Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ucina moc na wysokich obrotach


KYLOMC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzis odebrałem autko od montażysty warsztat rekomendowany Stag

zamontował mi Stag 4 eco , wtryski hanna 2000 A , r01 250 :)

wszystko ok przy normalnej jezdzie ...:)

zdiwkoo dostrzegłem przy przyciśnięciu w deche na 3 biegu ... po prostu odcina mi mocy na wysokich obrotach ...

autko ma wiruska na 180-190KM ...

moze to normalne ?albo po przejechaniu 1000km zrobi mi kalibracje czy jak ?

wiecie moze dlaczego tak sie dzieje ?

---------- Post dopisany 03-10-2013 at 16:32 ---------- Poprzedni post napisany 02-10-2013 at 22:32 ----------

nikt nie wie co moze sie dziac ?:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pada cisnienie na reduktorze, może wtryski zapętlone i zalewa gazem trudno powiedzieć trzeba interfejs i sprawdzić co się dzieje, a wogóle ustawiał to w trasie czy tylko autokalibracje puscił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie niewiem jak to ustawił ... wiem ze mam przyjechać z 1000km i ma mi zrobić przeglad tzn jakieś kalibracje ...

jak przyjade do niego to mu to powiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie niewiem jak to ustawił ... wiem ze mam przyjechać z 1000km i ma mi zrobić przeglad tzn jakieś kalibracje ...

jak przyjade do niego to mu to powiem :)

Typowe podejście gazownika,:facepalm: powinien ustawić to na drodze żeby dobrze działało, szczególnie po wirusie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze cos zj**... i jest nieszczelnosc i masz zwyczajnie w swiecie przeladowanie :) waliles ja pod VAGa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm w sumie mogę sprawdzić czy mam gdzieś nieszczelność w poniedziałek sie tym zajmę :P na vagu nic nnie pokazuje ...

---------- Post dopisany 09-10-2013 at 10:19 ---------- Poprzedni post napisany 05-10-2013 at 22:36 ----------

siemka sprawdziłem szczelność jest wszystko szczelne :)

i sprawdziłem jak na bajurce sie buja - nie ma problemu z moca :(:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz masz lipe bo skad gosciu mial wiedziec ze masz wirusa jak oryginalnie masz 150KM a tu wyskakujesz ze wirus +30/40KM. z drugiej strony gosciu powinien sie przejechac i po ustawiac bo nie ma jakis specjalnych fabycznych ustawien pod dany silnik wszystko robi sie ze tak powiem na "goraco"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program zrobiony masz na seryjnych wtryskach czy wkładałes jakies wieksze ?? Jak na seryjnych to wtryski zapętlone masz i leją na wysokich obrotach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to teraz masz lipe bo skad gosciu mial wiedziec ze masz wirusa jak oryginalnie masz 150KM a tu wyskakujesz ze wirus +30/40KM. z drugiej strony gosciu powinien sie przejechac i po ustawiac bo nie ma jakis specjalnych fabycznych ustawien pod dany silnik wszystko robi sie ze tak powiem na "goraco"

hmmm wiem ze zle zrobiłem nie mówiąc mu o wirusie ,ale z drugiej strony mogło by być tak ze mogłem nie wiedzieć ze jest zawirusowany :D dzwoniłem do niego i powiedział ze mam przyjechać na ten przegląd to mi poustawia ,myślę ze będzie ok ;)

---------- Post dopisany at 11:44 ---------- Poprzedni post napisany at 11:42 ----------

Program zrobiony masz na seryjnych wtryskach czy wkładałes jakies wieksze ?? Jak na seryjnych to wtryski zapętlone masz i leją na wysokich obrotach....

aktualnie sa seryjne wtryski ''chyba'' :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na seryjnych wtryskach 1.8t po programie będzie zapętlone. Zrób logi na Pb to zobaczysz. LPG ci tego prawidłowo nie obsłuży moim zdaniem - albo bedzie szarpanie albo przełączanie na Pb przy wysokich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy mu depnąć popatrzyc na podcisnienie i juz widac czy ma wirusa. Co to za gazownik co po montazu robi kalibracje i oddaje auto klientowi. Ja po kazdym montazu lapka i w droge. Ja na Twoim miejscu nie czekałbym 1000km tylko odrazu jechał i wymusił na nich regulacje na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy mu depnąć popatrzyc na podcisnienie i juz widac czy ma wirusa. Co to za gazownik co po montazu robi kalibracje i oddaje auto klientowi. Ja po kazdym montazu lapka i w droge. Ja na Twoim miejscu nie czekałbym 1000km tylko odrazu jechał i wymusił na nich regulacje na drodze.

A ile to roboty :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale cymbał montował ci tą instalacje :facepalm:

Jedź do niego i go zabij. Wirus nic nie ma wspólnego z instalacją. Jeśli masz instalację złożoną z tego co mówisz to 200 km obsługuje bez problemowo. Kumplowi taka obrabiała twin turbo w galancie. Niech podepnie ci interfejs i przestawi próg przełączania na bene. I ustawi na drodze jak należy. Po autokalibracji będziesz miał spadki mocy i ogólny rozjazd instalacji. I do tego problem ze splaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...