Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Srebrny ADRek by Grabek


Grabek94

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym przedstawić moje Audi. 1.8 ADR z udokumentowanym przebiegiem 175tys. km. i roczną instalacją podtlenku butanu.
Z wyposażenia: elektryczne szyby, lusterka i szyberdach, 2 poduchy, ABS, składana tylna kanapa i parktronic.
Kupiłem ją w lutym 2013r. od forumowicza z mojego miasta z obniżonym przednim zawieszeniem Koni, poliftowymi lampami z przodu i wymienionym rozrządem i teraz ja modyfikuję ją dalej.

Na początku pakiet startowy:
olej 10W40 Castrol
filtr oleju
filtr paliwa
filtr powietrza + kabinowy
przegląd instalacji gazowej
nowe przeguby zewnętrzne
świece
wymiana elektrozaworu odpowietrzenia baku

Później przyszedł czas na zmiany:
polerka całego samochodu
alu 15’’ori Audi(zima)
lampy tył polift
zderzak polift, lakierowanie + halogeny ze sterownikiem do jazdy dziennej
nowa centralka
nowy boczek kierowcy
kierownica s4 obszyta na nowo
gałka zmiany biegów polift
radio audi concert by Blaupunkt ze zmieniarką mp3
kierunki boczne dymione
BBS RK 17’’ 8J
spręzyny obniżające -40mm

w planach:
FIS
lampy przód, tył a'la USA Zrobione
kierunkowskazy USA Czeka na montaż
kratki nawiewów z polifta Obecnie zostawione zregenerowane, nie opadające przedliftowe
nowe heble od 2.5TDIZrobione
naprawa przetarcia w fotelu kierowcy lub wymiana na inne
prawe lusterko z anglika Zrobione
ogarnięcie tylnych amortyzatorów Zrobione

Tak wyglądała jak ją kupiłem.



2013_02_10_10_34_27.jpg

Teraz wygląda tak (stan na 1.09.13r.)

P1120734.jpg

P1120739.jpg

P1120738.jpg

Lampy przednie i tylne poszły w US'a :D

P1120967.jpg

P1120966.jpg


Prawe duże lustro oraz uchwyt na kubki wrezany w niepotrzebny schowek i setup zimowy (stan na 15.11.2013)
20131120182.jpg

P12200344.jpg

19.01.2014
Z racji, że zima to też brak modów. Zaczynam planować co na przyszły sezon i raczej pójdzie w mechaniczną strone. Mianowicie:
- wymiana magla, bo powoli zaczyna cieknąć z uszczelniacza oraz pompy wspomagania
Zrobione
- gwint VogtlandZrobione
- przejście z 10w40 na na 5w40 Motul X-Cess Zrobione
- ogarnąć ogumienie na lato Zrobione
- dolna i górna rozpórka Dolna zamontowana, górna leży i czeka
- HiD 4300K
- otwieranie i podnoszenie klapy bagażnika z pilota
Zrobione :banan::banan:
- kratki nawiewów polift
- grzane lustra
- grill polift Zrobione
- ogarnięcie fotela kierowcy

09.03.2014

P1130614.jpg

P1130604.jpg


Still in progres
loadinga.gif

Edytowane przez Grabek94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam centralkę z tą opcją , musze pociągnąc przewód + kupić zamek 2-cięgnowy z polifta i kupić "urządzenie" ze sprężyna od kolegi z forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej 10W40 Castrol

[...]

zderzak polift, lakierowanie + halogeny ze sterownikiem do jazdy dziennej

Jeśli rzeczywiście taki niski przebieg to szkoda go zalewac takim olejem. Powinien pójść 5w40.

Co to za cudo te halogeny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Halogeny są ori, tak jak zderzak. Dołożony jest do nich sterownik świateł do jazdy dziennej do kupienia za 70zł :) Co do oleju to taki był lany wcześniej więc nie zmieniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Halogeny są ori, tak jak zderzak. Dołożony jest do nich sterownik świateł do jazdy dziennej do kupienia za 70zł :) Co do oleju to taki był lany wcześniej więc nie zmieniałem.

A to lipa. Myślałem, że jakiś legal od czegoś dopasowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lipa ? Wiele audic tak jeździ. Jak chcesz legal to instalacje zamiast do centralki doprowadź sobie do przycisku w desce rozdzielczej, masz wtedy legal :P Kwestia gustu moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legal to między innymi znak RL na kloszu. Mam legalne, homologowane dzienne, ale myslalem, że znalazłeś coś a'la skoda, czyli homologowane przeciwmgłowe i dzienne w jednej obudowie. Nic poza tym mnie nie interesuje. Żadne drogowe świecące na 30% i inne wynalazki. To, że wiele osób jeździ tak czy inaczej niczego dla mnie nie zmienia. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Rozumiem Twoje podejście. Gadałem z paroma osobami na ten temat, to z racji ze auto świeże to raczej nikt sie nie przypierdzieli do tego. W razie czego jest pstryczek , włączam mijania i koniec problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BBSy obojętnie jakiego typu bardzo zmieniają wygląd samochodu. Jestem bardzo zadowolony z efektu jaki dały :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli chodzi o te znaczki na błotnikach. To jest jakiś prosty sposób, żeby je zdjąć?

Nie. One sa mocowane we wglebieniu wiec bez szpachlowania i malowania to lipa.

Wysyłane z mojego GT-I9070P za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z racji, że oryginalny lakier mam to znaczki zostaną. W zasadzie to nie przeszkadzały mi nigdy:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...