Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki silnik 2.0TDI wybrać w Audi A4 B8?


Cocco

Rekomendowane odpowiedzi

Ja polecam od siebie A4 B8 z silnikiem CJCB, mega sprawny, nie ma różnicy w mocy między 136km/143km. (Zabieg kosmetyczny, żeby podatek na Benelux był niższy). Super zawias, mega się trzyma drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej witam bierz na pewno po lifcię wiele rzeczy wyeliminowanych opiłkowanie pompy paliwa nie ma ołówka od pompy oleju zawszę jak ktoś kupuję jakaś markę lepiej kupić po lifcię bo trochę rzeczy jednak fabryka eleminuję naprawia lecz do błędu się nie przyzna 😊

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje zakup b8. Celuje w 2013-2015r. Z jakim silnikiem szukać auta. Oczywiście 2.0tdi tylko jakie oznaczenie albo jaka wersja mocowa?

Oznaczeń jest sporo i już się gubię. 

Chcę bez ad blue.

Bez quattro.

Skrzynia manual.

Kolejna sprawa to po ogarnięciu serwisu pozakupowego chciałbym podnieś moc. Mam na oku silniki 150KM i 190KM ale nie wiem jaki jest lepszy do chip tuningu a może wersja 177KM?

W którym silniku sprzęgło ogarnie większe niutonometry?

Poradzicie coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No to o 190 konnym zapomnij bo ma AdBlue. 177 konny też sobie z głowy wybij, chyba że chcesz wydać sporo kasy na naprawę wady olejowej.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

 

No to o 190 konnym zapomnij bo ma AdBlue. 177 konny też sobie z głowy wybij, chyba że chcesz wydać sporo kasy na naprawę wady olejowej.

Więc jaki byś polecił?

177konny ma wadę olejowa? Czyli co? Piję olej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CGLC nie są udanymi silnikami. Poza wadą olejową jak w TFSI mają problemy z dpfami (wynikające min. z wady olejowej). Czarne okopcone końcówki wydechów to jedna z oznak, że już coś się dzieje.

Poszukaj i poczytaj na forum jakie silniki można śmiało brać, a jakie omijać. Wszystko było już wielokrotnie dyskutowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam nie ma wady olejowej tylko rdzewiejace tuleje cylindrowe a potem wzery :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał(a):

tam nie ma wady olejowej tylko rdzewiejace tuleje cylindrowe a potem wzery :decayed:

Dlaczego u mnie nie ma problemu , mam cglc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zmieniam parametry wyszukiwania i silnik z ad blue może być. Chyba to nie takie uciążliwe dolać parę litrów na jakiś czas. Robię max  20tyś km w koło komina w roku i dwa trzy razy trasy około 600- 800 km. W ogłoszeniach bardzo dużo silników 143KM i 136KM z przewagą tego drugiego. Coś o nich napiszecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.06.2024 o 18:41, jony 2 napisał(a):

Dlaczego u mnie nie ma problemu , mam cglc?

Mialem cglc też 2014 przy 140k przebiegu sprzedałem ale tez u mnie wszystko było OK - nie brał oleju, nic się nie działo...

Jaki masz przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, jony 2 napisał(a):

206 tk

no to może nie wszystkich cglc problem dotyka - trudno powiedzieć, ktoś pisał na forum a6c7 że ma 288k i oleju nie bierze,

musi się wypowiedzieć więcej użytkowników

Edytowane przez RALF76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem ten sam dylemat. Niskie spalanie i dobre opinie o jednostce. Wyszedl mi CSUA 110kW z 2015. Spalanie trasa lato 4.5l trasa zima 5.0l spalanie uśrednione 90% miasto 10% droga szybkiego ruchu - 6.22l, oczywiście tylko zadbane wersje. Posiada ad blue i wodny intercooler w dolocie co moze byc problematyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 TDI - 150KM - CJCD CMFB CSUA 

Czy to są inne oznaczenia tego silnika? Ten sam tylko inne oznaczenie? Czy może czymś się różnią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, ja użytkuję od 2 lat 2.0 CNHA 190KM 400Nm w ośce (EA288) przebieg 257 tys. km. Technologicznie to kosmos w porównaniu EA189, dlatego obawiałem się awaryjności. Jednak mogę wszystkich uspokoić: z AdBlue nie ma najmniejszych problemów (tankuję tylko Noxy lub na orlenie), rozrząd wymieniałem po zakupie przy przebiegu 234 tys km (fabryczny), pasek od rozrządu był ok, natomiast ten w misce olejowej troszkę już luźny. W trakcie 2 lat wymieniłem sondę lambda i ostatnio komplet 3 świec żarowych (oprócz tej na 3 cyl. - wiadomo dlaczego:). DPF wypala się co 550km do wartości sadzy 6,6g. Ciśnienie różnicowe po wypaleniu 8hPa. Jeśli chodzi o mechanikę poza silnikiem mam obecnie do wymiany łożyska w mechanizmie różnicowym bo delikatnie już je słychać ale to zdaje się norma w A4 B8. Acha... olej leję tylko Motul 0W30 VW504/507 wymiana co 10tys. km. Nie ubywa nic. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...