wampir 62 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Popatrz sobie ile u mnie było g/s na k03s bo taką masz turbine. Nawet w trakcie awarii miałem chyba więcej niż u Ciebie. ---------- Post dopisany at 12:06 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ---------- Tak ogólnie to bezpieczny program moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Nie chce tez jakies super wysilonego robic. Zostawic to, zmodyfikowac czy jechac gdzie indziej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 To zalezy od Ciebie co cenisz bardziej, bezawaryjnosc czy wynik? Jaki przelot ma turbina? Sprawdz wirnik czy nie ma luzow i zainteresuj sie tez DV. Kiedy była wymieniana? Masz kata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Czysta seria. 140000 przebiegu. DV nie wymieniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 TO wymien bo koszt niewielki, może troche zyskasz na wstawaniu turbo i zrob logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Taki jest ok ? Zawór DV obejściowy VW Seat 1,8 T 06A145710N wzmoc (3539408391) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Trudny jest dostęp do tego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Jest lepiej ale tylko dlatego że Twój tuner podniósł ciśnienie doładowania w całym zakresie, jak chcesz możesz teraz to zostawić, więcej już nie ma sensu podnosić bo zapętlisz wtryski na górze i tyle. Twój tuner już na pewno więcej z tego nie wyciśnie, bo nie wie co skorygować żeby było lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Może wie, ale nie chce ryzykować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Może wie, ale nie chce ryzykować. Jak bedzie wiedzial co zmienic, to auto bedzie mniej obciazone niz jest teraz a i przybedzie 15-20 koni ktore powinny tu być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Napisz co zmienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 soft Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 wyzej pisal ,tunera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Umówiłem sie u kolegi Gregor10. Zobaczymy co wymodzi. Wkleje logi po zabiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Jak twój tuner zrobi 195g/s na booscie 0,65bara na K03S to daj znać z tego co widze po logach to jakaś niezła żenada choć się nie znam, ja stawiam 200KM z malutkim plusem Pokarze ci się czym się rożni hamownia Rogala od "wykrywacza" fotoszopowych kresek, czyli hamownia w JurczakAutoSport To samo autko, w odstepie kilku dni. http://s9.postimg.org/crtheux63/Zdj_cie0557.jpg http://s15.postimg.org/5cs0umi1z/wykres_scirocco_r_p.jpg A druga sprawa to jest dynomet a nie podwoziówka, tam sp***dolić wynik, albo narobic cukierków to jest sekunda roboty. Widziałem już takie porównanie na TDI tylko zamiast Jurczyk sport była inna podwoziówka i też sporo koni pasło się na łące:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Wczoraj ibiza na Firadach HF120 i gtb2260vk i resztą koniecznych modów, legitymująca się mocą 265ps i momentem 495Nm z wykresu p. Witolda R-Performance w starciu z moją A3 na AL z mocą w podpisie: z rolki od 2 biegu ibiza o 1/4 auta do przodu, zapinam 3 dochodzę ją, 4 180kmh jestem o zderzak do przodu i tak zostaje do 240kmh. Jechaliśmy 4 razy, raz też z 3 biegu. Nigdy nie było tak, że nawet o pół długości ibiza było do przodu. Waga aut taka sama. Gdzie tkwi problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Aerodynamika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 No tak, to gdzie szukać danych o oporach powietrza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 No tak, to gdzie szukać danych o oporach powietrza ? współczynnik CX ale akurat myślę ze Ibiza ma mniejszy opór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver 5 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Gdzie tkwi problem? W cukierkach Wedla Za mocno pocukrowane i próchnica zęby zjada zamiast myślenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Gdzie tkwi problem? W cukierkach Wedla Za mocno pocukrowane i próchnica zęby zjada zamiast myślenie Bo to już nie jest polski Wedel :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się