Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BEX po Chipie


barb123

Rekomendowane odpowiedzi

Popatrz sobie ile u mnie było g/s na k03s bo taką masz turbine.

Nawet w trakcie awarii miałem chyba więcej niż u Ciebie.

awaria3_przeplyw_zpsab673fd7.png

---------- Post dopisany at 12:06 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ----------

Tak ogólnie to bezpieczny program moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce tez jakies super wysilonego robic.

Zostawic to, zmodyfikowac czy jechac gdzie indziej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zalezy od Ciebie co cenisz bardziej, bezawaryjnosc czy wynik? Jaki przelot ma turbina? Sprawdz wirnik czy nie ma luzow i zainteresuj sie tez DV. Kiedy była wymieniana?

Masz kata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest lepiej ale tylko dlatego że Twój tuner podniósł ciśnienie doładowania w całym zakresie, jak chcesz możesz teraz to zostawić, więcej już nie ma sensu podnosić bo zapętlisz wtryski na górze i tyle. Twój tuner już na pewno więcej z tego nie wyciśnie, bo nie wie co skorygować żeby było lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wie, ale nie chce ryzykować.

Jak bedzie wiedzial co zmienic, to auto bedzie mniej obciazone niz jest teraz a i przybedzie 15-20 koni ktore powinny tu być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak twój tuner zrobi 195g/s na booscie 0,65bara na K03S to daj znać :kox:

z tego co widze po logach to jakaś niezła żenada choć się nie znam, ja stawiam 200KM z malutkim plusem

Pokarze ci się czym się rożni hamownia Rogala od "wykrywacza" fotoszopowych kresek, czyli hamownia w JurczakAutoSport

To samo autko, w odstepie kilku dni.

http://s9.postimg.org/crtheux63/Zdj_cie0557.jpg

http://s15.postimg.org/5cs0umi1z/wykres_scirocco_r_p.jpg

A druga sprawa to jest dynomet a nie podwoziówka, tam sp***dolić wynik, albo narobic cukierków to jest sekunda roboty.

Widziałem już takie porównanie na TDI tylko zamiast Jurczyk sport była inna podwoziówka i też sporo koni pasło się na łące:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj ibiza na Firadach HF120 i gtb2260vk i resztą koniecznych modów, legitymująca się mocą 265ps i momentem 495Nm z wykresu p. Witolda R-Performance w starciu z moją A3 na AL z mocą w podpisie: z rolki od 2 biegu ibiza o 1/4 auta do przodu, zapinam 3 dochodzę ją, 4 180kmh jestem o zderzak do przodu i tak zostaje do 240kmh. Jechaliśmy 4 razy, raz też z 3 biegu. Nigdy nie było tak, że nawet o pół długości ibiza było do przodu. Waga aut taka sama. Gdzie tkwi problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, to gdzie szukać danych o oporach powietrza :)?

współczynnik CX ale akurat myślę ze Ibiza ma mniejszy opór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tkwi problem?

W cukierkach Wedla :D Za mocno pocukrowane :decayed: i próchnica zęby zjada zamiast myślenie :D

Bo to już nie jest polski Wedel :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...