Cyrkiel Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 :hi:Witam, Mam takie pytanie do znawców tematu mianowicie po podłączeniu vaga i analizie grupy 011 w BS w próbie statycznej ECU zwiększa obroty i cały czas myslamem, ze zasada jest iż w chwili przełączenia w OFF to N75 osiąga wartość 0.0% a ciśnienie spada a w trybie ON N75 osiąga 100% a ciśnienie wzrasta. Tak chyba powinno być w praktyce?? Poprawcie mnie jeżeli sie mysle:facepalm: Natomiast u mnie wyglada to zupełnie odwrotnie w trybie OFF N75 osiąga 100% a w ON 0% Czy ma ktoś moze jakiś pomysł na ten przypadek...??? Druga sprawa posiadacie może jakiś najprostrzy patent na wytarganie zaworu N75 na warsztat??? Pozdrawiam
andrzej22 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Napisz jeszcze z czy turbina ze zmienną geometrią czy nie.
OLIVER Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 :hi:Witam,Mam takie pytanie do znawców tematu mianowicie po podłączeniu vaga i analizie grupy 011 w BS w próbie statycznej ECU zwiększa obroty i cały czas myslamem, ze zasada jest iż w chwili przełączenia w OFF to N75 osiąga wartość 0.0% a ciśnienie spada a w trybie ON N75 osiąga 100% a ciśnienie wzrasta. Tak chyba powinno być w praktyce?? Poprawcie mnie jeżeli sie mysle:facepalm: Natomiast u mnie wyglada to zupełnie odwrotnie w trybie OFF N75 osiąga 100% a w ON 0% Czy ma ktoś moze jakiś pomysł na ten przypadek...??? Druga sprawa posiadacie może jakiś najprostrzy patent na wytarganie zaworu N75 na warsztat??? Pozdrawiam W trybie OFF ciśnienie spada (sztanga idzie na sam dół) N 75 osiąga 99,65% w trybie ON ciśnienie rośnie (sztanga zaciągnięta na maksa ) N 75 osiąga 00,0% Tak ma być Druga sprawa posiadacie może jakiś najprostrzy patent na wytarganie zaworu N75 na warsztat??? a tu o co Ci chodzi ..o demontaż N75 z samochodu?
goldi Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 zrób log w gr 11 dynamiczny zobaczy co się dzieje albo najlepiej komplet logów
Cyrkiel Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 Druga sprawa posiadacie może jakiś najprostrzy patent na wytarganie zaworu N75 na warsztat??? a tu o co Ci chodzi ..o demontaż N75 z samochodu? Tak dokładnie o wyjęcie go z auta bez rozbiórki połowy elementów ---------- Post dopisany at 18:46 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- zrób log w gr 11 dynamiczny zobaczy co się dzieje albo najlepiej komplet logów Tak myślałem, że bez tego się nie obędzie
OLIVER Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Tak dokładnie o wyjęcie go z auta bez rozbiórki połowy elementów Tu Ci niestety nie podpowiem ..Mam inny silnik... Może ktoś inny Ci podpowie co i jak ...
divers09 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 w AJM musisz ściągnąć plastikowy dolot do filtra powietrza i jak masz sprytne palce to dasz rade go odkręcić chociaż ciężki dostęp trzyma się na dwóch śrubkach obok wentylatora klimy ściągasz wężyki odpinasz wtyczkę i jest .Lepszy dostęp jest po odchyleniu pasa przedniego z chłodnicami ale tu już więcej rozkręcania jest .
Cyrkiel Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 w AJM musisz ściągnąć plastikowy dolot do filtra powietrza i jak masz sprytne palce to dasz rade go odkręcić chociaż ciężki dostęp trzyma się na dwóch śrubkach obok wentylatora klimy ściągasz wężyki odpinasz wtyczkę i jest .Lepszy dostęp jest po odchyleniu pasa przedniego z chłodnicami ale tu już więcej rozkręcania jest . Dzięki kolego właśnie czegoś takiego potrzebowalem:wink:
carles Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 A jak sprawa wyglada w AVG jak wyciagnac N75 w tym wlasnie silniku?
Cyrkiel Opublikowano 7 Października 2013 Autor Opublikowano 7 Października 2013 Myśle ze nie ma zbyt dużej różnicy i kolejność postępowania będzie podobna Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
sebco Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 A jak sprawa wyglada w AVG jak wyciagnac N75 w tym wlasnie silniku? ściągasz dolot 2 śrubki wypinasz go z filtra i ju z widzisz poniżej n75 Najlepiej mała grzechotka 1/4 i nasadka 10
Cyrkiel Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 :hi:Witam,Mam takie pytanie do znawców tematu mianowicie po podłączeniu vaga i analizie grupy 011 w BS w próbie statycznej ECU zwiększa obroty i cały czas myslamem, ze zasada jest iż w chwili przełączenia w OFF to N75 osiąga wartość 0.0% a ciśnienie spada a w trybie ON N75 osiąga 100% a ciśnienie wzrasta. Tak chyba powinno być w praktyce?? Poprawcie mnie jeżeli sie mysle:facepalm: Natomiast u mnie wyglada to zupełnie odwrotnie w trybie OFF N75 osiąga 100% a w ON 0% Czy ma ktoś moze jakiś pomysł na ten przypadek...??? Druga sprawa posiadacie może jakiś najprostrzy patent na wytarganie zaworu N75 na warsztat??? Pozdrawiam W trybie OFF ciśnienie spada (sztanga idzie na sam dół) N 75 osiąga 99,65% w trybie ON ciśnienie rośnie (sztanga zaciągnięta na maksa ) N 75 osiąga 00,0% Tak ma być A tutaj mam info z forum VW takie: Test turbiny i zaworu N75 dla TDI - N75 [LDR] zawór regulujący ciśnienie doładowania - DTC 00575. 1. diagnostykę rozpoczynamy od upewnienia się, iż Imm działa poprawnie oraz, że dynamika gazów spalinowych nie jest niczym zakłócona. 2. dokonujemy analizę grupy 011BS w próbie statycznej. ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75. zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 99,6%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 0%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość. - do prawidłowej oceny działania kierownic potrzebna jest obserwacja tzw. sztangi Co wy na to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się