Magicbattle Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 przepustnica szfankuje mozesz zrobic adaptacje??
stasiu1971 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2014 co to znaczy adaptacja , acha zapomniałem dodać problem znika całkowicie ,przy obecnej pogodzie czyli powyżej 15*C po przejechaniu jakiegoś kilometra , przypuszczam że wtedy wyłącza się ssanie
karol2984 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 na przepływomierzu masz śrubki, odkręć je i wyjmij układ z czujnikiem i zobacz jaki kolor mają te rezystorki jak czarny to trzeba czyscić, i druga spawa czy probowałeś odłączyć akumulator na kilka godzin?
stasiu1971 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2014 Akumulatora nie odłączałem , miałem jedynie Vaga podłaczonego i nie było żadnych błędów jedynie co sam zauważyłem że im była dłuższa zima (cała droga do pracy była pokonywana na BP bo gaz się nie zdążył załączyć bo mam 2km) to samochód chodził lepiej teraz gaz załącza się czasem po zamknięciu garażu)
karol2984 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 A paliwo skąd lejesz? ---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 20:28 ---------- To że nie ma błędu nie znaczy że dobrze dany czujnik pracuję, zobacz ten przepływomierz czy czarny
stasiu1971 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2014 rozbiorę w przyszłym tygodniu (więcej wolnego w pracy) .Paliwo tankuje tylko na 1 2 3 Statoil
stasiu1971 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2014 może na jakimś spocie pod wprawnym okiem ??
bocian1981 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 No to pozwolę się podpiąć Mam podobny problem niemal identyczny. Samochód po odpaleniu przez kilka -kilkanaście sekund chodzi na ssaniu ( niby ok ) gdy ssanie puszcza zaczyna się nierówna praca silnika. Tak jak kolega pisał chodzi jakby na 3 gary, kilka razy się zdarzyło, że nie odpalił za pierwszym razem. Dzieje się tak aż do osiągnięcia temp. silnika ok 25 stopni, później jak ręką ujął. Mam instalacje gazową, którą założyłem jak problem stopniowo zaczynał się pojawiać. Po przełączeniu na gaz wszystko ustaje, gdy od razu wrócę na benzynę jest już ok. Świece i kable wymienione. Komp nie pokazuje kompletnie żadnych błedów, jedna z sond wymieniona ( pierwsza ) Czy to przepływomierz? raczej nie bo samochód przyspiesza normalnie Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Nadmienię, że ze strony instalacji gazowej jest niby wszystko ok.
ja74687 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 zobacz w blokach pomiarowych jaką temp. przez odpaleniem rano pokazuje ECU. I dodatkowo do zrobienia logi przepływki
bocian1981 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 tak mi coś świta, że to może być wina czujnika temp albo przepływki ale moc ma dobrą( poza tym krótkim chaosem na zimnym silniku) więc przepływka chyba odpada. Gadąłem jeszcze przed chwilą z mechanikiem i twierdzi, że to mogą byc wtryski ale wydaje mi się że wtryski by wariowały cały czas a nie tylko do 25 stopni celcjusza :]
karol2984 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 zainwestuj w kabel, to będą dobrze wydane pieniądze o ile jeszcze go nie masz
ja74687 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 przepływka też może być bo jak silnik jest cieplejszy to i efektywniejsza jest jego praca, a wartość przepływki mogła się zawiesić na jakiejś wartości i jak silnik cieplejszy to ogarnia jak zimny nie za bardzo ale to raczej skrajny przypadek
stasiu1971 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2014 mnie właśnie też się wydaje że to coś z wtryskami bo jak jeżdziłem dużo na paliwie w zimie bo na gaz przełączał się po około 3 km a do pracy mam 2 km do większości sklepów też mam około 2 km to było dobrze a teraz jak gaz się włącza po przejechaniu około 100 metrów a czasem nawet po wyjechaniu z garażu to jest gorzej niż zimą tylko mnie te wysokie obroty dziwią że i na LPG i BP , ale tylko na ssaniu , a może to coś z gęstością oleju w silniku i napinacz łańcuszka rozrządu szwankuje
ja74687 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Raczej to nie olej Ale wtryski możliwe Jak nie masz kabelka to się musisz zaopatrzyć i posprawdzać w blokach temp. jaką czujnik pokazuje
karol2984 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 właśnie, bez kabla to dzwoń do wróżbity Macieja hehe na to samo wyjdzie
bocian1981 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Samochód podpiąłem do kompa ( mechanik podpiął - znajomy hehe) błędów zero niby wszystko w porządku a jednak szarpie jak zejdzie ssanie przez kilkanaście sekund. Wlałem wczoraj środek do czyszczenia wtrysków do benzyny żeby wtryski trochę przeczyścić zobaczymy jak będzie. Jutro rano jeszcze przeanalizujemy temp na silniku. i napiszę co i jak ---------- Post dopisany 07-06-2014 at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany 06-06-2014 at 07:21 ---------- hyba zdiagnozowałem z mechanikiem problem. Zauważylismy, że silnik chodzi nierowno, gdy włącza się pompa tłocząca powietrze do kolektora ssącego, jak wyłącza się ssanie... Na kolektorze dolotowym jest zawór, który steruje klapami i cięgno, które porusza tymi klapami jest pęknięte.... gdy pompa się wyłączy, silnik chodzi równiutko jak gdyby nigdy nic. Jak kupię ten zawór to napiszę czy pomogło. Dzięki za pomoc
maruch30 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Witam.Przyłączam się do tematu ,bo mam podobny problem ,tylko u mnie pojawiło się to po wymianie filtrów oleju ,powietrza, paliwa. Może paliwa jest odwrotnie założony i cofa paliwo?Poradziłeś sobie z tym bocian?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się