Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ABS. Podczas hamowania z ok.10km/h włącza się ABS.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry. Mam problem a w zasadzie mój szwagier ma problem. VW Passat B5 110km AFN praktycznie to samo co A4 B5. Podczas hamowania z około 20-10km/h włącza się ABS kiedy nie powinien bo nawierzchnia nie jest śliska a koła nie tracą przyczepności. Takie zachowanie ABS znacznie wydłuża drogę hamowanie i jeśli nie weźmie się tego pod uwagę można najechać na poprzedzający pojazd. Podłączyłem auto pod VAG żadnych błędów, kontrolka ABS zapala się i normalnie gaśnie.

Opublikowano

Wyczyść wieńce ABSu i czujniki, wyreguluj ich odległość.

Może któryś się wysunął.

Miałem tak w poprzedniej B5.

Po tym zabiegu jak ręką odjął.

Opublikowano

tez ostatnio przerabiam problem zbyt czułego ABS a właściwie jeszcze przerabiam . Stalo sie tak po wymianie tarcz . Wie ktos jak głęboko powinny siedzieć czujniki abs ?

Opublikowano

Dziwi mnie brak błędów w ECU. Czy w przypadku zsunięcia się pierścienia nie powinien wyskoczyć błąd.

Opublikowano

Tobie nie zsunął sie pierscien.

Podepnij VAGa i sprawdz predkosci kół.

Tam gdzie sa odstepstwa tam sa ustawione zle czujniki

Opublikowano

po niedzieli zabiore sie za czyszczenie wszystkich czujnikow i pierscieni mam nadzieje ze pomoze .

przydaloby sie tez sprawdzic dzialanie czujnikow podczas jazdy niestety bateria w laptopie tego nie wytrzyma ;/

Opublikowano
przydaloby sie tez sprawdzic dzialanie czujnikow podczas jazdy niestety bateria w laptopie tego nie wytrzyma ;/

To kub sobie zasilacz samochodowy do laptopa i po problemie ...

Ja w swoim nie mam baterii bo się nie opłaca kupować a logi robię bez problemu na ładowarce i hula wszystko :wink:

Opublikowano

Koledzy gdzie w VAG COM można sprawdzić prędkość kół.

Opublikowano

w ABS, w blokach pomiarowych

szukaj w kanałach tam gdzie bedzą cztery jedynki

Opublikowano

Czy te wartości będą się zmieniać w miarę wzrostu prędkości czy jak to wygląda?

Opublikowano

A jak inaczej ma być ?

Pamiętaj ze działa to tylko do 25 km/h

Opublikowano

Dzięki.

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ----------

Jeszcze małe pytanie rozumiem że w czterech tabelach będą prędkości czterech kół tylko w której tabeli jakie koło.

Opublikowano

Jak trafisz na odpowiedni kanał to na pewno się zorientujesz

Opublikowano
cherry24

Czy w przypadku zsunięcia się pierścienia nie powinien wyskoczyć błąd.

Przeczytaj uważnie co napisałem.

Wyczyść wieńce ABSu i czujniki, wyreguluj ich odległość.

Może któryś się wysunął.

W tej wypowiedzi chodzi o możliwość wysunięcia się czujnika ABS a nie zsunięcia wieńca.

Jeśli czujnik się wysunie to zwiększy się jego odległość od wieńca i ABS będzie świrował.

Pedał hamulca będzie walił po stopie jak wibrator.

Opublikowano

A skąd wiesz jak działa wibrator ? :decayed:

Opublikowano

Wiem bo mi w byłej B5 mało stopy nie urwało :naughty:

Opublikowano
czyli jaka powinna byc prawidlowa odleglosc czujnikow abs?

Było już tyle razy podawane .......06-08mm

Opublikowano

Dziękuję za pomoc. Czujniki się wysunęły oraz były zabrudzone. Wszystko działa.

Opublikowano

Dorzucę się do postu, mam to samo że wali w sandał przy chamowaniu z małej prędkości, a dodatkowo jak jadę dłuższą chwilę powyżej 100kmh to włancza sie dioda asr/abs/hamulca ręcznego. Zapika 3 razy i asr i abs nie ma.

VAG nic nie wykazał.

Można bez podnośnika samemu ustawić czujnik abs?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...