koszykbb Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Będę w przyszłym tygodniu zakładał instalację gazową do mojego 1.8T Tak, wiem, gaz to profanacja itd. ale robiąc 2,5 tys. km miesięcznie przy koszcie przejechania 100 km równym 70zł (1700zł miesięcznie na samo paliwo) nie jestem w stanie tego udźwignąć dbając jeszcze o resztę podzespołów samochodu. Zachowując takie same koszty paliwa, zdecydowanie wolę moje 180km na czterech łapkach w gazie niż gołe Punto 1.2 w benzynie Jako, że nie jestem też fanem 100% seryjnego samochodu (zawsze muszę coś pomodzić mechanicznie i wizualnie), będę chciał wyrzucić katalizator i wrzucić przelot z kwasówki na końcowym z 2.7bT Miał ktoś doświadczenie z takim połączeniem? Zastanawia mnie, czy instalacja gazowa (BRC Sequent24) będzie świrowała przy przelotowym wydechu bez kata.
pioteros Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 zaloz staga, brc maja slabe reduktory do turbo i moga byc jajca szczegolnie u przecietnych gazownikow i przy doladowaniach dosyc sporych jak na seryjne benzyny turbo tak jak u nas (0.8-0.9b) stag 4 qbox, wtryski hany zielone i czerwony reduktor acr-01 - na takim zestawie jezdze od ponad miesiaca i zero problemow, spalanie gazu po miescie ok 15l przy krotkich odcinkach (ok 2L wiecej niz benzyny) - tez mam Q i 1.8T 180KM co do przelotu, jesli robisz 2500km miesiecznie to robisz pewnie duze trasy, przerabialem ten temat i dla mnie to bylo zbyt uciazliwe jezdzic bez srodkowego tlumika, o ile w miescie bylo w miare to na trasie szok, dolozylem spowrotem tlumik na zamowienie od MRMotors przelotowy z kwasowki z dodatkowym wyciszeniem i jest jak w serii jesli chodzi o cisze, a w dodatku mam prawie przelotowy wydech (kata tez nie mam- mam DP)
tomekhxc Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Będę w przyszłym tygodniu zakładał instalację gazową do mojego 1.8TTak, wiem, gaz to profanacja itd. ale robiąc 2,5 tys. km miesięcznie przy koszcie przejechania 100 km równym 70zł (1700zł miesięcznie na samo paliwo) nie jestem w stanie tego udźwignąć dbając jeszcze o resztę podzespołów samochodu. Zachowując takie same koszty paliwa, zdecydowanie wolę moje 180km na czterech łapkach w gazie niż gołe Punto 1.2 w benzynie Jako, że nie jestem też fanem 100% seryjnego samochodu (zawsze muszę coś pomodzić mechanicznie i wizualnie), będę chciał wyrzucić katalizator i wrzucić przelot z kwasówki na końcowym z 2.7bT Miał ktoś doświadczenie z takim połączeniem? Zastanawia mnie, czy instalacja gazowa (BRC Sequent24) będzie świrowała przy przelotowym wydechu bez kata. gaz to zadna profanacja 1.8t b.dobrze smigaja na gazie , moze sie myle ale moje zdanie jest takie ze jesli chcesz modzic to wyzbieraj wszystkie graty , wyskladaj ladnie , pozniej strojenie i do mocy finalnej jaka osiagniesz oddaj wtedy auto do gazownika zeby zrobil instalke pod te parametry i jak kolega pisze wez staga z wtryskami hany no ale wybor nalezy do ciebie pozdro:decayed:
Marc!n Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 tak jak tomekhxc pisze, najpierw mody później lpg, ja dziś żałuję że tak nie zrobiłem, bo pół instalki pójdzie do wymiany. Reduktor czy wtryski warto wziąć mocniejsze, bo prędzej czy później i tak będzie mało mocy i coś tam zawsze grzebniesz. Gaz to nie profanacja tylko ekonomia i ekologia.
krzysiekml Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 załóż lepsze komponenty(wydajniejsze)do inst. LPG i śmigaj jak zwiększysz moc to i LPG da radę tak jak pioteros pisze tylko hanki niebieskie
pioteros Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 mi niby niebieskie zalewaly i zamontowali zielone, wszystko smiga wiec dlatego pisze ze zielone ;]
krzysiekml Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 zależy jakie ciśnienie ustawili i czy wogule to robili bo przy 1.2 bara na ac red i na niebieskich hanah to tak bedzie bogato u mnie są niebieskie i ac red i śmiga dobrze.
tomekhxc Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 ja opisuje akurat swoj przypadek bo ja tak zrobilem wystroilem optymalnie auto na 190 km dopiero pozniej oddalem do gazownika i on mi stroil do tego gaz , mowil ze ta instalacja jaka mi zalozyl wytrzyma do 220km jakbym chcial pomodzic,a ze lpg mam dopiero od wczoraj to jestem jeszcze laikem w tym temacie i nie bede sie wymadrzal:decayed:
koszykbb Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 U mnie problem polega na tym, ze nie mam od razu pieniędzy na fmic+wydech+program :/ najpierw musze zalozyc gaz, żeby potem móc sobie odkładać na mody:) Sent from my RM-825_eu_poland_296 using Tapatalk
krzysiekml Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 jaki tam problem,założysz mocniejszy reduktor i wydajniejsze wtryski co by tego póżniej nie wymieniać
bocian_81 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Ja mam instalację Landi Renzo Omegaz z dwustopniowym reduktorem i wtryskami MED białymi do 60km każdy wiec w teorii ogarnie 240 koni. LPG śmiga aż miło)
pioteros Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 ale taka instalka to pewnie koszt +1500zł niz zwykla na stagu ktora tez bardzo dobrze sie sprawuje wiec jak kto woli ;]
tomekhxc Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 stag dobrze dobrany i odpowiednio wystrojony rowniez ogarnie taka moc:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się