rstr Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Dzień dobry! Poniżej zdjęcie mojego A4 Hatchback (czyli jak to Audi nazywa - A5 Sportback) Zdjęcie przedstawia auto jeszcze na wczesnym etapie 'rozwoju', jak skończę je za kilka tygodni (mam nadzieję), to wrzucę szersze i ładniejsze fotki:) Kilka słów o moim hatchback'u: - 2.0 TFSI Quattro / 211 KM - 2010r. - S-Tronic - S-Line - 100k przebiegu w momencie zakupu 2 miesiące temu Mody, nad którymi teraz pracuję to: Silnik: 1. Planowana pełna 'renowacja' - planowanie głowic, poczyszczenie dolotu itp. 2. Wkrótce chip na 270 KM / 400Nm. Wyposażenie: 3. Zwykły tempomat => ACC. 4. Lusterka 'pół-wypas' => Lusterka 'full wypas' (składane, z podświetleniem, side assist, fotochromy, elektryczne, z pamięcią). 5. Dołożenie side assist. 6. Dołożenie kamery cofania. 7. Fotele 'pół wypas' => Fotele 'full wypas' (sportowe S-Line, elektryczne, podgrzewane, wentylowane, z pamięcią). 8. Przeróbka całego podświetlenia w środku i na zewnątrz na białe, LED'owe. 9. Dołożenie systemu otwierania bramy - homelink. 10. Montaż podgrzewanych i mgiełkowych dysz spryskiwaczy. Z zewnątrz: 11. Pomalowana obwódka grilla na czarno. 12. Przyciemnione szyby (tył - 70%; przód - 50%). 13. Pomalowanie zacisków hamulcy na czarno. 14. Zmiana felg na 19" S-Line. 15. Generalnie renowacja używanego samochodu...: - wymiana + lakierowanie 2 zderzaków - ponowne chromowanie elementów chromowanych - detaling środka & z zewnątrz - renowacja i pomalowanie na szaro felg na zimę (18") MMI: 16. Mody MMI: - Temperatura oleju w silniku + Lap timer - Poziom naładowania akumulatora - Obniżające sie lusterko wsteczne podczas cofania - Otwieranie i zamykanie okien kluczykiem - Ukryte menu - Start z wybranego ustawienia Drive Select - Temperatura oleju w silniku + LAP TIMER - Aktywacja wyświetlania temperatury powietrza w MMI
darecy Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Jak juz będziesz miał lepszy gateway to zrób sobie lustro z HBA - high beam assist. Jest to bardzo prosty modzik, a i tak przy home link, będziesz ciągną kabelki na dół. Lustro na zbyciu ma jeszcze hohe i wrc
wrclaguna Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Dj wiecej fotek a zwlaszcza wnetrza
griga-st Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 wiecej fotek a zwlaszcza wnetrza +1 Właśnie tak miało wyglądać prawie dwa lata temu nasze następne Audi. Po vecie mojej Szefowej w sprawie Infinyty FX-a:kwasny: jechałem po taka, ale przyjechałem avantem 400Nm w DSG? Masz skrzynie MSA?
rstr Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 Darecy - no właśnie zastanawiałem się jeszcze nad tym modem:) Na pewno przemyślę to jeszcze raz, ale chyba się skuszę Wrclaguna - w tej chwili auto odstawiłem na kilka przeróbek, jak wróci to uzupełnię Wnętrze już teraz jest na prawdę fajne i bardzo je lubię - pełen S-Line, pełne MMI 3G+, czarna podsufitka, B&O... Griga-st - avant, czyli nieco większy & pakowniejszy hatchback:) Ale powiem Ci, że to częsty temat - pojechania i wrócenia jednak z innym wyborem, bo akurat trafił się fajniejszy egzemplarz. Ostatnio tak samo kolega pojechał po BMW 5:) Kod mojej skrzyni to NRW - świeży nabytek. Poprzednia (MNG) to był syf i *********... NRW to skrzynia do tego samego silnika, tylko że z 12 roku. O ile mi wiadomo, S-Tronic'ów z 2.0 TFSI nie można chipować ponad 400Nm. Wymieniając skrzynię, miałem dużą chęć zamienić ją na tą od S5 (którą można wykręcić ponad 400Nm), ale trafił się właśnie fajny egzemplarz NRW, z którym ufałem że rzeczywiście ma mały przebieg...
jedrekx Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 kolego chyba nie ten dział.. powinno być w pozostałych Audi ładne, ale do mnie przedliftowy Sportback nie przemawia.. zdecydowanie wolę Coupe
griga-st Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Sportback nie przemawia.. zdecydowanie wolę Coupe @Jedrekx, jak to mówią: "każdy żyd swoje chwali" Faktycznie powinna być w "innych Audi". @rstr, była skrzynia na gwarancji wymieniana? Ciekawią mnie różnice w skrzyni do S-y, i zwykłych:eusathink: Ja mam wrażenie ze po ostatnich updatach obcięli mi kilka niutkow. Jeszcze mala prośba: mógł byś proszę powiedzieć kolory kropek na sprężynach(o numerach fabrycznych amorków nawet nie mażę)? Z góry dzięki.
jedrekx Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Sportback nie przemawia.. zdecydowanie wolę Coupe @Jedrekx, jak to mówią: "każdy żyd swoje chwali" Faktycznie powinna być w "innych Audi". zastanawiałem się też nad Sportbackiem przez moment, ale postawiłem na Coupe bo mi się bardziej podobało natomiast polifta bym kupił Sportbacka
griga-st Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Jak bym był piękny i młody tez bym kupeka wolał zapodać
rstr Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 Akurat kwestia wyboru modelu, to kwestia mixu gustu & zasobności portfela & tego co się trafi jak to używany. W moim przypadku padło na A5 Sportback, przedliftowy, który bardzo mi się podoba. Oczywiście poliftowy podoba mi się bardziej, ale brakowało tej zasobności portfela.. @griga-st - jak chcesz, to sprawdzę w ASO jakie mam numery sprężyn, jeśli Ci to w jakiś sposób pomoże:) Mogę też podać Ci mój numer VIN, to sprawdzisz sobie sam co tylko chcesz:) Daj pls znać. Odnośnie skrzyni - niestety nie była na gwarancji wymieniana **********... Ale znalazłem taką, której jestem w miarę pewny. Dokładnie rzecz ujmując, jest właśnie w trakcie instalacji w aucie, więc dam znać za jakiś tydzień jak odczucia.
griga-st Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 @griga-st - jak chcesz, to sprawdzę w ASO jakie mam numery sprężyn, jeśli Ci to w jakiś sposób pomoże:) Mogę też podać Ci mój numer VIN, to sprawdzisz sobie sam co tylko chcesz:) Daj pls znać. Dzięki za chęć pomocy:hi: Z ASO "niby" mam spis, ale przed zakupem chciałbym żeby ktoś sprawdził "organoleptyczne". Będzie relacja z przekładki dla potomnych?
rstr Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 Griga-st - w poniedziałek sprawdzę, akurat samochód będzie na podnośniku. Cool506 - Dziękuję bardzo:]
dziadek Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Fajnie ze automat Ale to nie hatchback tylko liftback
rstr Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 Dziadek - po zapoznaniu się z definicjami obu wersji nadwozia - przyznaję rację, nie hatchback, tylko liftback:]
griga-st Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 @dziadek, a ja bym polemizował (WikiPL): "Hatchback (ang. hatch – właz, drzwi; back – tył) – typ zamkniętego nadwozia samochodu osobowego, o dużej tylnej pokrywie (klapie) przestrzeni bagażowej stanowiącej trzecie, czwarte lub piąte drzwi. Jest to nadwozie jedno- lub dwubryłowe. Część bagażowa samochodu jest dostępna z zewnątrz po podniesieniu do góry tylnej klapy schodzącej z linii dachu do bagażnika lub z wnętrza pojazdu, po odchyleniu oparcia tylnego siedzenia. Klapa zawiera tylne okno i część tylnej ściany. Podobnymi do hatchbacka typami nadwozi są: kombi i minivan. Jednak typ hatchback jest stosowany do określania mniejszych samochodów. Auta klas wyższych, wyposażone w pokrywę bagażnika podnoszoną wraz z tylną szybą określa się mianem liftback. Podział pomiędzy hatchbackiem i liftbackiem jest dość umowny i płynny." Czyli w mowie bardzo potocznej: Jeden ch**, tylko w innym opakowaniu!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się