podsi Opublikowano 26 Grudnia 2006 Opublikowano 26 Grudnia 2006 mam nastepujacy problem autko po nocy ciezko odpala jakby niedostawalo paliwa ale nastepne odpalenia sa juz ok.. do poki nie przelaczy sie na gaz to go muli i szarpie na gazie jest juz ok .. ale jak chce pojezdzic na benzynie zeby np poscigac sie z murzynkiem to wogole brak mocy ..czy teoria oprocz zapieczonych wtryskow jest jeszcze jakas ?
bushi Opublikowano 26 Grudnia 2006 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Podstawa to analiza błedów i awarii podzespołów na VAG-u gdzie sugerowałbym przyjrzeć się dokładnie przepustnicy i przepływomierzowi.
Gość Murzyn Opublikowano 26 Grudnia 2006 Opublikowano 26 Grudnia 2006 logi zrobione i wszystko wyszlo ok, wiec problem jest bardziej "ukryty". Jak dla mnie to auto na gazie dostaje za mala dawke paliwa powyzej 4k/obr i zachowuje sie tak jakby mialo lagodne odciecie...jak to wyeliminowac nie mam pomyslu. Na benzynce szarpie cos na ksztalt walnietej przeplywki...a jest sprawna
adamq Opublikowano 26 Grudnia 2006 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Jaki gaz?? Mam nadzieję, że sekwencja. Co do gazu, to trzeba zmienić nieco mapę wtrysku LPG. Mieszanka może być zbyt uboga lub zbyt bogata. Ja w swoim 1.8T miałem mapę wtrysku taką, że czołg by miał za dużą dawkę, a co dopiero moja niunia W polach, w których na mapie było wpisane ok. 200 mam teraz wpisane ok. 160 i jeździ się jak na benzynie...
podsi Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2006 tak sekwancja i wlasnie czasem pojawia mi sie blad skladu mieszanki ale goscie od lpg cos to olewaja chyba zrobie im afere mala ..ale jak by to sie mialo do beznyny ze jest zmulony ?
Gość Murzyn Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 hack, tez tak mysle o gazie, ale na Pb jest jeszcze gorzej
pre_pl Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Czy można wiedzieć w jaki sposób był zdiagnozowany przepływomierz ? Instalacje gazowe chyba mają własny miernik powietrza (czy jak to się tam nazywa). Poprawna instalacja gazowa spowoduje właśnie, że na gazie będzie idealnie, a na benzynie kicha... Myśle, że warto zrobić najprostszy test dla przepływki : odłączyć i pojeżdzić (tak samo nędzna jazda będzie ? )
adamq Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Ale tak zaczęło szwankować perę dni/tygodni po założeniu gazu?? Najpierw oczywiścia zrób test przepływki (odłącz ją podczas pracy silnika) jak mówili koledzy wyżej. Gdy przepływka będzie sprawna możesz jeszcze zrobić tak: Odłączasz akumulator na noc, rano przychodzisz, odpalasz autko ustawiasz żeby nie przełączał się na lpg (nawet po dodaniu gazu itp.) zostawiasz samochodzik (nie dotykaj gazu, najlepiej zostaw samochód w spokoju, wypij sobie poranną kawę) aż się włączą wentylatory na chłodnicy i testujesz... Silnik powinien zacząć robić mapę wtrysku benzyny. Przez parę dni jeździj na benzynie. Jeżeli to zadziała jedź do gazownika, zeby ci porządnie mapy wtrysku LPG ustawił. A tak apropo jaka jest włożona tam instalacja?? Chodzi mi o markę. Nie zaszkodziło by żeby kolega Murzyn (bo chyba się znacie ) użył VAGa na twojej niuni.
Gość Murzyn Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Nie zaszkodziło by żeby kolega Murzyn (bo chyba się znacie użył VAGa na twojej niuni. vag zostal uzyty (pod nadzorem szoguna:D )....wszystko wyszlo ok
adamq Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 No to najpierw test przepływki, a potem spróbujcie zrobić tak jak pisałem wyżej. A kiedy zaczęło się tak dziać?? Czyżby po jakimś czasie od założenia instalacji LPG??
podsi Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2006 tak zaczelo sie tak dziac ok 2 m cy po zalozeniu lpg a co firmy konkretnie to ciezko wyznac mi sie z tej dokumentacji STAKO OMUL rozne podzespoly TOMASETTO .. w wolnym czsie pobawie sie z ta przeplywka pozdrawiam
adamq Opublikowano 27 Grudnia 2006 Opublikowano 27 Grudnia 2006 http://www.omvlgas.pl/pol/index.html - masz gaz OMVL.
podsi Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2006 tak wiekszosc podzespolow jak reduktor przelacznik czyli centralka uklad elektroniczny system sekwencyjny a wielozawor tomasssted
adamq Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Wielozawór mam też Tomasetto, i instalkę Landirenzo Omegas. No już wiemy, co masz na pokładzie. Z tego co czytałem na innych forach, myślę, że instalka jest dobra. A jak z tym przepływomierzem??
podsi Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2006 naraazie oddalem auto bo niektore czesci zawieszenia wymieniam po nowym roku wezme sie dopiero za sprawdzenie tej przeplywki i napewno dam ci znac co i jak
mar-mis Opublikowano 13 Stycznia 2007 Opublikowano 13 Stycznia 2007 mam nastepujacy problem autko po nocy ciezko odpala jakby niedostawalo paliwa ale nastepne odpalenia sa juz ok.. do poki nie przelaczy sie na gaz to go muli i szarpie na gazie jest juz ok .. ale jak chce pojezdzic na benzynie zeby np poscigac sie z murzynkiem to wogole brak mocy ..czy teoria oprocz zapieczonych wtryskow jest jeszcze jakas ? sprawdź katalizator, mi tak słabo paliła rano a to wina była katalizator był zapchany pozdrawiam
Ko.G Opublikowano 14 Stycznia 2007 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Ja proponuję sprawdzić ciśnienie paliwa i wydatek p-py paliwowej. przy zbyt niskim ciśnieniu mogą być takie objawy a VAG tego nie pokaże
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się