HAMER Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 (edytowane) u mnie spalanie oleju na 10 tyś km jest w granicach 800-1000ml, wiec chyba całkiem normalnie... silnik z 2007 r. kod silnika - bpj Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez HAMER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 a ten problem oleju dotyczy 2.0 tfsi z całego okresu produkcji czy bardziej tych 211 konnych bo już się gubię powoli :/ problem był w silnikach z wałkiem A u mnie w BWE jest B... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Ja przesiadłem sie z AWX na 2.0T. Jak na razie jest ok. Dodam ze jest wyhamowana na239 km i moze dlatego taki szok . Nie zamienię bezyny na diesla. Za malo jeżdżę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 a ten problem oleju dotyczy 2.0 tfsi z całego okresu produkcji czy bardziej tych 211 konnych bo już się gubię powoli :/ problem był w silnikach z wałkiem A u mnie w BWE jest B... tylko w BWE jest B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 A tego to już nie wiem. zajrzyj do etki finterface.com/page/page3.php?langid=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hc_mlody Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 ostatnio zauważyłem u siebie w 2.0tfsi ze jak stoi na postoju z uruchomionym silnikiem to dosyć głośno pracuje słychać w kabinie taki jakby deliaktny pyrkot , obroty około 800 moze 900 cały czas stoją równo no może od czasu do czasu drgną delikatnie albo podbije je delikatnie powiedzmy na 1000 i troszkę ucisza się te stukoty i później znów stukocze nie jest to fajne bo dosyć uciążliwe , ew. moge nagrać filmik jak to pyrkota , z błędów wyrzuca mi błędy:Idle Control System RPM , Fuel Rail/System Pressure , Power Supply Terminal 30 wszystko to low co sądzicie o tym ? przebieg mam 83 tysiące Lutek90 wymieniałeś chociaż raz popychacz (szklankę) pompy paliwa ? kolego czy uszkodzenie tego popychacza pompy paliwa objawia się tak.ze jak obroty wyzsze to i pyrkot szybciej słychac??aha..i moze tak byc ze zawsze tego nie słychac tylko czasami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IroN_87 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Wyciąg i obejrzyj go nie ma dużo roboty z tym. Sent from my Lumia 820 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hc_mlody Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 hmmm...a gdzie go szukac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IroN_87 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Mówimy o 2.0TurboFSI ? VWVortex.com - How to change your cam follower inside. (Now with debate about failures and their cause.) Na dole masz zdjęcia co masz sprawdzić i jak wygląda pompa. Sprawdzasz wałek i popychacz. Stojąc przed autem pompe masz po prawej tak ona wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hc_mlody Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 tak tak w 2.0 tfsi...mam błąd w profilu ,zaraz poprawie wymiana z tego co się orientuje nie jest chyba droga,więc wymienię tak czy inaczej...nie zaszkodzi napewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Dla twojej informacji jeżeli masz silnik z 2005 to jesteś bardziej narażony na tę usterkę gdyż od 2006 wkładano, że tak powiem bardziej utwardzoną szklanką popychacza, która jest bardziej odporna na ścieranie co oczywiście nie znaczy że jest niezniszczalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hc_mlody Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Dzięki wielkie kolego.Mogę śmiało zamawiać o tym samym numerze co na foto które zamieściłeś powyżej??jaki koszt plus-minus?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Dzięki wielkie kolego.Mogę śmiało zamawiać o tym samym numerze co na foto które zamieściłeś powyżej??jaki koszt plus-minus?? Tak możesz, przy okazji wymień o-ring Szklanka popychacza 06D 109 309 C cena 153.70 zł w ASO Uszczelka o-ring 06E 127 248 31,5x2 nie wiem czy mają w ASO ale to pewnie za drobne pieniążki kupisz. Śruby w razie jak byś zniszczył N10 642 701 M6x60 na czerwono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hc_mlody Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 witam ponownie panowie.Po podpięcie auta do kompa wyskoczył mi taki błąd : 001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded Obroty falują po rozgrzaniu się do 90 stopni.Na zimnym raczej są stabilne.Co może być przyczyną tego błędu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAMER Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Tak samo miałem, na zimnym nie falowało ani nie podbijało obrotów nic a nic ,ale tylko doszedł do 90 stopni i po krótkiej jeździe choć nie zawsze ,obroty delikatnie zaczęły pływać (na postoju 800 - 900 - 1200rpm). Spróbuj z tymi rurkami odmy co pisałem w innym poście. Możesz mieć taką samą nieszczelność co ja.. najlepiej to wyciągnij jedną i drugą rurkę. Sprawdź czy są szczelne i będziesz wiedział czy wymieniać czy szukać dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moogio Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 a ten problem oleju dotyczy 2.0 tfsi z całego okresu produkcji czy bardziej tych 211 konnych bo już się gubię powoli :/ problem był w silnikach z wałkiem A u mnie w BWE jest B... a co ma wałek do brania oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hc_mlody Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Dzisiaj po podłączeniu wyskoczyły mi 3 błędy a nie 1 jak ostatnio.Może jest ktoś w stanie mi powiedzieć co może być powodem??Co może być uszkodzone i gdzie szukać usterki? 001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 002 - Lower Limit Exceeded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IroN_87 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 hc_mlody, nie rób burdelu.. to temat o wadach i zaletach.. Temat od Twojego problemu masz tutaj: http://a4-klub.pl/2-0t-232/niestabilne%5Cfalujace-obroty-silnika-275520/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałswd Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Cześć chciałem zapytać u kogo z forum dostane kompletny rozrząd do 2.0tfsi BPG ? dzieki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Spróbuj uderzyć do kolegi H4mmer, zakładał chyba nawet o tym wątek w dziale sprzedam...tak powiem Wam czytam sobie ten wątek i chyba zamienię moje 2.0 tdi na 2.0t. Zaufany mechanik z ASO mi odradzał tę benzynkę że u nich częściej to stoi na naprawy niż ten 2.0 tdi i lekko się zaczynam zawodzić na tej imprezie z dieslem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się