siemian Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 dodam że mimo tego błedu nie zauważam żeby auto jakoś dziwnie jezdziło.... Może to ma coś wspólnego z tągłośną pracą silnika...[br]Dopisany: 19 Sierpień 2010, 15:07_________________________________________________ No to ostro mu dałeś jednomas powinien wytrzymać dłużej nie? mam taką nadzieje... tylko dziwne bo po zmianie sprzęgła zaczął pojawiać się check engine i bład: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 882 /min Torque: 32.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Duty Cycle: 99.6 % Bin. Bits: 00101000 Mass Air / Rev.: 485.0 mg/str Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str ale to chyba tylko zbieg okoliczności. Mam drugą przepływke to podmienie dzisiaj i popatrze. Chyba że to coś innego. Może macie jakiś pomysł? Sprawdzic styki styki na wtyczce przepływomierza? Dziwi mnie tylko dlaczego zaczeło się to dziac akurat po wymianie sprzęgła (jak wyjechałem z warsztatu to juz świeciło). Potem kasowałem pare razy ale zawsze wraca. Pojawia się przy odpalaniu co któryś raz i świeci dopuki Vagiem nei skasuje
turdzi Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 to super, a jest znaczna różnica między dwumasem a jednomasem? no przeciez ci napisal ......... Ogólnie nawet przy odpalaniu jest inny dzwięk. Taki "głuchy". Poza tym jestem mega zadowolony bo metaliczne chrobotanie które miałem prawie od zawsze i myślałem że bierze się z wałków wyrównujących brało się od dwumasa. Teraz silnik na postoju działa dużo ciszej i wreszcie słychać silnik a nie odgłosy przypominające tarcie metal-metal... No i przestało tak telepać budą I widzisz , czyli zadwolony , jak dla mnie najlepszy mod w 2.0 TDI.Fabryczny dwumas jest po prostu od nowosci zjebany i tyle.Ma za malo lozyskowanie i dlatego nawet nowy ma juz luzy.
siemian Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 no i się okazało że przepływka w ogóle nie działa... Na kompie pokazuje cały czas wartość 550. Po wypięciu wtyczki silnik nawet nie drgnał i chodzi dokłądnie tak samo... Gdzieś musi być wiązka walnięta bo podpinałem 2 przepływomieze i na obydwóch nie było wskazań... Może to też być przyczyną tego że przy butowaniu auto jest dość głośne... Co robić? Gdzie idzie ta wiązka od przepływki... POMOCY
variocustoms Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 dziwne, jak by przepływka była walnięta to byś sobie normalnie nie śmigał, komputer łapie jakiś błąd, może spece od sprzęgła uszkodzili jednak coś w wiązce, nie ma żadnego związku z dziwnym halasem a przepływką, jak bassowo chodzi to się ciesz
siemian Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 sprawdziłem połączenia z ECU i jest wszystko ok... a przepływka jak nie działała tak nie działa... ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( Więcej w tym temacie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=154489.0;topicseen
variocustoms Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 w A6 2,5 TDI jak przepływka walnęła to auto ledwo jechało, w 2.0 TDI jest inaczej? nie sądzę
siemian Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Wydaje mi się że auto jest minimalnie słabsze.Vario musi być inaczej niż w 2.5 tdi bo dzisiaj wypiąłem całkiem wtyczke z przepływki i jezdziłem i nie było różnicy jak z podpiętą...
variocustoms Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 no to się zmieniło jednak - działaj dalej
siemian Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 już mi się pomysły pokończyły. Tak jak napisał spanky w tym drugim temacie, jutro sprawdze bezpieczniki... Choć nie wiem gdzie szukać bezpiecznika związanego z przepływka
adamooo Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 musisz najpierw zdjąć podsufitkę..wyciąć przednią i tylną szybe..i jak już to zrobisz to się przejedź i sprawdź czy się poprawiło
siemian Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 :polew: oki ide robić... :polew:
seves Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 :polew: oki ide robić... :polew: :polew: :polew: jakby bylo zimno zdejmij jeszcze maske doplyw cieplego powietrza do kabiny sie zwiekszy [br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 09:01_________________________________________________Siemian jakby dalej nie dzialalo to slyszalem ze cabrio nie maja tego problemu :evil: :evil:
Brysio Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 sprawdz przekazniki moze ktory swiruje aleee bardzo dziwne jest to ze do warsztatu pojechales i nie bylo problemu a jak wyjechales problem byl u dolu silnika sa kable do asr i innych pier**l podejrzewam ze mechanicy podparli tam silnik do wymiany sprzegla i przecieli-przetarli jakis kabel ktory teraz podje bledne informacje albo nie podaje ich wcale jak bym sprawdzil wiazke od lambdy i pod silnikiem od asr!
siemian Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 pali bezpiecznik 31 który jest od: reflektory do jazdy wstecz, ASB (???? ABS???), gniazdo diagnostyczne, automatyczne przyciemnianie lusterek wewnętrznych (znalezione na forum). Dziwne bo gniazdo diag. działa. Nie działają światła wsteczne...
mystic.pl Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 A światła hamulców tylnych Ci działają ? Może czujnik pod pedałem się rozłączył albo wysrał
siemian Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 hamulców działają. zreszta jakby czujnik padł to nie powinno palić bzpiecznika...[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 11:43_________________________________________________u mnie na rozpisce przy bezpieczniku 31 jest opis m.in. "rear lever gate" czyli dzwignia zmiany biegów... Przypuszczam że chodzi o czujnik wbicia wstecznego biegu. Może to on powoduje zwarcie. Gdzie on się znajduje? Pozdrawiam
Flyer Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 siemian, co Ty sie pitolisz... jedz do mechaniorow, powiedz, ze po wyjezdzie od razu miales problem z autem i niech szukaja igly w stogu siana
Brysio Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 siemian, co Ty sie pitolisz... jedz do mechaniorow, powiedz, ze po wyjezdzie od razu miales problem z autem i niech szukaja igly w stogu siana tez bym tak zrobil podejrzewam ze przetarli kable pod silnikiem jak go podpierali do wymiany sprzegla i tam bedzie zwarcie! na misce olejowej jest wtyczka ja bym kazal im obejrzec ta wtyczke i kabelki skoro tacy specjalisci!
czaki22 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 no mowilem powodzie daja popalic, siemian na czesci to kanu twoje
Brysio Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 hamulców działają. zreszta jakby czujnik padł to nie powinno palić bzpiecznika...[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 11:43_________________________________________________u mnie na rozpisce przy bezpieczniku 31 jest opis m.in. "rear lever gate" czyli dzwignia zmiany biegów... Przypuszczam że chodzi o czujnik wbicia wstecznego biegu. Może to on powoduje zwarcie. Gdzie on się znajduje? Pozdrawiam czujnik jest na skrzyni jesli by mial zwarcie swieciy by non stop swiatla cofania ale jesli jest rozwalony i ma zwarcie z masa bedzie palilo bezpieczniki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się