wampir Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Czy ktoś w B6 1.8T miał problem z zatkanymi przewodami olejowymi? Gdzieś słyszałem, że w B5 były problemy z nimi bo potrafił się olej przypalić i zablokować przepływ. Czy w B6 to przypadkiem nie poprawiono? Myślałem aby odpiąć wtyczki od cewek potem odkręcić przewód olejowy do turbo potem krecić rozrusznikiem i patrzeć czy leci olej. Gorzej, ze może lecieć ale jego ciśnienie nie będzie wystarczajce (?) Jak sprawdzić ich drożność w prosty sposób? Jak je zdemontować ? Jak zdemontować? Czy można w razie czego kupić gdzieś taniej niż w ASO, a jeśli tak to po ile?
elmo814 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 przewod olejowy od turbo kosztuje cos około 190pln, nie wiem ile w tym prawdy ale te zapiekajace sie przewody olejowe turbo w 1.8t to przyczyna uszkodzenia turbawek
Inkognito Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 przyczyną zapiekających sie węży jest nie studzenie turbo po pałowaniu... aby uniknąć takich rzeczy wystarczy pamiętać by schłodzić turbo aby sprawdzić drożność musisz je zdemontować...
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 ten przewód ma zbyt mała średnice przepływu wystarczy go wyciąc w miejscu gdzie przechodzi nad kolektorem wydechowym i zapodac większa średnice problem bedzie usuniety
Inkognito Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 tak to dużo pomoże i rozwiąże problem
wampir Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Ale w b5 jest taka średnica jak w b6 ? Jak się to demontuje?
WhiteBoy Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Dajcie więcej info odnośnie przerobienia tego przewodu na większą średnicę
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 a jakiej chcesz informacji ? przecinasz tam gdzie przechodzi nad kolektorem wydechowym i dajesz wieksza srednice spawasz i po krzyku B5/6 mają ta sama srednice
wampir Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 A jak się je demontuje w B6 1.8T? Jest dojście do potrzebnych elementów? Potrzebne są jakies specjalne podkładki potem, uszczelki, śruby jednorazowe? ---------- Post dopisany at 14:46 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ---------- ---------- Post dopisany at 14:52 ---------- Poprzedni post napisany at 14:46 ----------
burek339 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Najlepiej dać dorobić węża teflonowego, zbrojonego o wiekszej srednicy i po sprawie . Koszt wyjdzie coś koło 100 / 120 zł.
kkrawat Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Trzeba by spytać tam gdzie węże dorabiają - u mnie jest jakiś zakad gdzie do wózków widłowych i maszyn dorabiaja węże ciśnieniowe i olejowe to może tam
Dev Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Olej silnikowy ma za duza temperature, beda jaja.
wampir Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Nowe przewody olejowe w ASO opolskim to 409zł!!!
wampir Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Nie umiem przerabiac. Pewnie je tylko zdemontuje, potem ropa i strzykawka, a następnie kompresor i powietrzem przedmuchanie chyba, ze macie inne pomysły?
sołtys85 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Moj brat dorabial waz w stalowym oplocie do 1,9tdi i zaplacil jakies 70zl w wawie na ul modlinskiej. Ten przdwld wyglada mega prof.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się