Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Do sprzęgła jest linka czy jakaś pompa albo coś takiego??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Audi A4, B5 1995 1,8. 5V 92KW.

Do sprzęgła jest linka czy jakaś pompa albo coś takiego??

Strasznie wysoko bierze mi sprzęgło, prawie na samej górze :sad: , a chyba powinno to być gdzieś na środku wciskania pedała sprzęgła.

Co można z tym zrobić?? Jak to linka to chyba trzeba z kanału się za to zabrać.

Opublikowano

Rzadnych (Żadnych :mrgreen: ) linek niema , sprzęgło jest hydrauliczne czyli jest wysprzęglik przy skrzyni i pompka przy pedale sprzęgła i niema żadnej regulacji. To że ci wysoko bierze to efekt zużytego sprzęgła dokładnie tarczy. Ogólnie mi się wydaje że w audi sprzęgło zawsze wysoko brało , oczywiście nie przy samej górze ale wysoko.

Opublikowano
Rzadnych linek niema , sprzęgło jest hydrauliczne czyli jest wysprzęglik przy skrzyni i pompka przy pedale sprzęgła i niema żadnej regulacji. To że ci wysoko bierze to efekt zużytego sprzęgła dokładnie tarczy. Ogólnie mi się wydaje że w audi sprzęgło zawsze wysoko brało , oczywiście nie przy samej górze ale wysoko.

a czy wszystkie A4 nie maja linek??kazda ma hydraulike??

Opublikowano
a czy wszystkie A4 nie maja linek??kazda ma hydraulike??

Wszystkie mają hydraulike

Opublikowano

to nie są dobre wieści :(

tak aż na samej górze to nie jest, bo można delikatnie wycisnąć pedał, ale zdaje mi się że za wysoko. W tygodniu będę u mechanika to mi powie co i za ile. Chyba że ktoś już wymieniał, to niech się podzieli wiadomościami coi i za ile.

Opublikowano

grzesioo. i jak? byles u mechanika?? ja mam dokladnie ten sam "problem". w prawdzie nie wiem czy powienienem sie martwic, ale objawy sa podobne. poza tym jakos dziwnie te biegi mi wskakuja. tak jakby niewysprzeglal dobrze:/ w kadym razie jak cos wiesz wiecej, to sie podziel.. pozdrawiam

Opublikowano

Witam!

Panowie miałem ten sam problem tydzien temu.Kupiłem kompletne sprzęgło tzn .tarcze z dociskiem i oddałem autko do warsztatu.Jak sie póżniej okazało ,przy rozbieraniu doszło mi jeszcze do wymiany uszczelniacz na wale z flanszą no i niestety koło dwumasowe ,ktore było najdroższe z całej tej imprezy.Za całość z robocizna zapłaciłem tylko i aż 2600pln zł. :???: A mialem kupic nowe alusy :razz:

Pozdrawiam.

Powodzenia. :mrgreen:

Opublikowano

Lepiej niech chwyta wczesniej niz przy samym dole. Jak wczesniej mialem moj samochodzik ladzianke tam sprzeglo chwytalo na samym dnie praktycznie podloga hehe A tak pozatym to i tak zdejmujesz noge ze sprzegla chyba heee?? troche wyczucia mi to troche zajelo zanim opanowalem sprzeglo w audi ile juz jezdzisz swoim?? zawsze myslalem ze jak jest tarcza pyknieta to chwyta pozniej ale widac sie mylile hehe :grin:

Opublikowano

Jak jest porządne sprzęgło, to chwyta ładnie "z dołu". Nie twórzcie mitów o A4 i wysokim sprzęgle, co rusz słychać wypowiedz "ten typ tak ma". Bzdura.

Opublikowano
Jak jest porządne sprzęgło, to chwyta ładnie "z dołu". Nie twórzcie mitów o A4 i wysokim sprzęgle, co rusz słychać wypowiedz "ten typ tak ma". Bzdura.

prawda, nie ten typ tak ma, tylko zuzyte sprzeglo. szczerze mowiac, ja wole jak lapie przy gorze - nie trzeba wciskac go do podlogi i szybciej zmienia sie bieg :)

Opublikowano
Rzadnych linek niema
wstydz sie :!:

a to ze chwyta u gory to znaczy ze sie konczy sprzeglo

Opublikowano

Czy koło dwu masowe zawsze przy wymianie sprzęgła jest do wymiany?

Opublikowano
Czy koło dwu masowe zawsze przy wymianie sprzęgła jest do wymiany?

jeżeli tego wymaga to trzeba wymienić, jak jest dobre to nie trzeba

Opublikowano

A jak stwierdzić czy wymaga?

Opublikowano
A jak stwierdzić czy wymaga?

myśle ze odpowiedz znajdziesz na forum :wink:

Opublikowano

Dwumas nic nie ma do sprzęgła. Nie trzeba go wymieniać ze sprzęgłem. Dwumas z czasem u każdego idzie do wymiany tak samo jak sprzęgło. Niesety wszsytko się zużywa wraz z przebiegiem.

Opublikowano

No ja sie dolaczam do tematu i stwierdzam ze tez mam sprzeglo za wysoko!

za pare dni jestem umowiony na zmiane rozrzadu i oleju i wlasnie przy okazji chcialem prosic o obnizenie tego sprzegla

Jest to wykonalne?

bo u mnie przy wcisnietym w polowie sprzegla mozna normalnie biegi zmieniac 50% reszty jest przepascią

Czy obnizenie tego cos pomoze?

na dodatek odczulem ze nawet jak leciutko tylko dotkne sprzegla i jak tylko poczule lekki opor to czuje drgania (rowno z silnikiem)

To mnie tez tak niepokoi.

myslalem ze to przez te wysokie sprzeglo, ktore pewnie nie do konca rozklaszcza!

P-m

Opublikowano

to normalne ze drgania czuc lekko na pedale :wink:

Opublikowano
grzesioo. i jak? byles u mechanika?? ja mam dokladnie ten sam "problem". w prawdzie nie wiem czy powienienem sie martwic, ale objawy sa podobne. poza tym jakos dziwnie te biegi mi wskakuja. tak jakby niewysprzeglal dobrze:/ w kadym razie jak cos wiesz wiecej, to sie podziel.. pozdrawiam

u mnie to samo bieze od 3/4 wyciśnięcia koszt sprzęgła SACHS 400- 500 zł zalezy gdzie no i wymiana 180zł tez to będe robił bo ja lubię kak 1/4 wycisnięcia jest :grin:

Opublikowano

ale slyszalem ze ludzie majac ledwo ponad 100k przejechane to juz maja tak wysoko te sprzegla!

Idzie to jakosc wyregolowac czy jedyna rada to wymiana?

A moze w ogole sie tym nie przejmowac?

p-m

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...