hubik Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 witam. problem jak powyżej. dokładnie kopci po hamowaniu silnikiem i ponownym daniu na gaz. przy reducji czy nawet przy ostrym rozpędzaniu nie kopci. na zimnym po odpaleniu lekko przez chwile i to nie zawsze. siśnienie 15-15-15-17. na tym gdzie jest 17 potrafi mi zalać świecę kiedy dłużej stoję np w korku. spalanie w cyklu mieszanym okło 7,5 l. oleju bierze jakis litr na 300-400 km. kolektor ssący czarny i mokry. uprzejmie proszę o sugestie osób które miały podobny problem, a także o kontakt wszystkich którzy mają podobny silnik i conieco wiedzą o nim. pozdr
Gutterman Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Remont silnika lub zmiana auta :/
hubik Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2013 aleś sie rozpisał... masz podobne doswiadczenia czy znalazles tą błyskotliwą odpowiedz na necie?
Grzesiek1985 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 jest wiele przyczyn takiego zachowania Mogą być już pierścienie olejowe do wymiany ewentualnie uszczelniacze zaworowe puszczają Ale najczęściej padają pierścienie
roae Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 ciśnienie jest w normie, wszystkie znaki na niebie wskazują na uszczelniacze zaworowe
hubik Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2013 koledzy moze sprecyzuje pytanie. otóż mam 95 procent pewnosci ze to uszczelniacze. zacząłem ten wątek by rozwiać pozostałe 5. martwi mnie ten kolektor ssący, bo moze cały remont na nic jesli tamtedy dostaje się olej.
bediks Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 jest takie badziewie u nas w silniku ( tez mam alz) jak odma olejowa która lubi sie pier**lic zobacz czy nie zapchana i olej moze leci cały w dolot i tak sie jara bo litr na 300 400 km to jest jakis szok, napewno nigdzie nie cieknie?? ---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ---------- tak wyglada w calosci , olej spod pokrywy powinien isc w doł a moze jest zapchana i idzie prosto w dolot
hubik Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2013 nie uwierzysz kolego jakże się ciesze że jest ktoś z takim silnikiem jeśli mówisz o tej pionowej rurze, która idzie w dół, to nie jest zapchana. górę jutro składam. wyglada na to, że jednak wina samych uszczelniaczy, ale zobaczymy po złożeniu skrobnij cos ciekawego o swoim silniku? jaki masz pobór oleju? ile ci pali benzynki? jakieś dodatkowe rtady odnosnie tego modelu?
bediks Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 ogolnie to zanim go kupilem przed 150 tys km na przebiegu juz byl zatarty wiec kolezka go kupil i wymienil pol silnika, od golfa IV pasuje wszystko p&p tylko czujnik polozenia walka jest w innym miejscu w b6 i b7 jest praktycznbie ten sam silnik , rozni sie kosmetyka tylko, termostat jest juz elektroniczny i wlasnie czujnik polozenia walka tez w innym miejscu jak jezdzilem na castrolu 10w40 przez ostatnie 6 tys km przed wymiana zjadl prawie 3 litry oleju, wiec plukanka i motul x-cess 5w40 i przez 10 tys km wzial mniej niz 1 litr spalanie przy predkosci 90 km/h jest jakies 6 litrów ale wiadomo ze tyle sie nie jezdzi w cyklu mieszanym 8 l to przyzwoity wynik:wink: ---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 21:56 ---------- ogolnie ten silnik w tym modelu robili tylko od lipca do listopada 2000 r wiec z doborem niektórych czesci c**jnia np ta odme bralem z serwisu i 190 zł placilem sama glowica pasuje od wielu modeli vag , glownie z lat 2001-2004 kiedys mialem nawet liste od których
hubik Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 powiedz mi co masz na myśli mówiąc TĄ ODMĘ bo ja tam za rany nie wiem które to TO. czyli polecasz pełen syntetyk? bo jeszcze wlasnie oleju nie kupiłem...
bediks Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Nr 18 czyli obie części to cala odma, sprawdź ja w miejscu gdzie na dole wchodzi w blok tam też lubi się pocic i pękać Ja z pełnego syntetyku jestem mega zadowolony, jak będziesz zmieniał uszczelniacze to zalewaj tylko syntetykiem tylko nie castrol , możesz wybrać motul x-cess dobra cena do jakości 140 zł za 5 litrów u użytkownika DZIK 100 % gwarancji i jakości
hubik Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 niestety mieszkam w uk. jakieś inne polecane marki? może znajdę coś taniego w promocji czy coś...
bediks Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Millers oil , liqui moly , napisz do Dzik to Ci coś doradzi , może wyśle za granice
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się