hutch1 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Nic pod prąd przecież kombi zostaje to będzie szybka zabawka do polatania. Marek już Ci mówiłem, że auto jest super, kolor jest bardzo fajny bo nie rzuca się tak mocno a auto robi konkretna robotę. Nie jeden się mocno zdziwi Mam nadzieje, ze w tym roku uda się na dłużej spotkać
griga-st Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Graty Golfiaka. Dodam tylko ze w R-ceVI siedzi motor starszego typu EA113 taki jak w poprzedniej S3. Innymi słowy masz więcej za mniej.
RS Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 zazdrościcie i tyle, a Siemian juz zamówił naklejkę Rieger i choinkę zapachowa o smaku waniliowym
Jarol Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Graty Golfiaka. Dodam tylko ze w R-ceVI siedzi motor starszego typu EA113 taki jak w poprzedniej S3. Innymi słowy masz więcej za mniej. Tak tylko R-ka ma haldex a silnik może i jest starszego typu ale wcale nie jest gorszy bo z CDLa można zrobić podobna moc dużo niższym nakładem kasy. (wystarczy IC, wydech i dolot.). Więc nie wiem czego ma więcej za mniej??
siemian Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 Nie no nie ma co gadać ze Rka jest gorsza. Wiadomo ze to wyższy model i naped robi swoje. Ale z drugiej strony tak jak pisałem, moim zdaniem, Rka jest stylistycznie spieprzona bo GTIk lepiej wyglada ;-)
jarek_ns Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 No gofer fajny szkoda że niema klimatronika ale w golfach z USA rzadko się trafia. Przy pakowaniu na statek jego wygląd mocno odbiegał od obecnego?
michail55 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Nie no nie ma co gadać ze Rka jest gorsza. Wiadomo ze to wyższy model i naped robi swoje. Ale z drugiej strony tak jak pisałem, moim zdaniem, Rka jest stylistycznie spieprzona bo GTIk lepiej wyglada ;-) Mysle tak samo
Jarol Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Jaki robisz do K04 dolot? Z TTS czy coś innego? A może zostawisz seryjny bo podobno daje radę do 350km?
siemian Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2014 w CBFA dolot podobno daje rade. Te kwestie zostawiam Szymkowi i Patrykowi oni wiedzą co robią. Zawór upustowy się przenosi tylko na drugą strone silnika. Pare foteczek cykniętych na szybko: Na montaż już czekają hebelki: A taki fajniusi przebieg mi ostatnio wskoczył: Ogólnie pojedziałem dzisiaj troche ale na mam jeszcze kłopot z wyczuciem tego auta żeby fajnie ruszyć. A na mokro to już w ogóle... Dziś nakręciłem dwa filmiki jak to przyśpiesza na przesychającej nawierzchni. Za chwile wrzuce. Jak narazie jest lajtowy program na około 300 koni. Finalnie zestrojony zostanie po założeniu nowego wydechu. Mam nadzieje że w tym tygodniu Michał z MG znajdzie czas żeby zając się moim autkiem, bo już się nie moge doczekać
skrab Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Napewno ,przy takiej masie 300km zasówa az miło
siemian Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2014 tutaj filmiki jak to mniej więcej w tym momencie jezdzi 0-150km/h (na liczniku niestety są mile ale na wyświetlaczu wyświetlają się kilometry) 100-200 km/h
siemian Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2014 leży zegar w km/h tylko nie mam czasu zmienić
Arturoo Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 pięknie jedzie ,a i słychać go też trochę .....czyli w lusterku widział Cię będę ?? .................... jak siądziesz z tyłu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się