janko156 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa na wyjściu 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - dodawanie 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym nie osiągnięta wartość kontrolna - BŁĄD SPORADYCZNY O co chodzi z tymi błędami bo nie wiem co mam sprawdzić lub wymienić.
german81 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 skasuj i zrób logi z bloku 2 7 2 13 2 25
janko156 Opublikowano 8 Września 2013 Autor Opublikowano 8 Września 2013 Nie mogę połączyć się z silnikiem w programie vag-com 311.2 mam windows 8 na którym zainstalowany jest virual xp. Ze sterownikiem ABS można się połączyć. Więc nie wiem jak mam zrobić te logi. ---------- Post dopisany 08-09-2013 at 09:42 ---------- Poprzedni post napisany 07-09-2013 at 17:28 ---------- Jeszcze dodam że programem vag wersja 1.05 można się połączyć z modułem silnik tylko nie wiem jak w tym programie zapisać logi. Mam kabel FTDI FT232r USB UART , może potrzeba inny KKl. ---------- Post dopisany at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany at 09:42 ---------- Problem rozwiązany , w programie vag-com 311.2 zmieniłem kilka opcji start baud 9600 , blk int 25 , chart int 0 i w menadżer urządzeń port com 1 , latency 3 . Jak będę miał dziś czas to zrobię logi.
janko156 Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 tak wiem logi zrobiłem tylko muszę jeszcze dojść do ładu z tym exelem bo coś mi się nie chce uruchomić w windows 8 ---------- Post dopisany 13-09-2013 at 00:31 ---------- Poprzedni post napisany 09-09-2013 at 00:19 ---------- Proszę o analizę Grupy: 002,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
gregor10 Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 sprawdz szczelnosc w tym dziurawcu
janko156 Opublikowano 13 Września 2013 Autor Opublikowano 13 Września 2013 Więc tak odpiąłem węża od filtra powietrza zaślepiłem , podpiąłem kompresor w otwór który znajduje się nad zaworkiem N75 i tutaj żadnego ciśnienia nie można utrzymać tylko słychać że do miski olejowej powietrze ucieka więc odpiąłem od turbo węża , zaślepiłem , odpiąłem drugiego węża który wychodzi od turbo do interculera zaślepiłem i tutaj ciśnienie 1 bar można było dmuchnąć po czym bardzo powoli z chodziło w dół do około 0,4 bar . Czy turbo do regeneracji , proszę o jakąś odpowiedź bo nie wiem co dalej mam z tym zrobić.
Dev Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Zdejmij przewod z turbo od dolu i zdejmij waz z przepustnicy, zaslep do i dmuchnij, otwor po dvce zaslep:hi: Wczesniej zdejmij dvke i tez sprawdź
Dev Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Dmuchnij z boku z 1.5 bara. Musi byc szczelny. A tym malym otworem trzeba zassac powietrze czy podnosi tłok
janko156 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Opublikowano 14 Września 2013 Jutro sprawdzę wieczorem bo rano to do roboty. ---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 00:28 ---------- Zdjąłem wąż od dołu z turbo ten gruby zaślepiłem, zawór dv zdjęty i połączone oba końce rurką które wchodziły do dv, z przepustnicy wąż zdjęty i zaślepiony po dmuchnięciu kompresorem powietrze ucieka z turbo od dołu gdzie zdjąłem węża i nie słychać bulgotu oleju w misce, kiedy przytrzymam ręką otwór z dołu od turbo ciśnienie 0.5 bar można uzyskać lecz słychać jak w misce bulgocze olej więcej nie dmuchałem bo nie wiem jakie to może mieć skutki. Proszę o jakieś sugestie. ---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:46 ---------- zawór dv jest nie szczelny muszę wymienić i wtedy spróbuję czy będzie jakaś zmiana.
janko156 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Opublikowano 14 Września 2013 A co z tym turbo bo chyba nie powinno puszczać ciśnienia w miskę olejową dodam jeszcze że trochę oleju jest w wężu przed interculerem.
gregor10 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 ma puszczac , to normalne. oleju troche jest bo przeciez turbo nie jest nowe...
janko156 Opublikowano 26 Września 2013 Autor Opublikowano 26 Września 2013 Wymienię dv to zrobię nowe logi. ---------- Post dopisany 26-09-2013 at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany 15-09-2013 at 19:51 ---------- logi po wymianie dv i n75 proszę o analizę Grupy: 002,007,025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM wydaje się że auto trochę lepiej jedzie ale to raczej jeszcze nie to co powinno być , na vagu ciągle błąd sondy lambda 16518 , na starym n75 gdy odpiąłem przewód do gruszki turbo było wyraznie czuć od 2500 rpm.
Łukasz13 Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Jak dla mnie to seria już jest dużo lepiej nie będzie, jak odepniesz n75 to czuć że idzie bo przełądowuje.
janko156 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 Czy sztanga od turbo na biegu jałowym kiedy dodam gazu ma chodzić ? bo u mnie w ogóle nie ma żadnego ruchu.
Łukasz13 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Na postoju nie będzie chodzić, tylko pod obciązeniem czyli podczas jazdy.
janko156 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 Dzięki za zainteresowanie , a czy w aeb mogę sprawdzić ciśnienie doładowania na vagcom jeśli tak to na jakim kanale.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się