Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 Blb] Siemianowe Audi. Black Mat Project. Nowy Silnik ;-P


siemian

Rekomendowane odpowiedzi

dodam że mimo tego błedu nie zauważam żeby auto jakoś dziwnie jezdziło.... Może to ma coś wspólnego z tągłośną pracą silnika...[br]Dopisany: 19 Sierpień 2010, 15:07_________________________________________________

No to ostro mu dałeś :D jednomas powinien wytrzymać dłużej nie?

mam taką nadzieje...

tylko dziwne bo po zmianie sprzęgła zaczął pojawiać się check engine i bład:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Torque: 32.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Duty Cycle: 99.6 %

Bin. Bits: 00101000

Mass Air / Rev.: 485.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

ale to chyba tylko zbieg okoliczności.

Mam drugą przepływke to podmienie dzisiaj i popatrze. Chyba że to coś innego. Może macie jakiś pomysł?

Sprawdzic styki

styki na wtyczce przepływomierza?

Dziwi mnie tylko dlaczego zaczeło się to dziac akurat po wymianie sprzęgła (jak wyjechałem z warsztatu to juz świeciło). Potem kasowałem pare razy ale zawsze wraca. Pojawia się przy odpalaniu co któryś raz i świeci dopuki Vagiem nei skasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to super, a jest znaczna różnica między dwumasem a jednomasem?

no przeciez ci napisal .........

Ogólnie nawet przy odpalaniu jest inny dzwięk. Taki "głuchy".

Poza tym jestem mega zadowolony bo metaliczne chrobotanie które miałem prawie od zawsze i myślałem że bierze się z wałków wyrównujących brało się od dwumasa. Teraz silnik na postoju działa dużo ciszej i wreszcie słychać silnik a nie odgłosy przypominające tarcie metal-metal... No i przestało tak telepać budą

I widzisz , czyli zadwolony , jak dla mnie najlepszy mod w 2.0 TDI.Fabryczny dwumas jest po prostu od nowosci zjebany i tyle.Ma za malo lozyskowanie i dlatego nawet nowy ma juz luzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i się okazało że przepływka w ogóle nie działa... Na kompie pokazuje cały czas wartość 550.

Po wypięciu wtyczki silnik nawet nie drgnał i chodzi dokłądnie tak samo...

Gdzieś musi być wiązka walnięta bo podpinałem 2 przepływomieze i na obydwóch nie było wskazań...

Może to też być przyczyną tego że przy butowaniu auto jest dość głośne...

Co robić? Gdzie idzie ta wiązka od przepływki... POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne, jak by przepływka była walnięta to byś sobie normalnie nie śmigał, komputer łapie jakiś błąd, może spece od sprzęgła uszkodzili jednak coś w wiązce, nie ma żadnego związku z dziwnym halasem a przepływką, jak bassowo chodzi to się ciesz :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem połączenia z ECU i jest wszystko ok... a przepływka jak nie działała tak nie działa... ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Więcej w tym temacie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=154489.0;topicseen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że auto jest minimalnie słabsze.Vario musi być inaczej niż w 2.5 tdi bo dzisiaj wypiąłem całkiem wtyczke z przepływki i jezdziłem i nie było różnicy jak z podpiętą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już mi się pomysły pokończyły. Tak jak napisał spanky w tym drugim temacie, jutro sprawdze bezpieczniki... Choć nie wiem gdzie szukać bezpiecznika związanego z przepływka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz najpierw zdjąć podsufitkę..wyciąć przednią i tylną szybe..i jak już to zrobisz to się przejedź i sprawdź czy się poprawiło :good::evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: :polew: :polew: oki ide robić... :polew: :polew: :polew:

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

jakby bylo zimno zdejmij jeszcze maske doplyw cieplego powietrza do kabiny sie zwiekszy :tongue4:[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 09:01_________________________________________________Siemian jakby dalej nie dzialalo to slyszalem ze cabrio nie maja tego problemu :evil: :evil: :evil: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz przekazniki moze ktory swiruje aleee

bardzo dziwne jest to ze do warsztatu pojechales i nie bylo problemu a jak wyjechales problem byl u dolu silnika sa kable do asr i innych pier**l podejrzewam ze mechanicy podparli tam silnik do wymiany sprzegla i przecieli-przetarli jakis kabel ktory teraz podje bledne informacje albo nie podaje ich wcale jak bym sprawdzil wiazke od lambdy i pod silnikiem od asr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pali bezpiecznik 31 który jest od: reflektory do jazdy wstecz, ASB (???? ABS???), gniazdo diagnostyczne, automatyczne przyciemnianie lusterek wewnętrznych (znalezione na forum).

Dziwne bo gniazdo diag. działa. Nie działają światła wsteczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulców działają. zreszta jakby czujnik padł to nie powinno palić bzpiecznika...[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 11:43_________________________________________________u mnie na rozpisce przy bezpieczniku 31 jest opis m.in. "rear lever gate" czyli dzwignia zmiany biegów...

Przypuszczam że chodzi o czujnik wbicia wstecznego biegu. Może to on powoduje zwarcie. Gdzie on się znajduje? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemian, co Ty sie pitolisz... jedz do mechaniorow, powiedz, ze po wyjezdzie od razu miales problem z autem i niech szukaja igly w stogu siana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemian, co Ty sie pitolisz... jedz do mechaniorow, powiedz, ze po wyjezdzie od razu miales problem z autem i niech szukaja igly w stogu siana

tez bym tak zrobil podejrzewam ze przetarli kable pod silnikiem jak go podpierali do wymiany sprzegla i tam bedzie zwarcie! na misce olejowej jest wtyczka ja bym kazal im obejrzec ta wtyczke i kabelki skoro tacy specjalisci!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulców działają. zreszta jakby czujnik padł to nie powinno palić bzpiecznika...[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 11:43_________________________________________________u mnie na rozpisce przy bezpieczniku 31 jest opis m.in. "rear lever gate" czyli dzwignia zmiany biegów...

Przypuszczam że chodzi o czujnik wbicia wstecznego biegu. Może to on powoduje zwarcie. Gdzie on się znajduje? Pozdrawiam

czujnik jest na skrzyni jesli by mial zwarcie swieciy by non stop swiatla cofania ale jesli jest rozwalony i ma zwarcie z masa bedzie palilo bezpieczniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...