Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przełącza na benzynę przy 2500obr/min


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niezależnie na jakim biegu jadę przy przekroczeniu obrotów ponad ok 2500 przełącza mi z gazu na benzynę. Mam instalację Stag 4, Zavoli Zeta N, wtryskiwacze Valteki czerwone. Jeżdżę już z tą usterką jakieś 8m-cy i na początku przełączał na benzynę po przekroczeniu 3000obr/min a teraz już 2500. Instalacja ma 4 lata. Filtry wymieniałem jakieś 10000km temu a świece NGK ok 25000km temu. Gdzie szukać usterki? Proszę o pomoc. Moje autko to A4 2.0 ALT.

Opublikowano

Możliwe że jest uszkodzony gdzieś reduktor, jest spadek ciśnienia i sterownik ci wyłącza prace na gazie, może być gdzieś zapchana rurka przez brudny gaz, jak gdzieś tankowałeś jednorazowo,. podjedz do mechanika LPG i Ci zerknie najlepiej do takiego kto zna instalację STAGA.

Opublikowano

jedz do gazownika i wywal po pierwsze te valteki. najgorszy syf i to do staga jeszcze:facepalm: potem z kompem w droge i bedzie gazol wiedzial co jest nie tak

Opublikowano

Cześć, wymiana filtrów nic nie pomoże, sam to zrobiłem i mam to samo. Wizytę u gazownika odwlekam...:thumbdown:, to raczej nie wina Valdków ( pomijając pracę jak tłoczki na valdkach padają, klekocze niemiłosiernie i silnik w delirke wpada ale na benkę nie wyrzuca)-problem może być w parowniku. Jak ustalisz co i jak to napisz.

Opublikowano

za male cisnienie na reduktorze i niestety pomaga sobie bena.

Opublikowano
Witam, niezależnie na jakim biegu jadę przy przekroczeniu obrotów ponad ok 2500 przełącza mi z gazu na benzynę. Mam instalację Stag 4, Zavoli Zeta N, wtryskiwacze Valteki czerwone. Jeżdżę już z tą usterką jakieś 8m-cy i na początku przełączał na benzynę po przekroczeniu 3000obr/min a teraz już 2500. Instalacja ma 4 lata. Filtry wymieniałem jakieś 10000km temu a świece NGK ok 25000km temu. Gdzie szukać usterki? Proszę o pomoc. Moje autko to A4 2.0 ALT.

Zawoli do czyszczenia lub najlepiej do regeneracji.

Może być też padający Mapsensor.

Opublikowano

Zapewne spada cisnienie gazu i przez to masz problem. Sprawdz cisnienie gazu pod obciazeniem w stagu. jak spada to reduktor do regeneracji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...