyszczących jest sporo, a ja z braku doświadczenia w czyszczeniu tego typu rzeczy nie wiem co dobrać, żeby faktycznie wyczyścić Temat jest o silniku BBK z S4. RS4 ma silnik na bezpośrednim wtrysku i całkiem inne pryzpadłości. To nie jest miejsce na takie dyskusje. Proponuję założenie nowego tematu konkretnie o silniku BNS.
bejowy Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 sorry, myślałem, że środki czyszczące, to tak ogólnie można wybrać bez podania konkretów, tylko na pdst jakości samego produktu
pawelosinski83 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 23 godziny temu, bejowy napisał: sorry, myślałem, że środki czyszczące, to tak ogólnie można wybrać bez podania konkretów, tylko na pdst jakości samego produktu Ja czyściłem kolektor szczoteczką do zębów, szmatkami na "kijkach", małą szczotką drucianą yato mosiężna i z nierdzewki i brake-cleanerem. Ale w BBK to nie jest zapieczony nagar tak jak w RS4 i nie trzeba czyścić kanałów w głowicy, więc metody i środki chemiczne pewnie są inne... Słyszałem, że Sportmile robi taki serwis czyszczący dla RS4. Podejrzewam ,że kazdy lepszy tuner to ogarnie, we własnym zakresie może być trudno...
bejowy Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 kurde, bo za takie "blachostki" zazwyczaj tez nie małe pieniądze idą jak ma to zrobić ktoś
Szozda15 Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 Witam was tak na wstępie. Jestem nowym członkiem tego forum ale i nowym użytkownikiem Audi S4 B6 od jakiś dwóch tygodni i mam parę pytań a widzę że temat ciągnie się już trochę wiec myślę że ktoś odpowie Na wstępie o moim kochanym V8, kupiłem autko od mechanika widać że dbał o swój skarb i nie chciał się z nim rozstawać ale był zmuszony. Sprowadził je 2 lata temu od Włocha z przebiegiem 75kk kilometrów i na tą chwilę ma 112kk km. Na wiosnę zrobił przy niej rozrząd, komplet ślizgów, sprzęgło i bodajże komplet cewek zapłonowych beru i świecę NGK. Dla mnie została dwumasa która jeszcze nie daję osobie bardzo znać ale jeśli tylko coś zacznie świrować to trzeba będzie nad nią popracować. Ogółem wróciłem i pojeżdziłem autem ok 700km i dolałem ok litra oleju i pierwsze pytanie czy to jest normalne bo z tego co wyczytałem to te silniki po prostu lubią pić olej i nic im na to nie poradzę ale wole się upewnić i zapytać ponieważ mechanikiem nie jestem i sie wymądrzał nie bedę. Sprawa następna to jakbyście mogli podpowiedzieć na co zwrócić uwage i jaki olej zalać do silnika bo zbliża mi sie wymiana i chciałbym jedna żeby było to co z lepszej półki bo nie ma co oszczędzać na aucie które daje tyle frajdy z jazdy. Dodam jeszcze że jeśli chodzi o sam samochód to sprawuję sie idealnie nic nie stuka i nie daje jakiś wyraźnych znaków że trzeba coś z nim zrobić
xpep21 Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 Normatyw to 1L/1000 km. Co do oleju to ile osób tyle opinii , ja wrzuciłem liqui moly 5w50 + Archoil 9100. Po plukance i jego wymianie plus wymianie, zaworków zwrotnych i po ogólnej inspekcji od 4K/km nie dolałem ani kropli, a Żonka lekkiej nogi nie ma :). Ps. Gratuluje zakupu sztuki z takim przebiegiem......oczywiście mam nadzieje , że prawidziwy
HatefulEvil Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 (edytowane) Zakładam że w A8 ten silnik rozrząd też będzie miał z tyłu i że nie ma odmiany 4.2/3.7 z rozrządem z przodu? Przeglądałem wczoraj ETKE i specjalnie to sprawdzałem i myślałem że rozrząd jest z przodu EDIT. Dobra zamiast pójść spać znalazłem tego BBK w ETCE i już wiem, że to inna konstrukcja. Trochę dziwna zagrywka moim zdaniem, ale kto tam ogarnie te koncerny. Edytowane 5 Kwietnia 2018 przez HatefulEvil
Rubens33 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 witam serdecznie, po przeczytaniu tego wątku wczoraj zakupiłem właśnie tą furkę czyli S4 B6 AVANT 2004 od mojego mechanika za którym chodziłem 6m-cy:) w końcu zdecydował się sprzedać bo kupuje RS3. Niemniej jeśli chodzi o mój egzemplarz wygląda na bardzo zadbany. Oczywiście przed zakupem upewniłem się (aby spać spokojnie) i podjechałem do lokalnego warsztatu specjalizującego się w BMW/AUDI ale nie tylko gdzie często u nich można znaleźć nie jedno "M" czy też "S"/”RS” czy nawet AMG. Generalnie podobał im się stan tego auta ale stwierdzili że rozrząd trzeba zrobić bo słychać na rozruchu - przebieg 176.000km wygląda na oryginał (mam trochę papierów na to i sam środek bardzo zadbany w tym skóry i przyciski niepowycierane). Sam chciałbym kupić części bo mam dobre dojście (nie bezpośrednie) do Intercars. Z tego co tu wyczytałem to są tam 4 łancuchy, 6 slizgów ,wymienia się też sruby i oczywiscie napinacze, coś jeszcze? Z racji że tego dość sporo a ja taki "pro" w tym nie jestem zwracam się z prośbą o pomoc i podpowiedź - może ktoś kupował już te elementy w InterCars i posiada ich kody oznaczenia itp. z góry dzięki, ps czy w IC mają dobrych dostawców tych konrketnych części?
pawelosinski83 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 W dniu 4/5/2018 o 12:55, Rubens33 napisał: witam serdecznie, po przeczytaniu tego wątku wczoraj zakupiłem właśnie tą furkę czyli S4 B6 AVANT 2004 od mojego mechanika za którym chodziłem 6m-cy:) w końcu zdecydował się sprzedać bo kupuje RS3. Niemniej jeśli chodzi o mój egzemplarz wygląda na bardzo zadbany. Oczywiście przed zakupem upewniłem się (aby spać spokojnie) i podjechałem do lokalnego warsztatu specjalizującego się w BMW/AUDI ale nie tylko gdzie często u nich można znaleźć nie jedno "M" czy też "S"/”RS” czy nawet AMG. Generalnie podobał im się stan tego auta ale stwierdzili że rozrząd trzeba zrobić bo słychać na rozruchu - przebieg 176.000km wygląda na oryginał (mam trochę papierów na to i sam środek bardzo zadbany w tym skóry i przyciski niepowycierane). Sam chciałbym kupić części bo mam dobre dojście (nie bezpośrednie) do Intercars. Z tego co tu wyczytałem to są tam 4 łancuchy, 6 slizgów ,wymienia się też sruby i oczywiscie napinacze, coś jeszcze? Z racji że tego dość sporo a ja taki "pro" w tym nie jestem zwracam się z prośbą o pomoc i podpowiedź - może ktoś kupował już te elementy w InterCars i posiada ich kody oznaczenia itp. z góry dzięki, ps czy w IC mają dobrych dostawców tych konrketnych części? Gratki zakupu - no i nie kupisz większości tych części w IC, tylko ASO... Poczytaj jeszcze inne główne tematy w tym dziale, znajdziesz tam wszystkie odpowiedzi... No i koniecznie sprawdź wariaory - to one głównie hałasują przy odpalaniu...
Awra Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Panowie mam pytanie. Chcę kupić S4 i zrobić w niej przy silniku wszystko co trzeba zrobić żeby spokojnie jeżdzić, bez znaczenia czy zepsute czy nie bo zakładam że zaraz może się zepsuć więc doradźcie mi proszę ile trzeba liczyć pieniążków żeby obsłużyć ten silnik pod kątem rozrządu, fazatorów (no tutaj to jak nie trzeba do ich wymiany rwać silnika to mógłbym odpuścić) ale alternator i klima, i no właśnie co jeszcze? starczy mi 10-12tys? Załóżmy że wszystko jest w średnim stanie i wyciągamy silnik.
szmitu3 Opublikowano 7 Lipca 2018 Opublikowano 7 Lipca 2018 Witam . Czy ktos z forumowiczow kupowal jakies czesci do Audi S4 BBK z amerykanskiej strony jhmotorsports ? Czytalem opinie ze ten silnik sie bardzo grzeje i jestem zainteresowany podkladkami ( uszczelkami ) pod kolektor dolotowy i ta dodatkowa chlodnica oleju. Czy takie czesci sa dostepne gdzies w Polsce lub Europie ? Pozdrawiam.
Shadow69 Opublikowano 21 Lipca 2019 Opublikowano 21 Lipca 2019 Jeden kolega na forum takie podkładki pod kolektor dorabia, więc szukaj tutaj, na pewno taniej będzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się