ArkadiuS Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) czym różnią się turbiny od caha i cgl? Podłącze się do pytania. Jestem przez zakupem T. I mam wątpliwości czy ma znaczenie jakie zostanie zamontowane nowe turbo tj. 170KM od CAHA - 03L145701E lub od poliftowego 177KM - 03L145721B??? Mam B8 po lifcie Edytowane 5 Stycznia 2016 przez ArkadiuS
spknet Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Mam pytanie o nr części "- przejściówka turbiny strona zimna 370 zł" Caha i czy ma ktoś na sprzedaż mam silnik CAGB wiec będę jej najprawdopodobniej potrzebował ?
matriw Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Zobacz czy masz plastikową czy metalową. Jeśli plastik to nie musisz kupować do turbo od CAHA. Poza tym chyba ASO ma taką część
spknet Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) wiem ze ASO tylko cena za kawałek plastiku szukam ale nie potrafię tego znaleźć na allegro ja mam metalową niestety Edytowane 7 Lutego 2016 przez spknet
l.e.s.t.e.r Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Czy turbiny 03L145701E 03L145702E To te same turbiny tylko montowane w A4/A6 ??
wrclaguna Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 03L145702E zamienia sie na 03L145701A ---> 03L145701E
l.e.s.t.e.r Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Czyli z CAG w B8 będą hula obie. Edytowane 23 Lutego 2016 przez l.e.s.t.e.r
mateusz16 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Jeśli kupie audi a4 b8 po lifcie 143km i bede chciał założyć turbo od 177km wersji to pasuje ono bez przerabiania? Gdzie można kupić nowe?
DżedajGrd Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Koledzy jak to w końcu jest z tym turbo od wersji 177 KM - CGL. Chcę założyć do swojej B8 - CAG. Co trzeba zrobić żeby je tam zapakować? Jestem na etapie zmiany a mam możliwość kupić od CGL. Czy lepiej się nie bawić w to i kupić pasującą p&p od CAHA
Arti_P Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Witam panowie planuje u siebie wymienić turbo i włożyć od CAHA 170 km, i teraz mam takie pytanie u mnie przy turbo jest metalowy łącznik do intercoolera, a piszecie że od caha musi być plastikowy łącznik, bo z tego co zauważyłem to T ma kołnierz. Idzie dostać turbo od caha z płaską flanszą montażową pod mój metalowy łącznik, czy nie idzie dostać i jestem zmuszony kupić ten plastikowy łącznik ?
czwura Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Witam moze mi ktoś podrzucić nr tłumika szmerów do turbiny 03L145702J tlumik plastikowy czy metalowy. ???
Arti_P Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Według etki musisz mieć tłumik metalowy o nr 03L131111E 1
piolux1989 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Koledzy jakie uszczelki są mi potrzebne do wymiany turbo na Caha z Caga Mozna poprosic o numer częsci
daniell-gda Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Czy caha 170 i caga 143 ma ten sam osprzęt paliwowy pompa paliwa i czujnik na listwie wtryskowej ?
kamilch-1984 Opublikowano 22 Września 2018 Opublikowano 22 Września 2018 Panowie drążyłem temat podniesienia mocy i znalazłem firmę,która kompleksowo wymienia turbo,intercooler,układ wydechowy,sprzęgło obijają kewlarem i zmieniają soft. Mogą uzyskać ponad 250 hp. Czy przy tymc silniku 105kw,jest to bezpieczny setup ? Męczy mnie jeszcze pozbywanie się dpf-a,kontorole w przyszłości. Co o tym myślicie?
corradoowner Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 14 godzin temu, kamilch-1984 napisał: Panowie drążyłem temat podniesienia mocy i znalazłem firmę,która kompleksowo wymienia turbo,intercooler,układ wydechowy,sprzęgło obijają kewlarem i zmieniają soft. Mogą uzyskać ponad 250 hp. Czy przy tymc silniku 105kw,jest to bezpieczny setup ? Męczy mnie jeszcze pozbywanie się dpf-a,kontorole w przyszłości. Co o tym myślicie? Nie wyciągną więcej niż 240-250km bo nie pozwala na to układ paliwowy. Zmiana układu wydechowego przy 250km mija się z celem bo niczego nie zmieni. Obicie tarczy kevlarem na nie wiele pomoże przy mocy 240km bo moment będzie na poziomie 470Nm a seryjny docisk tego nie przeniesie. Każdy setup jest bezpieczny jak robi to dobry tuner a Ty dobrze eksploatujesz silnik.
corradoowner Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 10 godzin temu, kamilch-1984 napisał: Corradowner ,jedną firma zaproponowała mi powyżej 200 kM zastosowanie koła kompresji frezowane z kutego aluminium (tzw billet wheel). Możesz mi na świetlić temat? Na oryginalnych wtryskach ile można uzyskać Hp? Jeżeli wymieniamy wtryski to i od razu pompę paliwa? Wirnik jest frezowany na frezarce 5 osiowej CNC a nie odlewany. W czym jest lepszy? Szczerze powiem, że nie wiem. Na ori układzie paliwowym zrobisz max 250km. Jeżeli chcesz więcej niż 250km to trzeba zmieniać cały układ paliwowy. O skrzynie się nie bój, jak nie będziesz strzelał ze sprzęgła to to da radę.
piolux1989 Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 Skrzynia da rade spokojnie i do 600 niutków ale sprzegło juz tylko 420
audifan123 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 coolery fmic są swietne mam taki u siebie i bardzo ładnie trzyma temperature Intercooler 550x180x65mm IC55018065 - FMIC FMIC.PL Intercooler o wymiarach rdzenia: 550x180x65mm, całkowite: 700x180x65mm, ze średnicą wlot/wylot 57mm, wydajność do mocy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się