winczako Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 na piatek jestem umowiony do jhm i tego Ci zazdraszczam....
vsl Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 na piatek jestem umowiony do jhm i tego Ci zazdraszczam.... nie jest to glowny oddzial ale przedstawicielstwo na ten region zobaczymy co tam za kwaitki wyjda w piatek, dam znac co i jak zaraz po wszystkim a swoja droga facet przez telefon od razu zalecil olej ten o ktorym pisalisc syntec liqui moly 5w40 i odrazu zaznaczyl ze na kazdym innym oleju silnik bedzie gorzej pracowal,szczegolnie z tym przebiegiem taka ciekawostka ---------- Post dopisany 25-07-2014 at 14:20 ---------- Poprzedni post napisany 23-07-2014 at 13:32 ---------- kompresja wyszla na kazdym cyl 135 poza 5 i 6 gdzie bylo 130 wg nich jest ok diagnostyka wyszla bez zadnych bledow co podobno dziwna sprawa zeby bbk nie wyplulo bledow w sumie wszystko bylo swiezutkie wyglada na to ze wymieniane co 5000km swiece suchutkie rowno zuzyte zmienil na takie same jakie byly irydowe boscha olej LM5w40 plus stabilizator do oleju lucasa czy fuchsa nie pamietam no i filtry po wszystkim cos tam jeszcze zrobil vagiem - nie wiem jak to okreslic ale chyba chodzilo o takjakby ponowna kalibracja zaplonow itp nie wiem nie znam sie na tyle konkluzja jest taka ze mam obserwowac zuycie oleju do nastpenj wymiany za 5000km jesli bedzie ok to mozna myslec o jakims tuneupie indywidualnym czy tym gotowym z JHM a moje odczucie jest takie ze auto przyjemniej jezdzi co do BBK mial s4 z kompressorem od JHM pelnym kitem i stwierdzil ze niestety ten silnik wymagal caly czas jakiejs obslugi mechanicznej i dla osoby ktora wiekszosci spraw nie moze sobie sama ogarnac to strasznie ciezka sprawa do utrzymania ... koszt samych czesci sprzeglo rozrzad kompresor i innych pier**l ok 22.000$ wszystko JHM, stwierdzil tez ze jesli sie chce miec mocniejszy silnik najlpiej "bulletproof" rs4 i pogodzic sie z czyszczeniem zaworow co rok albo s4 b5 i druga skarbonka bez dna tylko duzo mniej awaryjna
lester Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 olej do eski ja bym lał tylko coś pokroju 5w50 lub 10w60 ale syntetyk... pod maską jest tam gorąco, silnik spory, miejsca mało... więc 5W30 który ma małą lepkość w wyższych temperaturach to pomyłka... o 10W40 nei wspomne oby tam sieczki nie było wewnątrz Pietros ja leję Motul SPECIFIC 504.00 507.00 5W30 5L i auto chodzi świetnie. Nie kopci, odpala jak nowy, oleju nie bierze, grzechotka poniżej 2 sec. Czemu więc piszesz, że lanie 5W30 to pomyłka? Świece NGK zalecane przez producenta. Zazdroszczę również dostępności serwisu JHM. W pl jest z tym autem problem, bo brak specjalistów.
Dev Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Bo to nie jest olej do benzyny tylko do gnojojada w trybie LL, plus ochrona DPFu którego nie masz. Zapodaj LM Synthoil High Tech 5W40
lester Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Bo to nie jest olej do benzyny tylko do gnojojada w trybie LL, plus ochrona DPFu którego nie masz.Zapodaj LM Synthoil High Tech 5W40 Dla mnie informacje na tej stronie są wskazówką: https://www.motul.com/pl/pl/products/recommendation Kategoria : Samochody osobowe Marka : Audi Model : A4, S4, RS4, 8E (2001 - 2008) Typ : S4 4.2 V8 quattro (2003 - 2008) Pojemność : Pojemność układu smarowania 9 litrów Zastosuj : Normalne (standardowe) warunki eksploatacji Częstotliwość : Wymiana 15000 km / 12 miesiące Produkty : 8100 X-CLEAN FE 5W-30 (cały rok) : 8100 X-CLEAN+ 5W-30 (cały rok) : 8100 X-CLEAN 5W-30 (Niżej 15°C) : 8100 X-CLEAN 5W-40 (Niżej 15°C) : 8100 X-CESS 5W-40 (cały rok) : 8100 X-LITE 0W-30 (cały rok) Zastosuj : Interwał wydłużony (max) (maks.) Częstotliwość : Wymiana 30000 km / 24 miesiące Produkty : 8100 X-CLEAN+ 5W-30 (cały rok) : SPECIFIC 504 00 507 00 5W-30 (cały rok) : SPECIFIC 506 01 506 00 503 00 0W-30 (cały rok) Auto od o ile pamiętam od 2007 roku jeździ na tym oleju i nie mam najmniejszych problemów z nim. Przebieg niecałe 210 000. Czytałem kiedyś że zbyt częsta zmiana typu oleju to zabójstwo dla silnika. Nie zmieniam więc i jeżdżę na tym jaki zalecany jest przez producenta MOTUL.
Dev Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Nie wazne na czym jeździło, wazne na czym jezdzi. Motul to bardzo dobry olej a LM jeszcze lepszy. Osobiście sie o tym przekonałem i jak dotąd na niczym lepszym nie jezdziłem. Zresztą jest cały temat o olejach do benzyny na forum.
waskivw Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 DEVpopieram i sam ludzi namawiam , ale nie mów głośno że jest dobry bo zaczną go podrabiać
vsl Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 co do 10w60 zapytalem tego mechanika o zdanie powiedzial ze w zasadzie bardzo ma rzadko do czynienia z tym olejem jedynie w jednostkach stricte wyczynowych, ktore z zasady sa bardzo luzno spasowane i dopiero w chwili porzadnego rozgrzania jednostki osiaga swoje wlasciwosci i skwitowal ze moze zalac ale na moje ryzyko
waskivw Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Miałem w swojej S4 10W60 i powiem krótko , ten olej nie nadaje się do codziennej jazdy , a na pewno nie na cały rok , rozrząd grzechotał jakby się miał zaraz zerwać .
Dev Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Mozna zalac bez ryzyka ale to olej do ostrej łupanki. Ten olej robi spore opory w silniku.
waskivw Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 I dlatego do normalnej eksploatacji w naszym klimacie raczej się nie nadaje , chyba że fura będzie tylko upalana weekendowo .
julekF1 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 10w60 tylko do upalania LM 5w40 jest idealny na nasze warunki do eSek
lester Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Na stronie Motula przedstawiony jest czas i km co ile powinno się jaki olej wymieniać. I tak: 1. Silmnik 9 l oleju 2. Mechanizm różnicowy skrzyni automatycznej 1,1 l oleju 3. Mechanizm różnicowy tył do 1,5 l oleju 4. Most pędny automatyczny aż 9 l oleju 5. Skrzynia rozdzielacza z przekładni automatycznej 0,5 l oleju. Niestety muszę się przyznać, że nie mam pojęcia co to jest i gdzie leży pkt. 4 i 5? Czy możecie pomóc w zlokalizowaniu tego mostu i rozdzielacza? Czy ktoś z Was wymieniał oleje w tych mechanizmach?
Dev Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 tutaj chodzi o automatyczna skrzynie i przedni mechanizm różnicowy.
czaki22 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Kurde mam duży problem z zapłonami. Już nie wiem czy dobrze liczę cylindry? V8 ma 1,2,3,4 cylinder patrząc na silnik z przodu auta od lewej strony? Czy ta cewka na zdjęciu to z cylindra 2? Okazuje się że to nie cewka bo po wymianie na nową i nadal nie pali na 2 cylinder. Komputer pokazuje mi takie błędy silnika: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 910 560 B Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0020 Software Coding: 0011771 Work Shop Code: WSC 66565 6 Faults Found: 16586 - Injector: Cylinder 2 (N31): Circuit Malfunction P0202 - 004 - No Signal/Communication 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded 17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit P1361 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded Jakiś czas temu już wyskakiwały mi błędy wypadania zapłonów ale nic nie robiłem. Sprawdziłem napięcie na kablach elektrycznych i wychodzi na to że są ok. Jedno wyjście to wydaje się świeca zapłonowa. Dawno nie były wymieniane. Świece mi tak zapiekło że nie mogę ich odkręcić. Czy macie jakąś radę co zrobić jak je tak zapiekło? Poza tym czy te błędy mogą wynikać ze spalonych świec zapłonowych? Już nie mam pojęcia co zrobić?Po wyczyszczeniu błędów i zamianie cewek wyskoczył następujący błąd: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 910 560 B Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0020 Software Coding: 0011771 Work Shop Code: WSC 66565 3 Faults Found: 16586 - Injector: Cylinder 2 (N31): Circuit Malfunction P0202 - 004 - No Signal/Communication 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded Coś chyba jest nie tak z tymi świecami, dziwne że wszystkie na cylindrach z lewej strony. polowa nie potrafi czytac bledów usterek jak byk napisane uszkodzenie obwodu wtrysku
lester Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 (edytowane) Kurde mam duży problem z zapłonami. Już nie wiem czy dobrze liczę cylindry? V8 ma 1,2,3,4 cylinder patrząc na silnik z przodu auta od lewej strony? Czy ta cewka na zdjęciu to z cylindra 2? Okazuje się że to nie cewka bo po wymianie na nową i nadal nie pali na 2 cylinder. Komputer pokazuje mi takie błędy silnika: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 910 560 B Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0020 Software Coding: 0011771 Work Shop Code: WSC 66565 6 Faults Found: 16586 - Injector: Cylinder 2 (N31): Circuit Malfunction P0202 - 004 - No Signal/Communication 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded 17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit P1361 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded Jakiś czas temu już wyskakiwały mi błędy wypadania zapłonów ale nic nie robiłem. Sprawdziłem napięcie na kablach elektrycznych i wychodzi na to że są ok. Jedno wyjście to wydaje się świeca zapłonowa. Dawno nie były wymieniane. Świece mi tak zapiekło że nie mogę ich odkręcić. Czy macie jakąś radę co zrobić jak je tak zapiekło? Poza tym czy te błędy mogą wynikać ze spalonych świec zapłonowych? Już nie mam pojęcia co zrobić?Po wyczyszczeniu błędów i zamianie cewek wyskoczył następujący błąd: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 910 560 B Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0020 Software Coding: 0011771 Work Shop Code: WSC 66565 3 Faults Found: 16586 - Injector: Cylinder 2 (N31): Circuit Malfunction P0202 - 004 - No Signal/Communication 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded Coś chyba jest nie tak z tymi świecami, dziwne że wszystkie na cylindrach z lewej strony. polowa nie potrafi czytac bledów usterek jak byk napisane uszkodzenie obwodu wtrysku Problem już dawno zażegnany więc trochę się spóźniłeś z tą radą.... Edytowane 14 Sierpnia 2014 przez lester
cocoo24 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Panowie, czym można zastąpić piec BBK 4.2 v8 S4? Podejdą jakies inne 4.2? Czy skrzynia 6 od 1.8T bex ogarnie temat przy takie motorze?
chrostek7 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Witam, mam pytanie co bedzie lepsze dla s4 b6 valvolibe maxlife synthetic 5W40 czy Valvoline vr1 racin 5W50 obecnie lalem motul 5W40 ale bierze mi wiecej jak wczesniej castrola. I drugie pytanie czy warto przed zmianą oleju robić płukanke środkiem lique molly czy moze to zaszkodzic. Silink ma nalatane jakie 100 000km ale wydaje mi sie ze olej jak na benzynke mocno czarny Pozdro i z gory dzieki za pomoc
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zapodaj Liqui Moly 5W40 Synthoil High Tech
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się