chomiczesq Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Koledzy pomocy... bo już ręce opadają. Podczas jazdy stuka mi coś w zawieszeniu z przodu. Nawet na niewielkich nie rownościach delikatnie słychać no a na dołkach wkurza na maxa... powiem tak całe zawieszenie czyli amory i sprezyny są nowe *gwint kupiony mniej wiecej w czerwcu, wahacze kpl. we wrześniu teraz wymieniłem gumy na stabi i dalej coś puka. Czy poduszki amorów są składane na jakieś znaki? bo tak niby słyszałem i może dlatego jeszcze stuka. nie wiem co tam jeszcze moze sie dziac?
Kuker Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 czy słyszysz czasami ten dźwięk podczas odpalania? bo problem wydaje się podobny do mojego... Szukam już chyba 3 miesiące przyczyny
visabita4 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 też schęcią się dowiem bo mam ten sam problem zawieszenie sprawdzony wszytsko ok dwumas wymieniony i co dalej puka i też stuka przy zapaleniu
Kuker Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 visabita4 masz jakiś plan co robić dalej?
Bedzial Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Sprawdz czy klocki ci nie lataja. Ja ostatnio tez szukalem przyczyny i mimo nowych amorow i wymienionych niedawno wahaczy i klockow zaczalem slyszec stukanie nawet na lekkich nierownosciach. Winowajca okazalo sie ze klocki luzno lataja i stukaja w prawym kole.
visabita4 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Kolega mi wcześniej pisał żeby sprawdzić poduszki pod silnikiem pisał ze miał identycznie i mu się prawa poducha poluzowało dokręcił i było ok ale jeszcze nie sprawdziłem jej
Hesik Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Potwierdzam sprawdz klocki w pierwszej kolejnosci bo mi tez dzwonily jepane Wyslane z Polystation 4 za pomoca Tapatalk
chomiczesq Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 nie slychac tego przy odpalaniu... kolcki jakis czas temu wmienialem... przy wymianie wahaczy tez zdejmowalem je z zaciskow i nie bylo widac luzow
Bedzial Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 nie slychac tego przy odpalaniu... kolcki jakis czas temu wmienialem... przy wymianie wahaczy tez zdejmowalem je z zaciskow i nie bylo widac luzow Ja przy zdejmowaniu poprzednich tez nie widzialem luzow. Luzy sie objawily jak juz zalozylem nowe i to po paru dniach (Albo po prostu nie zwracalem uwagi wczesniej). Sprawdz dla swietego spokoju, nawet kola sciagac nie musisz.
chomiczesq Opublikowano 8 Października 2013 Autor Opublikowano 8 Października 2013 sprawdze dzisiaj jak bede mierzył dystanse
ted25 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 No dobrze: zalozmy, ze problemem sa latajace klocki - jak to naprawic? Jakies dodatkowe blaszki czy tylko wymiana na inne klocki?
chomiczesq Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 no u mnie jednak nic nie lata w klockach. a co do tego co zrobić jakby latało to innego rozwiązania niż wymiana na inne ja osobiscie nie widze
Kuker Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 u mnie też nic nie lata w klockach...
Bartollo Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Skoro zawias zrobiony gumy na drązku zmienione amorki i spręzyny takze wiec zostaje łacznik stabilizatora lub magiel.
chomiczesq Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 Lacznik tez wymieniony. Magiel raczej nie mialen w innym aucie wykonczony magiel i takich objawow nie bylo. Tu chodzi ladnie n3i cieknie ani nic ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:44 ---------- Poduszki amora przedniego sklada sie na znaki? Bo tak slyszalem i ze to moze byc przyczyna ze poduszka jest zle wlozona
Bedzial Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 No dobrze: zalozmy, ze problemem sa latajace klocki - jak to naprawic? Jakies dodatkowe blaszki czy tylko wymiana na inne klocki? Z tego co pamietam jest to wina wyrobionego jarzma, mozna to zapobiegawczo zrobic blaszka ale to tylko unikanie nieuniknionego. Trzeba wymienic na nowe, wymienilem na nowe-uzywane co prawda ale po problemie.
ryba85 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 u mnie naprzykład stuki były w przegubie bo latał luzno na połosi.
Kuker Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 zdjąłem osłonę silnika na dole. Wyciek z poduszek- prawej i lewej. Sprawdziłem z tatą- ja starałem się szarpać silnikiem a tata wyczuł luz na poduszkach... czyli koszta bo poduszki mają czujniki... Orientujecie się jaki to koszt?
bates23 Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Ja dość długo miałem problem ze stukaniem w przednim zawieszeniu lecz potencjalnych luzów nie było widać. Pewnego dnia w akcie desperacji wyciągnąłem amortyzator z górnym mocowaniem i co się okazało po rozkręceniu to że otwór na trzpień amora w górnym mocowaniu był wyrobiony i to był powód stukania... Tu zdjęcie tego mocowania, otwór zaznaczony strzałką:
Fr0styyy. Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Dziwne, przecież amorek od góry się przykręca i tam jest dziura a u ciebie jej nie ma, wtf?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się