michal92enha Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Witam. Mam pewien problem ze swoim A4. Od razu mówie że jeśli to zły dział to przepraszam ale nie wiedziałem do jakiego się to może zaliczyć. Problem jest następujacy. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że przy jeździe np. autostradą przy prędkościach powyżej 100, 110 km/h samochód strasznie lata po drodze. Poprostu tak jakby była śliska nawierzchnia ( jadąc w lecie w słońcu 30 pare stopni ). Dodatkowo jeszcze idą straszne wibracje na cały samochód. Początkowo myslałem, że może to być wina wydechu czy coś ale wątpie bo to seria. Pojechałem na wulkanizacje, sprawdzili felgi, żadna nie była krzywa, wyważyłem wszystkie opony, dopompowałem i nic. Zero poprawy. Tydzień temu byłem na przeglądzie i diagnosta powiedział, że mam do wymiany drążki z końcówkami. Myślicie, że to mogłobyć przyczyną takiego zachowania samochodu?? Bo amortyzatory są ok. Dodam też że jadąc po prostym asfalcie czuć każde jedno pęknięcie na drodze czy minimalne jego sfałdowanie. Nie wiem o co chodzi. Jak go kupiłem a wracałem 200 km do domu to wszystko było ok oprócz hamulcy, które już wymieniłem i jest ok. Nie wiem co to może byc i proszę o pomoc Z góry dziękuje no i troche się rozpisałem
Jarek882 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Luzy w zawieszeniu. jak diagnosta mówił ze drązki do wymiany to wymień od razu dwa i będzie spokój. Podjedź do jakiegoś ogarniętego mechanika i niech sprawdzi wahacze brechą czy nie maja luzu.
michal92enha Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 Właśnie będe wymieniał te drążki a to właśnie one mogły być powodem tej niestabilności??
Jarek882 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Całe zawieszenie niech Ci diagnosta przejrzy. Mogą to być również tuleje na tylnej belce i auto będzie pływać. Wysłane z mojego Nexus 4 za pomocą Tapatalk 4
Mike_D Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Amortyzatory tylne też mogą być wywalone - u siebie walczyłem z niestabilnością przy wyższych prędkościach, diagnosta po badaniu sprawności twierdził że jest ok - ale wymiana amorów załatwiła problem czyli ok nie było. Tak jak Jarek radzi -sprawdź co się da, a ew. wymiany zacznij od najtańszych rzeczy
ARAS920 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Wachacze dobrze sprawdź mogą być luzy. Na szarpakach nie są łatwe do odkrycia przy wielowachaczu trzeba dokładnie sprawdzać każdy wachacz.
Skalpel1986 Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 noo dokładnie. Ja też byłem na szarpakach i nic nie wykazało, a też dochodziły lekkie stuki z zawieszki. Wjechałem na kanał, breszka w rękę i się okazało, że wahacze luźne. Już komplecik przyszedł i jutro wymiana
karol24 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Jak pływa to drążki:wink: pamiętam jak kupiłem moją. Trzymam kierownicę, jadę prosto a za chwilę samochód sam albo w prawo albo w lewo. Nie mruga Ci od czasu do czasu ESP w zakrętach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się