Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niestabilność


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pewien problem ze swoim A4. Od razu mówie że jeśli to zły dział to przepraszam ale nie wiedziałem do jakiego się to może zaliczyć. Problem jest następujacy. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że przy jeździe np. autostradą przy prędkościach powyżej 100, 110 km/h samochód strasznie lata po drodze. Poprostu tak jakby była śliska nawierzchnia ( jadąc w lecie w słońcu 30 pare stopni ). Dodatkowo jeszcze idą straszne wibracje na cały samochód. Początkowo myslałem, że może to być wina wydechu czy coś ale wątpie bo to seria. Pojechałem na wulkanizacje, sprawdzili felgi, żadna nie była krzywa, wyważyłem wszystkie opony, dopompowałem i nic. Zero poprawy. Tydzień temu byłem na przeglądzie i diagnosta powiedział, że mam do wymiany drążki z końcówkami. Myślicie, że to mogłobyć przyczyną takiego zachowania samochodu?? Bo amortyzatory są ok. Dodam też że jadąc po prostym asfalcie czuć każde jedno pęknięcie na drodze czy minimalne jego sfałdowanie. Nie wiem o co chodzi. Jak go kupiłem a wracałem 200 km do domu to wszystko było ok oprócz hamulcy, które już wymieniłem i jest ok. Nie wiem co to może byc i proszę o pomoc :) Z góry dziękuje no i troche się rozpisałem :P

Opublikowano

Luzy w zawieszeniu. jak diagnosta mówił ze drązki do wymiany to wymień od razu dwa i będzie spokój. Podjedź do jakiegoś ogarniętego mechanika i niech sprawdzi wahacze brechą czy nie maja luzu.

Opublikowano

Całe zawieszenie niech Ci diagnosta przejrzy. Mogą to być również tuleje na tylnej belce i auto będzie pływać.

Wysłane z mojego Nexus 4 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

Amortyzatory tylne też mogą być wywalone - u siebie walczyłem z niestabilnością przy wyższych prędkościach, diagnosta po badaniu sprawności twierdził że jest ok - ale wymiana amorów załatwiła problem czyli ok nie było. Tak jak Jarek radzi -sprawdź co się da, a ew. wymiany zacznij od najtańszych rzeczy ;)

Opublikowano

Wachacze dobrze sprawdź mogą być luzy. Na szarpakach nie są łatwe do odkrycia przy wielowachaczu trzeba dokładnie sprawdzać każdy wachacz.

Opublikowano

noo dokładnie. Ja też byłem na szarpakach i nic nie wykazało, a też dochodziły lekkie stuki z zawieszki. Wjechałem na kanał, breszka w rękę i się okazało, że wahacze luźne. Już komplecik przyszedł i jutro wymiana :D

Opublikowano

Jak pływa to drążki:wink: pamiętam jak kupiłem moją. Trzymam kierownicę, jadę prosto a za chwilę samochód sam albo w prawo albo w lewo. Nie mruga Ci od czasu do czasu ESP w zakrętach?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...