Pawelkiwi 26 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Akumulator? Podłączasz drugi równolegle i eliminujesz dobry/zły. Wg mnie rozrusznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Niech tak sprawdzi ale rzadko w AWX czy AFV tak ja ma w podpisie były problemy z paleniem na ciepłym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 No u mnie były i nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Akumulator kręci i kręcił w zimie. Nie ma z nim problemów. Robie rozrusznik. Rozrusznik wyjąłem, przeczysciłem. Był uwalony olejem który ciekł z dekla pompowtrysków. Szczotki były w oleju. Nie miał żadnych luzów i braków w trybach. Po wyczyszczeniu, nasmarowaniu i złożeniu lepiej kręci lecz nie do końca bo ma obroty max 210. Akumulator naładowany lecz nie pierwszej młodości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Nie raz rozrusznik wygląda na to że brakuje mu luzów a tulejki w nim są do wymiany. Czasami któraś z cewek na komutatorze ma zwarcie i tez d*p. blada. Nawet dzisiaj walczyłem z Volvo V50 i już myślałem że rozrząd daje popalić bo silnik ledwo kręcił i stawał dęba. Potem podmieniłem akumulator i to samo. Po regeneracji rozrusznika - malina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Nie raz rozrusznik wygląda na to że brakuje mu luzów a tulejki w nim są do wymiany.Czasami któraś z cewek na komutatorze ma zwarcie i tez d*p. blada. Nawet dzisiaj walczyłem z Volvo V50 i już myślałem że rozrząd daje popalić bo silnik ledwo kręcił i stawał dęba. Potem podmieniłem akumulator i to samo. Po regeneracji rozrusznika - malina. Za dużo roboty żeby podmieniac rozruszniki. Tulejki mogę wymienić ale komutator nie wiem jak sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarfab0511 0 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 zagrzej silnik pozniej odepnij czujnik temp wody sprobuj zapalic. powinien zapalic od strzala! Jesli tak to zwieksz dawke startowac paliwa !!! Mi pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blbina 1 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Panowie mam prośbę ,może znacie numery tulejek rozrusznika albo wymiary do BLB 03G911023 1,7kW moja ETKA nie podświetla. Slabo kreci i pali ,podmieniałem akumulator i to samo.Pisałem w dziale części ale tam cisza jak po śmierci organisty. A może dawka paliwa ale jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Panowie mam prośbę ,może znacie numery tulejek rozrusznika albo wymiary do BLB 03G911023 1,7kW moja ETKA nie podświetla. Slabo kreci i pali ,podmieniałem akumulator i to samo.Pisałem w dziale części ale tam cisza jak po śmierci organisty.A może dawka paliwa ale jak to zrobić? jakie obroty ma rozrusznik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blbina 1 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Ma 260 obrotów na starym akumulatorze a na nowym z lepszym prądem rozruchowym 265.Niedługo mam wymieniać olej i chce to zrobić za jednym razem, tzn.zregenerować albo kupić nowy. BOSCH 2,0kW 0986021220 znalazłem za 250€ chyba powinien podejść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 zagrzej silnik pozniej odepnij czujnik temp wody sprobuj zapalic.powinien zapalic od strzala! Jesli tak to zwieksz dawke startowac paliwa !!! Mi pomogło 1. gdzie dokładnie znajduję się ten czujnik temp. wody ?? 2. Jak zwiększyłeś dawkę paliwa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarfab0511 0 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 czujnik znajduje sie z tyłu silnika na krudzcu weza wody (wsadz reke za silnik miedzy scianke grodziowa tam szukaj) odłacz wtyczke i sprawdz jak zapala na rozgrzanym. Dawke mozna zwiekszyc programem VCDS lub wgrywajac nowa mape jesli bedzie za mala mozliwosc przez VCDS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 czujnik znajduje sie z tyłu silnika na krudzcu weza wody (wsadz reke za silnik miedzy scianke grodziowa tam szukaj) odłacz wtyczke i sprawdz jak zapala na rozgrzanym.Dawke mozna zwiekszyc programem VCDS lub wgrywajac nowa mape jesli bedzie za mala mozliwosc przez VCDS. Dobra z czujnikiem sobie poradzę ale wytłumacz co i jak z tą dawką VCDSem bo pierwszy raz słyszę. Mapę nową wgrać to i owszem ale też nie wiem co i jak. Daj znać jak to zrobić skoro ty robiłeś, chyba że ktos Ci to robił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarfab0511 0 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 vcds zalaczasz engine kasujesz bledy napoczatek pozniej wchodzisz w securityaccses wpisujesz kod dostepu 12233 przechodzisz do adaptacji i tam w pierwszej pozycji zwiekszasz dawke startowa na poczatek daj maxa 50 zapisujesz zmiane i odpalasz jak jest poprawa wtedy delikatnie zmniejszasz zapisujesz odpalasz i tak szukasz odpowiedniej dawki ktora ci wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 vcds zalaczasz engine kasujesz bledy napoczatek pozniej wchodzisz w securityaccses wpisujesz kod dostepu 12233przechodzisz do adaptacji i tam w pierwszej pozycji zwiekszasz dawke startowa na poczatek daj maxa 50 zapisujesz zmiane i odpalasz jak jest poprawa wtedy delikatnie zmniejszasz zapisujesz odpalasz i tak szukasz odpowiedniej dawki ktora ci wystarczy VCDS lite da rade ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarfab0511 0 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 hmm JA mam VCDS nie ma lite ale mysle ze da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 hmm JA mam VCDS nie ma lite ale mysle ze da rade No niestety mój vcds lite nie daje rady. Nie wiem czy to wina programu czy kabla, bo mam starego Viakena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blbina 1 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 jarfab0511 Dzięki za podpowiedz.Wczoraj przestawiłem dawkę startowa u siebie i po testuje czy coś pomorze.Mialem na 0=2.54-----test na 50=4,75------test 40=4,15-------test 30=3,79 i zostawiłem na 30=3,79 mg chyba w miligramach (dawka startowa) to są przybliżone dane bo pisałem z pamięci .Kabel VagCanPro+K ogarnol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 jarfab0511 Dzięki za podpowiedz.Wczoraj przestawiłem dawkę startowa u siebie i po testuje czy coś pomorze.Mialem na 0=2.54-----test na 50=4,75------test 40=4,15-------test 30=3,79 i zostawiłem na 30=3,79 mg chyba w miligramach (dawka startowa) to są przybliżone dane bo pisałem z pamięci .Kabel VagCanPro+K ogarnol. Jaki masz program, i mógł byś podać linka z allegro jaki mqsz kabel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Kolega to zrobił takim kablem: VAG CAN PRO + K-LINE + Crafter + flasher + aktual (4258328151) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Widzę że mocno staniały, parę latek temu płaciłem coś koło 1,8kPLN-ów ---------- Post dopisany at 07:37 ---------- Poprzedni post napisany at 07:32 ---------- Tutaj masz stronę producenta: VAG CAN PROFESSIONAL - VAG CAN PROFESSIONAL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się