adrian998998 12 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 To im musiały się felerki trafiać z tymi BRD bo u mnie to na odwrót było:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 wszystko zalezy od tego na jaka szt trafisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DCA 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Należy pamiętać, że nie wykresem na papierze się jeździ. Wrażenia z jazdy tzw. wgniatanie w fotel też nie jest miarodajne. Sam posiadam seryjnego AWX (Audi A4) a znajomy AJM (Passat B5) po programie na 150koni. Zanim trafił do dobrego tunera to miał zrobiony program u "specjalisty" na 160koni. Auto rwało od 2000obr po czym momentalnie słabło. Na wyższych biegach dodatkowo szarpało. Na drodze auta przyśpieszały równo. Dopiero teraz kiedy BRK Tuning ogarnęło softa ma 149koni samochód jedzie płynnie, w całym zakresie obrotów. Warto zainwestować w FMIC i sprzęgło. Wymiana turbiny moim zdaniem nie ma sensu jeśli twoja jest w dobrej kondycji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Sprzęgło i Fmic do 160KM? Bezsens. Wystarczy zmienić turbo na awx, pojechać na program i cieszyć się mocą za stosunkowo niewielką kasę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 no wlasnie 1 co to wymiana turbiny, a nie sprzegla czy fmica ta mala w ajm juz w serii jest obciazona ,a co dopiero po sofcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 mialem kiedys kreske z AVFem bez Q zrobionym na 160ps i 380nm i dostal baty a jechalem z dość ciżekim pasażerem .. Sprzęgła nie ruszaj, kup tylko sprawdzone turbo awx i jedz na zrobienie nowego softu. Napewno bedziesz zszokowany jak auto zachowuje się po wciśnięciu gazu. Ja soft robilem u Spankyego w Otwocku i go polecam bardzo dobra robota za niezłą kasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radar710 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 No przepięknie się zbiera a macie filmik jak by to było z turbiną od BRD ??? aha i jeszcze chciałbym zapytać wymieniam turbine jade na soft a pozniej już po sofcie zakładam FMIC to czy muszę znowu jechać na soft by to wszystko ustawiać czy nie trzeba ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Skladasz wszystko razemi jedziesz na program Przy okazji wywal kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radar710 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Kata już wywaliłem pierwsze co to od tego zacząłem obawiałem się że bedzię smolił za mną jak wcisne gazu ale o dziwo ktoś jadący za mną nie wjeżdza w tumany dymu xD nie no lajtowo to diesel coś tam zakopci ale minimalnie turbo brd czy awx ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 przerabiałem etap wystrojonego auta na ok 160km bez FMIC.... 20 na plusie jakaś petarda i czarno, założyłem FMIC i bez strojenia dymienie sie zredukowało, teraz jak juz finalnie postrojony to kopci jak seria:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Kata już wywaliłem pierwsze co to od tego zacząłem obawiałem się że bedzię smolił za mną jak wcisne gazu ale o dziwo ktoś jadący za mną nie wjeżdza w tumany dymu xD nie no lajtowo to diesel coś tam zakopci ale minimalnie turbo brd czy awx ? Ja w swoim AJM'ie od ponad roku ujeżdżam BRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 a ja od 4lat,pierw 2lata brd,a teraz kolejne 2lata cahe sprzeglo seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radar710 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Panowie i jakie odczucia z jazdy na turbinie BRD ?? tak samo ciągnie jak seryjne turbo czy trzeba kręcić na wysokie obroty bardzo ?? a moze w ogole nie trzeba kręcić obrotów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Tylko trzeba ja dobrze wystroic i lata. Tu masz 2 wykresy aut na BRD które robiłem AJM 116PS Po lekkim modzie:) A4 AJM+BT+BRD+3bar+F...jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl AJM POWER IMAG0457.jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 u mnie odczucia jak najbardziej pozytywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 tam gdzie AWX sie konczy BRD jedzie dalej,o jakies 300 obrotów więcej:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 No patrz a GTB2260 pompuje do końca:P Seba u Ciebie przy ilu obcina doladowanie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się