Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ucina moc na wysokich obrotach


KYLOMC

Rekomendowane odpowiedzi

pod jade do niego na tym pierwszym przeglądzie to mu powiem ze jest wirusek żeby to ustawił ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy montażu potrzebna jest wiedza ile KM jest.Dobór wtrysków oraz reduktora.

Przy ustawianiu map silnik może mieć 150 albo 200KM a i tak ustawia się na drodze pod konkretne auto.

Jakie masz hany?

czerwone, zielone, niebieskie ?

Jak kolega wspomniał mozesz mieć problem z wtryskami benzyny (za małe)

Najlepiej jakbyś zrobił logi na pb, po skasowaniu błędów.

Jak na Pb będzie zapętlać to na gazie będzie jeszcze gorzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz robic program odrazu zaladuj wieksze wtryski nawet jak turbo zostaje stare i zrob pod nie program, seryjne na bank beda petlic powyzej 180KM a tak bedziesz mial zapas na luzie i LPG nie bedzie ci zalewalo przez petlenie jesli masz dobre wtryski LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski hanna 2000 A - czyli 200KM to kolor zielony bo niebieskie to są A+ ,zobacze po przegladzie u niego wtedy bedziemy mysleć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montowalem tydzien temu lpg w sowjej a4 zalozylem sam i szczerze kupilem instalacje stag 300isa2 i interfejs. po zamontowaniu podlaczylem pokazalo czego nie podlaczylem itd ale mniejsza z tym .Dalem na przeprowadzilem adaptacje i potem autokalibracje i wlasnie mapy wgral sobie ale nie do konca w ten sam dzien wyjezdzalem do niemiec 960km i dobilem w tygodniu do 1230km i auto normalnie sie przelacza na gaz i ma normalnie moc . spalanie po trasie 10,5l/100 po miejscie teraz sprawdzalem w tygodniu 11-12l/100km silnik 2.6 v6 . takze jak ja sobie sam robilem i jest ok to ten gazownik to jakis parciaz jedz i go postaw w pionie jak chlopaki gadaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzis odebrałem autko od montażysty warsztat rekomendowany Stag

zamontował mi Stag 4 eco , wtryski hanna 2000 A , r01 250 :)

wszystko ok przy normalnej jezdzie ...:)

zdiwkoo dostrzegłem przy przyciśnięciu w deche na 3 biegu ... po prostu odcina mi mocy na wysokich obrotach ...

autko ma wiruska na 180-190KM ...

moze to normalne ?albo po przejechaniu 1000km zrobi mi kalibracje czy jak ?

wiecie moze dlaczego tak sie dzieje ?

---------- Post dopisany 03-10-2013 at 16:32 ---------- Poprzedni post napisany 02-10-2013 at 22:32 ----------

nikt nie wie co moze sie dziac ?:P

za słaby reduktor, szybko zapetla wtryski

z biegiem czasu zacznie to robic przy duzym obciazeniu na stosunkowo niskich obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

190km w aebie to duzo, wtryski benzynowe masz serie? na pewno pętlą i zalewa ci motor, niebieskie hany też bywaja za duże do 1.8T 180-190KM zalezy jak jest reduktor ustawiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka byłem wczoraj na tym przeglądzie powiedziałem o tej mocy ,posprawdzał mi cewki i świece (niewiem po co ...ale...) stwierdził ze wszystko ok zrobił i ze ustawia gaz na tyle KM ile jest w dowodzie ... niby cos tam pozmieniał w tym swoim komputerku ,niby jak teraz jeżdżę to lepiej sa szarpnięcia mocą ale mniejsze niż wcześniej .

ostatecznie stwierdził ze wirusek jest zrobiony najprawdopodobniej na szybkiego i z tego te cyrki ..a w dodatku błąd podgrzewacza sondy. Polecił mi wgranie serii :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo jest zyebany albo nie jest na 250kM, albo jeszcze cos innego jest za cienkie do tej mocy.

Wgranie serii nic nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reduktor jest czerwony czyli 250km zjebany ? no chyba raczej nie ... mi sie wydaje ze powinien zrobić regulacje podczas jazdy czy cos podobnego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie wydaje ze powinien zrobić regulacje podczas jazdy czy cos podobnego ?

on to robił na postoju ? :polew::polew::polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jakie są spadki ciśnienia na reduktorze. Jakie jest zasilanie gazem - miedź 6mm czy 8mm i czy nie pozaginana/zmniejszony przekrój przewodu/ między butlą a reduktorem, może być jeszcze elektrozawór na butli - powinien być extra przy tej mocy. Wydaje mi się, że nie dostaje gazu przy wysokich obrotach - coś dławi przepływ gazu. Mam taki sam reduktor, miedź fi 8mm tylko wtryskiwacza hana niebieska - problemów nie mam, auto jedzie do odcinki na gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest tak jadę na 3 biegu np 2 tys obrotów i daje gaz w deche i przy ciśnieniu doładowania (turbo ładuje mi 1 bar) ok 0.7 bara zaczyna sie lekko dławić a potem elegancko dobija do bara i juz nie miota mocą :)

pewnie bede mu d*pę truł żeby mi to ustawił w końcu porządnie :)

ale ma na przeciw to ze jest wirus tak jak powiedział ze niepewny .... i błąd podgrzewacza sondy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tych gratach co masz to nie powinno być takich jaj i stawiam na tego rozgarniętego gazownika że spi..dolił całą robotę,reduktor może być zrypany bo takie wychodziły swego czasu(czyt. wadliwe),też mam AC czerwony,miedzka ósemka i hahki niebieskie i idzie do odciny.

aa co do pętlenia wtrysków to 21,80ms od 4200obr u kolegi sawul i też na ac red ,miedz fi 8mm i hanki zielone nic sie nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...