Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BEX po Chipie


barb123

Rekomendowane odpowiedzi

Na razie tajemnica. Oceniajcie

lepszy wynik mam na k03, watpie ze na innej hamowni pokazaloby sie te 222ps u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze moge pojechac i sprawdzic.

Kiedys mi napisales:

"Róznica pomiędzy hamowniami jest do 20 koni i 50nM, wiec dla mnie to idiotyzm hamować auto, no chyba ze z czystej ciekawosci albo zeby sie pochwalić kreska."

Wiec po co mam sprawdzac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze moge pojechac i sprawdzic.

Kiedys mi napisales:

"Róznica pomiędzy hamowniami jest do 20 koni i 50nM, wiec dla mnie to idiotyzm hamować auto, no chyba ze z czystej ciekawosci albo zeby sie pochwalić kreska."

Wiec po co mam sprawdzac?

chodzilo mi o to ze program masz kiepski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi logi się otwierają , 162g/s maf , wiec moim zdaniem bedzię bliżej 200ps niż 222.

no i tak jak ktoś wspomniał program low endowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I że tam niby 220 koni jest hmm:kox:, na jakim paliwie to było 95? Cofa ci zapłony, powiedz temu swojemu tunerowi zeby się jeszcze podszkolił i poszukał więcej map, niech poprawi afr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na paliwie 98. Przed programem nie cofalo zapłonu. Na przepływomierzu mialem 164g/s./ Faktycznie cos nie tak.

Tuner twierdzi, ze to normalne, ze cofa zalpon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak twój tuner zrobi 195g/s na booscie 0,65bara na K03S to daj znać :kox:

z tego co widze po logach to jakaś niezła żenada choć się nie znam, ja stawiam 200KM z malutkim plusem

Pokarze ci się czym się rożni hamownia Rogala od "wykrywacza" fotoszopowych kresek, czyli hamownia w JurczakAutoSport

To samo autko, w odstepie kilku dni.

Zdj_cie0557.jpg

wykres_scirocco_r_p.jpg

A druga sprawa to jest dynomet a nie podwoziówka, tam sp***dolić wynik, albo narobic cukierków to jest sekunda roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co chcecie, program jest delikatny, bezpieczny przynajmniej dla turbiny. Turbo troche wolno wstaje z dołu i te zaplony też średnio wyglądają, ale nie jest tak tragicznie. Wymienić DV i sprawdzić szczelność. Może też być tak, że przeplywka siada bo przeplyw jest faktycznie mały jak na BEX. Niech pokaze wartości z blocku 032.

Nie jezdzi sie wykresem bo ludzie zle porownuja wykresy :)

Kazdy patrzy na maksymalne KM, które wypadają np. w przedziale 6000-6800obr, a nie bierze pod uwage tego, że jedno auto, ma dużo więcej KM w przedziale 2200obr-5999obr niż drugie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-sprawdzenie-logow-274495/

Tu masz logi przed programem.

Na dole masz jeszcze logi na PB98

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co chcecie, program jest delikatny, bezpieczny przynajmniej dla turbiny. Turbo troche wolno wstaje z dołu i te zaplony też średnio wyglądają, ale nie jest tak tragicznie. Wymienić DV i sprawdzić szczelność. Może też być tak, że przeplywka siada bo przeplyw jest faktycznie mały jak na BEX. Niech pokaze wartości z blocku 032.

Nie jezdzi sie wykresem bo ludzie zle porownuja wykresy :)

Kazdy patrzy na maksymalne KM, które wypadają np. w przedziale 6000-6800obr, a nie bierze pod uwage tego, że jedno auto, ma dużo więcej KM w przedziale 2200obr-5999obr niż drugie :)

Dokładnie, tylko jedne święte słowa panowie: Auto przyspiesza dzieki momentowi, a V-max dzieki mocy. Jak chcesz miec moment musisz dmuchną albo miec pojemność, żeby dmuchnąc trza miec czym, jak moment rośnie, to i moc tez w tym samym zakresie. Czysta fizyka. No i sprawa najwazniejsza do czego bedzie używane autko??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobie za godzine jeszcze raz logi, bo byla korekta programu i zobaczymy. Auto uzywane do codziennej eksploatacji, zadne pałowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...