gregor10 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 bedziesz zadowolony, silnik jesli serwisowany odwdzieczy sie swietna charakterystyka , poddatnosc na modyfikacje, tuning ogromna
miri-er1 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 witam , panowie mam diesla 2.0 tdi sprzedaje go i chetnie bym kupil benzyne 1,8t 2,0t jaki silnik polecacie , na co trzeba szegolnie uwage zwrocic przy zakupie z takim silnikiem bo 2,0tdi to mi juz bokiem wychodzi
jozek726 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Panowie a ktoś mi powie jaki jest stabilizator w 2.0 T ?
arek_cccp Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 tył według etki 16mm przy zawieszeniu 1ba przy 1be 1bv 18mm
jozek726 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 dzięki , u mnie w takim razie 18mm
turbobastard Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Ja zamienilem na 22mm z rs Sent from my D6603 using Tapatalk
black4 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Ja zamienilem na 22mm z rs Sent from my D6603 using Tapatalk Witaj, Zmieniłeś z 18 mm z 1BV? Napisz pls jakie są Twoje wrażenia / różnica po zamianie na 22mm z RS4 Pozdrawiam i Wesołych Świąt!
jozek726 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 z tego co słyszałem to ogromne , już mam zamówiony i zobaczymy
turbobastard Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Mam zawieche sline roznica ciut lepsza jest jakos specjalnie nie testowalem przed i po ale czuje sie pewniej na skretach to napewno Sent from my D6603 using Tapatalk
Damianq Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Panowie według tej strony: http://baza.edpol.pl:8080/partscatalogue/cars.aspx?a=00005&b=05376 w A4 B7 2.0T występują silniki: BPJ, BYK 170 KM BGB, BPG, BWE, BWT 200 KM BUL 220 KM Czy faktycznie tak jest i czym różnią się te silniki?
arek_cccp Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Softem nowsza odma i w sumie tyle reszta to samo turbo wtryski osprzęt wały korby itp. Oni zmienia pierdolke i to wystarczy do zmiany kodu silnika . 170km nie występuje w a4 b7 tylko w a6 chyba że jakieś Cabrio ale watpie 1
Kruk_89 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 jest i w b7 ale bardzo rzadko, w ogóle to chyba wersja eco http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b7/sedan/silnik-benzynowy-2.0-tfsi-e-170km-2007-2008/
Radoslaw Patora Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Cos dla znawcow paliwa i aut z usa Tutaj inaczej oblicza sie liczbe octan w paliwie niz w europie wiec wszyscy mowia ze paliwa w usa maja mniej octan a to jest tylko powtarzanie blednego info. w usa 89 to jest to samo co 95 w europie,91 to 98 europy i 95 to shell v powerz czyli to samo co z europy min 99 octan silnik w tych autach to zadna rewelacja -niemcy chcieliby dogonic japonie ale sie gdzies pogubili podrodze.spalanie oleju owszem i jest ale czego wymagac ?? jak wiadomo silnik do 2,2 tys obrotow prawie spi bo to tylko 2.0 i tylko cztery cylindry.zawieszenie jak to w niemcu -twarde ,sztywne i niewygodne na dluzsze przejazdzki. Kupilem jakis czas temu b7 cabrio bo tanio sie wydawal na aukcji z ubezpieczalni z mysla o uzytkowaniu latem no ale pewnie przejade sie pare razy zima gdy bedzie mi szkoda drugiego auta na zimowe wynalazki ktore tutaj dosc obficie sypie sie aby nic na drodze nie zamarzalo. Ogolnie auto proste i tanie w zakupie wiec niema zbyt mocno co wymagac. tutaj olej zmienia sie co 5 tys mil jesli syntetyc , mineralny klienteli zmieniamy co 3 tys mil
Damianq Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 (edytowane) Może głupie pytanie, ale jak sprawdzić jakie wałki rozrządu są w aucie A czy B? Słyszałem, że w BGB wychodziły wersje z końcówką A i B oraz, że te z końcówka A miały wadę fabryczną. Edytowane 16 Października 2016 przez Damianq
arek_cccp Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 NR są na wałku dokładnie na jego środku wybite. Bez rozbierania pokrywy i obróceniu wałka w dobrą stronę nie sprawdzisz jakie ma numery. Można próbować kontrolować krzywkę wałka poprzez wyciągnięcie pompy hpfp oraz szklanki i sprawdzisz stan czy jest przytarta czy nie .
Damianq Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Gdzieś czytałem, że wałki A są w autach z początku produkcji ale do kiedy? Ma ktoś jakąś wiarygodna informacje? Albo z innej beczki... Jak będę robił rozrząd to warto od razu to ruszać dla świętego spokoju jak okarze się że to wałek A jest w aucie? Jaki to koszt?
arek_cccp Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Ciężko powiedzieć ja miałem auto modelowo 2006 a produkcją końcówka 2005 grudzień. Wałek był z końcówką A. Koszt walka 1350zł w aso rok temu jak kupowałem . Poza aso raczej nie kupicie chyba że używamy z allegro ktoś będzie ryzykowal.
KewsonND Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Witam chciałbym po nowym roku zakupić A4 B7 w benzynie i oczywiście zakładać LPG miałem wcześniej A4 B6 1.8T 163km BFB i przez 2 lata praktycznie nic nie musiałem robić oprócz płynów i filtrów, i teraz pytanie o 2.0T słyszałem opinie że lubią pić olej ile w tym prawdy? ktoś mógłby mi napisać jakieś za i przeciw tym silnikom? robię znikome przebiegi rocznie max 10 tys. km ale to naprawdę max. Pozdrawiam
turbobastard Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 No biora troche oleju, ale wiesz ze na tym motorze i tak bedzie 1-2 litry benzyny brac do chlodzenia wtryskow plus droga instalacja wiec takie to srednio oplacalna sprawa.Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Animal Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Nie wiem czy przy takich przebiegach w ogóle bym się bawił w gaz a już na pewno nie w przypadku 2.0 TFSI. Nie do końca rozumiem nagonkę na ten silnik choć pewnie bierze się przez nowsze 2.0 TFSI z B8. Tyle, że to zupełnie inne silniki. Sam miałem wiele obaw przed zakupem ale nie taki diabeł straszny jak go malują. Trzeba po prostu liczyć się z pewnymi rzeczami i tyle ale moim zdaniem to dotyczy akurat wszystkich "nowoczesnych" aut. Czasy starych aut z bezproblemowymi silnikami i innymi układami dawno się skończyły.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się