djtatra Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Koledzy może się ktoś wypowiedzieć na tema silnika: 2.0TDI 190KM S-Tronic Quattro w A4 polift z 2014: - czy wszystkie mają AdBlue? - ktoś robił program w takim? ...jeżeli tak to gdzie i jakie efekty? - ktoś jeździ i może się podzielić opinią?
Szkita Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 W dniu 2017-12-22 o 02:03, Kodzak33 napisał: Do tego jak dobrze pamiętam ma cooler wodny. Jeździłem takim w S tronic w a3 8v do setki zrywny jest i bardzo mało palił 4 litry to nie problem a przy ostrzejsze jeździe 6.5 l Kolega ma golfa 7 2.0 tdi 150KM DSG, spalanie miasto 7-7,6, dość szybka trasa 6-6,4. Z tymi 4 litrami to ok przy 80-90km/h
djtatra Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 W dniu 29.12.2017 o 00:03, djtatra napisał: Koledzy może się ktoś wypowiedzieć na tema silnika: 2.0TDI 190KM S-Tronic Quattro w A4 polift z 2014: - czy wszystkie mają AdBlue? - ktoś robił program w takim? ...jeżeli tak to gdzie i jakie efekty? - ktoś jeździ i może się podzielić opinią? Naprawdę nikt takim nie jeździ ? Ma ktos dostep do StudyProgram gdzie jest opis tego silnika lub wogole B8 poliftowych??
15lolo Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Witam czy ktoś miał przypadek rozszczelnienia się chłodniczki oleju w CAGA przy 115 tys km?
harnax Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Witam, W skrócie... Nie byłem za audi... No ale wsiadłem zobaczylem i bardzo mi podpasowala ta marka, konkretnie ten model. Pytanie co do silników 2.0diesel bo benzyna z racji problemów odpadła... Jaki silnik jest najmniej problemowy? Oferty na jakie trafiam 136/143 konie. Szukam roczników 2009 jak i po lifcie 2013. Czy kultura pracy, awaryjność, spalanie jest na tym samym poziomie? Czy polift poprawił coś z poprzednikiem? Czy jednak to tylko różnica programowa. Bo sądzę, że bebechy Tr same, a różnica to być może tylko w spalaniu dwutlenku węgla jedt mniejsza. Mam dość ciekawy model z 2010 oraz 2013r oba 2.0. Pierwszy 2010 143kucy, drugi 2013 136kucy. Bardzo dziękuję za cenne uwagi, informacje. Pozdrawiam
tom5151 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 W dniu 30.03.2017 o 08:26, radekrp90 napisał: Wałki rozrządu są wkładane w ramkę (później przykręcaną do głowicy) termicznie - nie znam szczegółów, tak to opisano w informacji serwisowej. Jest jak mówi kolega. Rok temu miałem praktykę studencką w fabryce 2.0tdi i byłem w szoku jak wałki i krzywki są mocowane w tej ramce 1 robot trzyma ramkę, drugi trzyma w swoich "palcach" krzywki które jakby wiszą w powietrzu, a trzeci robot wyjmuje wałki zmrożone w ciekłym azocie i przepycha je przez ramkę i "wiszące" krzywki. Po paru sekundach przez rozszerzalność temperaturową wszystko się zaciska i nie ma możliwości rozbiórki - trzeba kupić całą ramkę. Ogólnie te silniki teraz są budowane na zasadzie budowy modułowej, że nie zmieniamy pojedynczych części tylko całe gotowe, większe komponenty. Dla mechaników może i dużo łatwiej ale właściciela mocno szarpnie za kieszeń.
kamilpsk Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Witam. Mam również pytanie o silnik 2.0 TDI CR więc nie będę zakładał nowego tematu, z tym tylko że chodzi mi o ten silnik w audi a6 c6 170 KM. Co o nim myślicie ? chodzi mi o A6 2010/2011. Czy to ten sam silnik który był montowany w A4 ?? jeśli to nie te same silniki to który lepszy ? wolał bym benzynę ale z tego co czytam to te TFSI to porażka. A4 wydaje mi się ładniejsza nowocześniej wygląda ale jeśli A6 miało by mniej awaryjne jeśli chodzi o silnik to trzeba by się było pożegnać z A4 będę wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam
iwadrian Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Chodzi o silnik CAHA 170 km. Tak w A6 i A4 to te same silniki. Nie są jakoś specjalnie problematyczne.
kamilpsk Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 W A4 te silniki były montowane od 2010 roku ??
Wihajster Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 3 minuty temu, kamilpsk napisał: W A4 te silniki były montowane od 2010 roku ?? wczesniej
finhy Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 W a4 b8 polecam 2.0 tdi 143 km spokojnie wystarcza i spalanie wychodzi ok 7l
Dawid... Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 (edytowane) Witam poprzedni wlasciciel wymienil pompe oleju i turbo, wspominal mi to plus w ksiazce serwisowej jest zanotowane ze wymienial w\w i rozrzad 198.000km tearaz jest 255.000km. Co ile sie wymienia rozrzad? Audi A4 allroad 2.0tdi 163km koniec 2009r (pierwsza rej.2010r) jaki to kod silnika? Edytowane 26 Grudnia 2018 przez Dawid...
kkt Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 11 godzin temu, Dawid... napisał: jaki to kod silnika? Witam. Kod silnika jest na oslonie rozrzadu i na wklejce w bagażniku.
Kodzak33 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 W dniu 26.12.2018 o 23:07, Dawid... napisał: Witam poprzedni wlasciciel wymienil pompe oleju i turbo, wspominal mi to plus w ksiazce serwisowej jest zanotowane ze wymienial w\w i rozrzad 198.000km tearaz jest 255.000km. Co ile sie wymienia rozrzad? Audi A4 allroad 2.0tdi 163km koniec 2009r (pierwsza rej.2010r) jaki to kod silnika? Na kielichu powinien być kod silnika
adamd69 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Witajcie,jestem na forum od wczoraj lecz już wcześniej czytałem o jednostkach 2.0 tdi. Poznałem wady jakie go terapią,we wcześniejszych wersjach rocznikowych.Mam chęć kupić audi 4 z maja 2015 roku,136KM z przrbiegiem 50tys. Potwierdzonym,jest to silnik o oznaczeniu CSUB8283 clean Czy wypowie się ktoś wiecej na temat tego silnika,podpowie coś? Byłbym wdzięczny bardzo. Pozdrawiam Adam
5001615 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Dla osób zainteresowanych niezawodnością silników 2.0 TDI po 2012 roku. Mam SEAT EXEO 2012 (CJCA, Multitronic). Z problemów podczas pracy - tylko wymiana dwóch mas (250 tys. Km). Cóż, wymieniono suszarkę filtracyjną kondycjonera, a dla zapobiegania jednocześnie wymieniono chłodnicę kondycjonera (system został opróżniony, zderzak został usunięty - źle byłoby zostawić stary grzejnik na miejscu). Nie mam problemów z silnikiem ani z multitronic. Pamiętaj, że prowadzę samochód głównie na Ukrainie, gdzie 70% oleju napędowego pochodzi z Białorusi lub Rosji, jego jakość nie jest porównywalna z jakością produkowaną nawet przez Orlen. PS - przepraszam mój „polski” :))
5001615 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 W dniu 11.04.2019 o 08:53, adamd69 napisał: Здравствуйте, я был на форуме со вчерашнего дня, но я прочитал около 2,0 единиц TDI раньше. Я узнал о недостатках терапии в более ранних годовых версиях. Я хочу купить Audi 4 с мая 2015 года, 136 км с более чем 50 000. Подтвердили, что это двигатель с обозначением CSUB8283 clean Кто-нибудь еще скажет об этом двигателе, подскажет что-нибудь? Я был бы очень благодарен. С уважением Адам 7 minut temu, 5001615 napisał: Для тех, кто заинтересован в надежности двигателей 2.0 TDI после 2012 года. У меня есть SEAT EXEO 2012 (CJCA, Multitronic). С проблемами на работе - только обмен двумя массами (250 тыс. Км). Что ж, была заменена осушитель фильтра кондиционера, и одновременно был заменен радиатор кондиционера для предотвращения (система была слита, бампер был снят - было бы неправильно оставлять старый радиатор на месте). У меня нет проблем с двигателем или мультитроником. Помните, что я езжу на автомобиле в основном по Украине, где 70% дизельного топлива поступает из Беларуси или России, его качество несопоставимо с качеством, производимым даже Orlen. PS - извините мой "польский" :)) Zapomniałem wspomnieć, że obecny przebieg to 290 000 km ... Lot jest normalny, nie widzę zużycia oleju. DPF nic nie mówi. Zmieniam olej gdzieś na 15 tysiącach kilometrów. Jedyną cechą jest to, że koszt „ukraińskiego” oleju napędowego na 100 km wzrasta o około 10–15%. W niemieckim oleju napędowym - wszystko jest w instrukcji. Kiedy wrócę na Ukrainę - tankowanie w Polsce - działa również dobrze.
5001615 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 W dniu 11.04.2019 o 08:53, adamd69 napisał: Здравствуйте, я был на форуме со вчерашнего дня, но я прочитал около 2,0 единиц TDI раньше. Я узнал о недостатках терапии в более ранних годовых версиях. Я хочу купить Audi 4 с мая 2015 года, 136 км с более чем 50 000. Подтвердили, что это двигатель с обозначением CSUB8283 clean Кто-нибудь еще скажет об этом двигателе, подскажет что-нибудь? Я был бы очень благодарен. С уважением Адам proszę zobaczyć moją odpowiedź powyżej ... Myślę, że silniki CR najnowszej generacji są najlepsze, co możesz kupić, jeśli zależy Ci na niezawodności ...
jedenastka Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Po 2007 silnik 2.0 cr każdy jest warty kupienia.
5001615 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 1 minutę temu, jedenastka napisał: Po 2007 silnik 2.0 cr każdy jest warty kupienia. Я думаю, це буде правильно: "2010 рік і пізніше". Тому що проблеми з насосом з моторним маслом були вирішені, як я чув, лише в 2009 році. Тому перша серія двигунів CR також була "заражена".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się