Flyer Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Kupuj komplet LUK'a, choc ja na Twoim miejscu zawalczylbym o jednomasa... Jezdzi sie naprawde fajnie, przy Twoim stylu zdecydowanie lepiej
turdzi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Siemian a nie myslisz czasem o zmianie furki na fabrycznie bardziej przystosowana do upalania wiesz jak jest.. nie zycze ale w pewnym momencie podzespoly leca lawinowo wiadomo to jak ktos uzytkuje samochod i do czego go uzywa to indywidualna sprawa , ale szczerze to kolega ma racje , do twojego stylu jazdy ten samochd sie kompletnie nie nadaje a przy takim stylu jazdy i przebiegu tam zaraz wszystko kleknie plus to co wazniejsze do zabawy auto o wadze 1,5 t i przednim napedem bez wzgledu na to ile ma koni to srednia przyjemnosc. Na twoim miejscu pomienial bym to na dwa auta jedno budzetowe na co dzien a drugie do takich wlasnie zabaw. Raz ze przyjemnosc bedzie wieksza a dwa ze zaczniesz sie rozwijac w bardziej wymagajacym sprzecie.
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Kupuj komplet LUK'a, choc ja na Twoim miejscu zawalczylbym o jednomasa... Jezdzi sie naprawde fajnie, przy Twoim stylu zdecydowanie lepiej kurcze nie mam zbytnio czasu eksperymentować z jednomasem to po pierwsze. Po drugie na dwumasa dostane dobry termin płatności a to też ważne No zobacze co wybiore i czy wszystkie będą teraz dostępne. Luk wychodził 500zł drożej jak sprawdzałem 2 tygodnie temu... no i się już wszystko wiadomo.... Sprzęgło się rozleciało... :confused4: :confused4: Siemian a nie myslisz czasem o zmianie furki na fabrycznie bardziej przystosowana do upalania wiesz jak jest.. nie zycze ale w pewnym momencie podzespoly leca lawinowo ;( no a mam nadz ze Twoj majster cos tam da rade podzialac z tym sprzeglem niekoniecznie wydajac duzo Twojej kasy seves zmiana auta nie wchodzi w gre. To są elementy ekploatacyjne i trzeba się liczyć z okresową ich wymianą. To tak jak bym chciał auto zmienić bo mi się opony skończyły... To sprzęgło i dwumas miało nalatane 230tys. w tym 100tys. mojej jazdy. Wymienie i będe miał na 2-3 lata spokój. Jesli wytrzyma 150 tys. to będe zadowolony
mgtan Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 a ile ci wycenili tych 3 firmy komplety (dwumas + sprzęgło + docisk)?
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 dzisiaj popołudniu powinienem znać dokładne ceny bo już nie pamiętam
David Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Siemian tylko nie kupuj Sachsa,ja kupilem i dwumas byl do wymiany po 15 tys km a te gwarancje to se mozna wsadzic bo nie uznali mi...kupuj Luka
seves Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Siemian a nie myslisz czasem o zmianie furki na fabrycznie bardziej przystosowana do upalania wiesz jak jest.. nie zycze ale w pewnym momencie podzespoly leca lawinowo ;( no a mam nadz ze Twoj majster cos tam da rade podzialac z tym sprzeglem niekoniecznie wydajac duzo Twojej kasy seves zmiana auta nie wchodzi w gre. To są elementy ekploatacyjne i trzeba się liczyć z okresową ich wymianą. To tak jak bym chciał auto zmienić bo mi się opony skończyły... To sprzęgło i dwumas miało nalatane 230tys. w tym 100tys. mojej jazdy. Wymienie i będe miał na 2-3 lata spokój. Jesli wytrzyma 150 tys. to będe zadowolony No wiem no wiem przeciez jestes w swojej furce zakochany poza tym nie po to tyle w nia pakujesz zeby przy byle sprzegle sprzedac a ja przy okazji zagaduje bo moze chcialbys ja w dobre rece oddac :gwizdanie:
Cineksik Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 a ja przy okazji zagaduje bo moze chcialbys ja w dobre rece oddac :gwizdanie: Jak dasz dobrą cenę to nawet i w Twoje ręce odda :gwizdanie:
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 a ile ci wycenili tych 3 firmy komplety (dwumas + sprzęgło + docisk)? kpl. z Valeo razem z robotą wyjdzie mnie ok. 2100zł.
Flyer Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Nie bralbym Valeo tylko LUK'a... nie jestes niedzielnym kierowca.
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Nie bralbym Valeo tylko LUK'a... nie jestes niedzielnym kierowca. a myślisz że to będzie aż taka róznica?[br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 13:23_________________________________________________kurcze z tego co się dowiadywałem to ten zestaw z Valeo jest zestawem zamieniającym koło dwumasowe w jednomasowe. Nazywa się to Kit 4P czy jakoś tak i od niedawna jest dostępne do silnika 2.0 tdi.. :mysli: Może to będzie lepsze rozwiązanie...
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Mozesz poeksperymentowac no myśle że to może być ciekawe rozwiązanie jeśli dzięki temu można się pozbyć tego nieszczęsnego dwumasu...
Flyer Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Jesli nie jezdziles nigdy autem z jednomasem, to sprobuj, swietna sprawa Duzo fajniej przenosi moc na kola, fajniej sie przepina biegi [bez zamulania silnika].
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Jesli nie jezdziles nigdy autem z jednomasem, to sprobuj, swietna sprawa Duzo fajniej przenosi moc na kola, fajniej sie przepina biegi [bez zamulania silnika]. jezdziłem autem z jednomasem i moim zdaniem jezdzi się bardzo fajnie. Do tego nei mam zastrzeżeń... Boje się tylko o trwałość tych elementów ale myśle że nie powinno być źle...
turdzi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 kurcze z tego co się dowiadywałem to ten zestaw z Valeo jest zestawem zamieniającym koło dwumasowe w jednomasowe.Nazywa się to Kit 4P czy jakoś tak i od niedawna jest dostępne do silnika 2.0 tdi.. Może to będzie lepsze rozwiązanie... jestes pewien ? kot ci takich informacji udziel ? do niedawna nie bylo godo zadengo 2.0 TDI a pytalem o nigo miesiac temu , na stronie Vale to go nie ma: http://www.valeoservice.com/data/master/webfile/19478266284C10FFE545913.pdf?rnd=796
Flyer Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 turdzi masz racje... ale nie wiem, czy to nie pasuje rowniez do 2.0TDI. Przynajmniej kojarza mi sie takie informacje od Irka [jaro4444].
Wandej Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Nie bralbym Valeo tylko LUK'a... nie jestes niedzielnym kierowca. a myślisz że to będzie aż taka róznica?[br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 13:23_________________________________________________kurcze z tego co się dowiadywałem to ten zestaw z Valeo jest zestawem zamieniającym koło dwumasowe w jednomasowe. Nazywa się to Kit 4P czy jakoś tak i od niedawna jest dostępne do silnika 2.0 tdi.. :mysli: Może to będzie lepsze rozwiązanie... Nie polecam Valeo Wymienialiśmy ostatnio mojemu ojcu w pasku tdi sprzęgło i od razu się slizgało A potem kupiony już sam zacisk Luk`a i o dziwo był kilka mm grubszy teraz lata
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Nie bralbym Valeo tylko LUK'a... nie jestes niedzielnym kierowca. a myślisz że to będzie aż taka róznica?[br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 13:23_________________________________________________kurcze z tego co się dowiadywałem to ten zestaw z Valeo jest zestawem zamieniającym koło dwumasowe w jednomasowe. Nazywa się to Kit 4P czy jakoś tak i od niedawna jest dostępne do silnika 2.0 tdi.. :mysli: Może to będzie lepsze rozwiązanie... Nie polecam Valeo Wymienialiśmy ostatnio mojemu ojcu w pasku tdi sprzęgło i od razu się slizgało A potem kupiony już sam zacisk Luk`a i o dziwo był kilka mm grubszy teraz lata no zobaczymy.Wy wymienialiście samo sprzęgło? Tutaj w gre wychodzi wymiana całości więc to też inaczej niż przy samym sprzęgle. kurcze z tego co się dowiadywałem to ten zestaw z Valeo jest zestawem zamieniającym koło dwumasowe w jednomasowe.Nazywa się to Kit 4P czy jakoś tak i od niedawna jest dostępne do silnika 2.0 tdi.. Może to będzie lepsze rozwiązanie... jestes pewien ? kot ci takich informacji udziel ? do niedawna nie bylo godo zadengo 2.0 TDI a pytalem o nigo miesiac temu , na stronie Vale to go nie ma: http://www.valeoservice.com/data/master/webfile/19478266284C10FFE545913.pdf?rnd=796 z tego co wiem to pojawiło się to jakieś 2 tygodnie temu, bo wtedy mi Wojtekce dzwonił. W Web-catalogu z Valeo jest już dostępne.
turdzi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 A masz link do tego katalogu ?[br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 16:09_________________________________________________ turdzi [/b]masz racje... ale nie wiem, czy to nie pasuje rowniez do 2.0TDI. Przynajmniej kojarza mi sie takie informacje od Irka [jaro4444]. Flyerwszystkie obecnie dostepne maja srednice 228mm a do B7 potrzebne jest 240mm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się