5001615 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 1 minutę temu, 5001615 napisał: Я думаю, це буде правильно: "2010 рік і пізніше". Тому що проблеми з насосом з моторним маслом були вирішені, як я чув, лише в 2009 році. Тому перша серія двигунів CR також була "заражена". Myślę, że będzie to poprawne: " 2010 roku i później". Ponieważ problemy z pompą olejową silnika zostały rozwiązane, jak słyszałem, dopiero w 2009 roku. Dlatego też pierwsza seria silników CR została również „zainfekowana”.
jedenastka Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 200 zł trik z pompą i dalej twierdzę że każdy po 2007 dobry cr. ps. pompa to nie silnik
Tomi91gtc Opublikowano 6 Września 2019 Opublikowano 6 Września 2019 (edytowane) Co myślicie o silniku CSUA w połączeniu ze skrzynią stronic? Edytowane 6 Września 2019 przez Tomi91gtc
Pqlamz Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Czesc, ja też rozglądam się za nowym autem i po przejsciach z BLB i kilkuletniej przerwie z marką AUDI, chce ponownie kupić a4. Budżet pozwala mi na kupno auta z rocznika 2013-2015, w zależności od wyposażenia, ale najistotniejsza rzeczą będzie silnik, celuje w 2.0 tdi. Pierwsze co zrobię po zakupie to program, dlatego chciałem się podpytac, który silnik będzie najlepszy 150,177 czy 190 KM, ale nie tylko pod kątem podnoszenia mocy, takze bezawaryjnosci... Generalnie a4 2.0 190Km(mam na myśli wew. i zew. S-line, ścięta kierownica, szary kolor, rotory, automat i quattro) jest trudniej dostać niż to samo wyposażenie z silnikiem 150 KM i do tego 2.0 150KM będzie tańszy. Który zatem lepiej kupić?
Emines Opublikowano 5 Grudnia 2019 Opublikowano 5 Grudnia 2019 W dniu 30.08.2019 o 07:48, jedenastka napisał: 200 zł trik z pompą i dalej twierdzę że każdy po 2007 dobry cr. ps. pompa to nie silnik Możesz rozwinąć jaki trik?
Użytkownik007 Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 Może ktoś coć powiedzieć na temat nowych silników Clean diesel 150 i 190KM ? Wyczytałem że maja dobre osiągi i bardzo ładną kulturę pracy ale ciekawe jak z żywotnością..
slawekk1980 Opublikowano 28 Lipca 2020 Opublikowano 28 Lipca 2020 Również chętnie się dowiem jak sprawują się te silniki, zwłaszcza ten 150km bo sporo jest stosunkowo młodych aut z tym silnikiem. Czy faktycznie pompy wysokiego ciśnienia są poprawione we wszystkich poliftingowych czy tylko w tych dwóch jak gdzieś wyczytałem?
goney225 Opublikowano 22 Września 2020 Opublikowano 22 Września 2020 Mam od prawie roku A4 B8 po lifcie w sedanie właśnie w silniku 2.0 TDI 150KM clean diesel. Przebieg aktualnie 139.000. Spisuje się rewelacyjnie. Spalanie 7 litrów przy jeździe autostradowej 150-160km/h. Kultura pracy silnika świetna. Nie mam do czego się przyczepić w tym silniku.
jedenastka Opublikowano 25 Września 2020 Opublikowano 25 Września 2020 po 2008 wszystkie cr tdi są świetne ;
Ziomek84 Opublikowano 11 Października 2020 Opublikowano 11 Października 2020 ja również posiadam wersje 150 KM CSUA podniesiona do 190KM 400 Nm, świetna kultura pracy, dobra dynamika, spalanie głównie trasa(120km/h - 160 km/h) ok 6 - 7 l, obecnie 83tyś km nie ma żadnych problemów. Obecnie myślę o zmianie Turbo od wersji 190km, może ktoś zna już ten temat?
kamil1124 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Witam, czy kultura pracy nowszych silników (150 i 190km) jest lepsza od tych w caga,caha itd? Czytałem również że w początkowych latach wersji 150km występowały bez adblue, to prawda?
Użytkownik007 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Opublikowano 23 Stycznia 2021 W dniu 21.01.2021 o 15:26, kamil1124 napisał: Witam, czy kultura pracy nowszych silników (150 i 190km) jest lepsza od tych w caga,caha itd? Czytałem również że w początkowych latach wersji 150km występowały bez adblue, to prawda? Tak, występowały wersje 150KM bez adblue bo znajomy taka sprzedawał. co do adblue to nie ma się raczej czego bać. Z tego co czytałem ważne aby do układu nie dostały się zanieczyszczenia bo one mogą uszkodzić delikatna pompkę (wirnik z tworzywa). Ja do zalewania kupiłem ori wąż zakręcany do banki i do wlewu za kilkadziesiąt zł
Oli2 Opublikowano 17 Lutego 2021 Opublikowano 17 Lutego 2021 Witam,mam możliwość zakupu A4 2.0TDI 2011r,tylko że ma 318kkm,czy warto czymś takim się zainteresować?
Muskel1 Opublikowano 17 Lutego 2021 Opublikowano 17 Lutego 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Oli2 napisał: Witam,mam możliwość zakupu A4 2.0TDI 2011r,tylko że ma 318kkm,czy warto czymś takim się zainteresować? Wszystko zależy od stanu ogólnego i tego jak było serwisowane. Auto autu nierówne. Edytowane 17 Lutego 2021 przez Muskel1
jedenastka Opublikowano 18 Lutego 2021 Opublikowano 18 Lutego 2021 jeśli automat to nie ale i tak wszystko to kwestia ceny ;
Oli2 Opublikowano 19 Lutego 2021 Opublikowano 19 Lutego 2021 To jest manual,serwis do końca ostatnio 312kkm,bezwypadkowe ,malowane tylko jedne drzwi.Cena 32000zł.
gruzin519 Opublikowano 23 Lutego 2021 Opublikowano 23 Lutego 2021 Myślę, że moderator powinien zrobić tu troche porządku, w końcu wątek nie jest o rozrządach, spalaniu czy przemyśleniach o kupnie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się