wrclaguna Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Odnośnie owsa to czy wtryski nie okażą się za małe? Może nie?? CAGB ma te same wtryski co CAHA 170 KM
l.e.s.t.e.r Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Odnośnie owsa to czy wtryski nie okażą się za małe? Może nie?? CAGB ma te same wtryski co CAHA 170 KM bardzie o sprzęgło się martwię abym nie pchał auta z wawki
wrclaguna Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Sprzegło to niestety najsłabszy punkt .
l.e.s.t.e.r Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Sprzegło to niestety najsłabszy punkt . tak niestety się kończą kombinacje - trza było od razu brać 3.0 TDI i auto by jezdziło jako tako
ziomek1988 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Tak się właśnie zastanawiam...po nowym roku jadę na korektę softu po wymianie turbo na CAHA. Teraz przed, przy 170KM i momencie w granicach 400NM jak jadę załadowanym autem to na 5 biegu uślizguje się sprzęgło...po korekcie na pewno nic lepiej nie będzie i czeka mnie wymiana sprzęgła. Kupić wzmocnione sachs czy może seryjne nowe sprzęgło to wytrzyma? Pewnie oddałbym zestaw do Radzikowskiego ale nie mogę sobie pozwolić na odesłanie razem z dwumasem bo będę uziemiony bez auta
lukas309 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ile Nm ma CAHA w serii ???? bo chyba na tyle sobie tylko pozwolę
ziomek1988 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) CAGA 320NM, CAHA 350NM ale bez przesady, do 380 możesz spokojnie podciągnąć i nic się nie będzie działo Edytowane 10 Stycznia 2015 przez ziomek1988
Goffer3 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Witam Panowie, mam silnik CAGB, poczytałem trochę i postanowiłem zrobić kilka zmian: - kupiłem nowe turbo od CAHA, - intercooler od 3.0 TDI, - mam już założone mocniejsze sprzęgło od 170 KM, Sachs +15% W przyszłym tygodniu założę turbo i IC i pojadę na program. Chcę zestroić auto na 210 KM i 400 Nm. Chciałem was zapytać czy warto robić swap wydechu na podwójny z 3.0 TDI? Czy zmiana wydechu coś wniesie/poprawi?
krystian3769 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Witam Panowie, mam silnik CAGB, poczytałem trochę i postanowiłem zrobić kilka zmian: - kupiłem nowe turbo od CAHA, - intercooler od 3.0 TDI, - mam już założone mocniejsze sprzęgło od 170 KM, Sachs +15% W przyszłym tygodniu założę turbo i IC i pojadę na program. Chcę zestroić auto na 210 KM i 400 Nm. Chciałem was zapytać czy warto robić swap wydechu na podwójny z 3.0 TDI? Czy zmiana wydechu coś wniesie/poprawi? Jestem świeżo po SWAPIE wydechu na 3.0 TDI odnośnie poprawy to odczułem poprawę ale wizualną Mam seryjnego CAHA 170 KM jeżdżę już od października z programem na 201 KM i 428 Nm jak na razie jest wszystko ok Miałem obawy co do sprzęgła czy wytrzyma, piszesz że te w 170-kach są jakieś wzmocnione ??? Ile Nm ma CAHA w serii ???? bo chyba na tyle sobie tylko pozwolę W mojej serii przed remapem na hamowni wyskoczyło 172 KM i 380 Nm.
ziomek1988 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 W 170KM nie jest wzmocnione, jest dokładnie takie samo to sprzęgło +15% jest z niemieckiej strony, też tam kupowałem. Ma trochę inny docisk i tarczę
tsala Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Witam. Gdzie można kupić i za ile nowe nie regenerowane turbo CAHA bez oddawania starej turbiny?
dzinek5 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Witam ! Dzisiaj ojciec odebrał moją audinke po zmianie turbo na nowe CAHA. Nie chipowalem wczesniej i nic nie grzebalem. Po tej zmianie mowi ,ze nie czuje zadnych zmian...moze delikatne. Mechanik powiedzial,ze powinienem pojechac zmienic program. Czy tak rzeczywiscie moze nie byc zmian bez korekty softu ?
wrclaguna Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Normalka ze trzeba teraz program zrobić .
Kamyk Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 (edytowane) no skoro jak piszesz Nie chipowalem wczesniej i nic nie grzebalem no to czas najwyższy :-) samo turbo za dużo nie da Edytowane 26 Czerwca 2015 przez Kamyk
krystian3769 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Mam nadzieje , ze lepiej niz jakbym turba nie zmienial i chipowal:) Bez zmiany turba jak miałeś 140 KM to pewnie po mapie wskoczyło by Ci coś między 170 - 180 KM. Po zmianie CAHA powinieneś uzyskać ok +/- 200 KM i w granicach 400 paru Nm zależy od kondycji serducha . A później zabawa i czekanie kiedy sprzęgło pierdaknie
adifek Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Kolego adifek, sprzedaz - inny dzial! Nie ogłaszam sie tylko odpowiadam forumowiczowi na pytanie ktore zadal pare postow wyzej Czytaj caly temat ze zrozumieniem!
dzinek5 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Sprzeglo mam nowe:) takze nie chce doczekac az siadzie:p tak wlasnie mysle o 200km/400nm
krystian3769 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Sprzeglo mam nowe:) takze nie chce doczekac az siadzie:p tak wlasnie mysle o 200km/400nm Wobec tego działaj. Jeżeli masz teraz 140 KM to jak wskoczy 200 banan Ci nie zejdzie przez jakiś czas
zyznos321 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Orientuje się ktoś w jaki sposób wymienia się turbo w caga? Da się to zrobić bez problemu od góry lub dołu bez opuszczania silnika czy jest za mało miejsca?
zyznos321 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 zdecydowanie lepszym rozwiazaniem jest poszukanie turbo od 2.0 177 (po 2011) nie robi sie lag z dołu ,jak ma to miejsce w turbinie od cahy ,trzeba przerobic tylko smarowanie ,ale z tym tez nie ma problemu ,sprzeglo nie pojdzie bo moment oborotowy jest zalimitowany w sofcie ,wzrosnie maks do 350-360 nm ,sprzegło wytrzymuje do 420 nm wiec wynik na poziomie 200 km i 400 nm nie skrzywdzi motorowni intercooler jest chyba taki sam w 3.0 ale nie jestem pewien aa hamulce pasuja od q5 ,sa zdecydowanie mocniejsze ps. identycznie mozna zrobic w 2.0 tdi 120 wtedy mamy przyrost na poziomie 80 km mógłbyś napisać dokładniej jak należy przerobić smarowanie zakładając turbo od cgl do caga? czym różnią się turbiny od caha i cgl?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się