Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przelot bez kata i instalacja gazowa w A4 B5 1.8T quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Będę w przyszłym tygodniu zakładał instalację gazową do mojego 1.8T

Tak, wiem, gaz to profanacja itd. ale robiąc 2,5 tys. km miesięcznie przy koszcie przejechania 100 km równym 70zł (1700zł miesięcznie na samo paliwo) nie jestem w stanie tego udźwignąć dbając jeszcze o resztę podzespołów samochodu. Zachowując takie same koszty paliwa, zdecydowanie wolę moje 180km na czterech łapkach w gazie niż gołe Punto 1.2 w benzynie :)

Jako, że nie jestem też fanem 100% seryjnego samochodu (zawsze muszę coś pomodzić mechanicznie i wizualnie), będę chciał wyrzucić katalizator i wrzucić przelot z kwasówki na końcowym z 2.7bT

Miał ktoś doświadczenie z takim połączeniem? Zastanawia mnie, czy instalacja gazowa (BRC Sequent24) będzie świrowała przy przelotowym wydechu bez kata.

Opublikowano

a dlaczego mialaby swirowac??

Opublikowano

zaloz staga, brc maja slabe reduktory do turbo i moga byc jajca szczegolnie u przecietnych gazownikow i przy doladowaniach dosyc sporych jak na seryjne benzyny turbo tak jak u nas (0.8-0.9b)

stag 4 qbox, wtryski hany zielone i czerwony reduktor acr-01 - na takim zestawie jezdze od ponad miesiaca i zero problemow, spalanie gazu po miescie ok 15l przy krotkich odcinkach (ok 2L wiecej niz benzyny) - tez mam Q i 1.8T 180KM

co do przelotu, jesli robisz 2500km miesiecznie to robisz pewnie duze trasy, przerabialem ten temat i dla mnie to bylo zbyt uciazliwe jezdzic bez srodkowego tlumika, o ile w miescie bylo w miare to na trasie szok, dolozylem spowrotem tlumik na zamowienie od MRMotors przelotowy z kwasowki z dodatkowym wyciszeniem i jest jak w serii jesli chodzi o cisze, a w dodatku mam prawie przelotowy wydech (kata tez nie mam- mam DP)

Opublikowano
Będę w przyszłym tygodniu zakładał instalację gazową do mojego 1.8T

Tak, wiem, gaz to profanacja itd. ale robiąc 2,5 tys. km miesięcznie przy koszcie przejechania 100 km równym 70zł (1700zł miesięcznie na samo paliwo) nie jestem w stanie tego udźwignąć dbając jeszcze o resztę podzespołów samochodu. Zachowując takie same koszty paliwa, zdecydowanie wolę moje 180km na czterech łapkach w gazie niż gołe Punto 1.2 w benzynie :)

Jako, że nie jestem też fanem 100% seryjnego samochodu (zawsze muszę coś pomodzić mechanicznie i wizualnie), będę chciał wyrzucić katalizator i wrzucić przelot z kwasówki na końcowym z 2.7bT

Miał ktoś doświadczenie z takim połączeniem? Zastanawia mnie, czy instalacja gazowa (BRC Sequent24) będzie świrowała przy przelotowym wydechu bez kata.

gaz to zadna profanacja 1.8t b.dobrze smigaja na gazie , moze sie myle ale moje zdanie jest takie ze jesli chcesz modzic to wyzbieraj wszystkie graty , wyskladaj ladnie , pozniej strojenie i do mocy finalnej jaka osiagniesz oddaj wtedy auto do gazownika zeby zrobil instalke pod te parametry :wink: i jak kolega pisze wez staga z wtryskami hany :wink: no ale wybor nalezy do ciebie pozdro:decayed:

Opublikowano

tak jak tomekhxc pisze, najpierw mody później lpg, ja dziś żałuję że tak nie zrobiłem, bo pół instalki pójdzie do wymiany. Reduktor czy wtryski warto wziąć mocniejsze, bo prędzej czy później i tak będzie mało mocy i coś tam zawsze grzebniesz.

Gaz to nie profanacja tylko ekonomia i ekologia.

Opublikowano

załóż lepsze komponenty(wydajniejsze)do inst. LPG i śmigaj jak zwiększysz moc to i LPG da radę

tak jak pioteros ​pisze tylko hanki niebieskie

Opublikowano

mi niby niebieskie zalewaly i zamontowali zielone, wszystko smiga wiec dlatego pisze ze zielone ;]

Opublikowano

zależy jakie ciśnienie ustawili i czy wogule to robili bo przy 1.2 bara na ac red i na niebieskich hanah to tak bedzie bogato

u mnie są niebieskie i ac red i śmiga dobrze.

Opublikowano

ja opisuje akurat swoj przypadek bo ja tak zrobilem wystroilem optymalnie auto na 190 km dopiero pozniej oddalem do gazownika i on mi stroil do tego gaz , mowil ze ta instalacja jaka mi zalozyl wytrzyma do 220km jakbym chcial pomodzic,a ze lpg mam dopiero od wczoraj to jestem jeszcze laikem w tym temacie i nie bede sie wymadrzal:decayed:

Opublikowano

U mnie problem polega na tym, ze nie mam od razu pieniędzy na fmic+wydech+program :/ najpierw musze zalozyc gaz, żeby potem móc sobie odkładać na mody:)

Sent from my RM-825_eu_poland_296 using Tapatalk

Opublikowano

jaki tam problem,założysz mocniejszy reduktor i wydajniejsze wtryski co by tego póżniej nie wymieniać

Opublikowano

Ja mam instalację Landi Renzo Omegaz z dwustopniowym reduktorem i wtryskami MED białymi do 60km każdy wiec w teorii ogarnie 240 koni.

LPG śmiga aż miło):decayed:

Opublikowano

ale taka instalka to pewnie koszt +1500zł niz zwykla na stagu ktora tez bardzo dobrze sie sprawuje wiec jak kto woli ;]

Opublikowano

stag dobrze dobrany i odpowiednio wystrojony rowniez ogarnie taka moc:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...