cherry24 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Dzień dobry. Mam problem a w zasadzie mój szwagier ma problem. VW Passat B5 110km AFN praktycznie to samo co A4 B5. Podczas hamowania z około 20-10km/h włącza się ABS kiedy nie powinien bo nawierzchnia nie jest śliska a koła nie tracą przyczepności. Takie zachowanie ABS znacznie wydłuża drogę hamowanie i jeśli nie weźmie się tego pod uwagę można najechać na poprzedzający pojazd. Podłączyłem auto pod VAG żadnych błędów, kontrolka ABS zapala się i normalnie gaśnie.
Fido Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Wyczyść wieńce ABSu i czujniki, wyreguluj ich odległość. Może któryś się wysunął. Miałem tak w poprzedniej B5. Po tym zabiegu jak ręką odjął.
ceglaj Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 tez ostatnio przerabiam problem zbyt czułego ABS a właściwie jeszcze przerabiam . Stalo sie tak po wymianie tarcz . Wie ktos jak głęboko powinny siedzieć czujniki abs ?
cherry24 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Dziwi mnie brak błędów w ECU. Czy w przypadku zsunięcia się pierścienia nie powinien wyskoczyć błąd.
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Tobie nie zsunął sie pierscien. Podepnij VAGa i sprawdz predkosci kół. Tam gdzie sa odstepstwa tam sa ustawione zle czujniki
ceglaj Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 po niedzieli zabiore sie za czyszczenie wszystkich czujnikow i pierscieni mam nadzieje ze pomoze . przydaloby sie tez sprawdzic dzialanie czujnikow podczas jazdy niestety bateria w laptopie tego nie wytrzyma ;/
OLIVER Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 przydaloby sie tez sprawdzic dzialanie czujnikow podczas jazdy niestety bateria w laptopie tego nie wytrzyma ;/ To kub sobie zasilacz samochodowy do laptopa i po problemie ... Ja w swoim nie mam baterii bo się nie opłaca kupować a logi robię bez problemu na ładowarce i hula wszystko
cherry24 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Koledzy gdzie w VAG COM można sprawdzić prędkość kół.
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 w ABS, w blokach pomiarowych szukaj w kanałach tam gdzie bedzą cztery jedynki
cherry24 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Czy te wartości będą się zmieniać w miarę wzrostu prędkości czy jak to wygląda?
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 A jak inaczej ma być ? Pamiętaj ze działa to tylko do 25 km/h
cherry24 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Dzięki. ---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ---------- Jeszcze małe pytanie rozumiem że w czterech tabelach będą prędkości czterech kół tylko w której tabeli jakie koło.
tkuczera Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Jak trafisz na odpowiedni kanał to na pewno się zorientujesz
Fido Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 cherry24 Czy w przypadku zsunięcia się pierścienia nie powinien wyskoczyć błąd. Przeczytaj uważnie co napisałem. Wyczyść wieńce ABSu i czujniki, wyreguluj ich odległość.Może któryś się wysunął. W tej wypowiedzi chodzi o możliwość wysunięcia się czujnika ABS a nie zsunięcia wieńca. Jeśli czujnik się wysunie to zwiększy się jego odległość od wieńca i ABS będzie świrował. Pedał hamulca będzie walił po stopie jak wibrator.
Fido Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Wiem bo mi w byłej B5 mało stopy nie urwało
ceglaj Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 czyli jaka powinna byc prawidlowa odleglosc czujnikow abs?
OLIVER Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 czyli jaka powinna byc prawidlowa odleglosc czujnikow abs? Było już tyle razy podawane .......06-08mm
cherry24 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 Dziękuję za pomoc. Czujniki się wysunęły oraz były zabrudzone. Wszystko działa.
ssebastian21 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Dorzucę się do postu, mam to samo że wali w sandał przy chamowaniu z małej prędkości, a dodatkowo jak jadę dłuższą chwilę powyżej 100kmh to włancza sie dioda asr/abs/hamulca ręcznego. Zapika 3 razy i asr i abs nie ma. VAG nic nie wykazał. Można bez podnośnika samemu ustawić czujnik abs?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się