Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zalety i wady 2.0TFSI


kolunio

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie spalanie oleju na 10 tyś km jest w granicach 800-1000ml, wiec chyba całkiem normalnie... silnik z 2007 r. kod silnika - bpj

Edytowane przez HAMER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten problem oleju dotyczy 2.0 tfsi z całego okresu produkcji czy bardziej tych 211 konnych bo już się gubię powoli :/

problem był w silnikach z wałkiem A :) u mnie w BWE jest B...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przesiadłem sie z AWX na 2.0T. Jak na razie jest ok. Dodam ze jest wyhamowana na239 km i moze dlatego taki szok . Nie zamienię bezyny na diesla. Za malo jeżdżę. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten problem oleju dotyczy 2.0 tfsi z całego okresu produkcji czy bardziej tych 211 konnych bo już się gubię powoli :/

problem był w silnikach z wałkiem A :) u mnie w BWE jest B...

tylko w BWE jest B?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio zauważyłem u siebie w 2.0tfsi ze jak stoi na postoju z uruchomionym silnikiem to dosyć głośno pracuje słychać w kabinie taki jakby deliaktny pyrkot , obroty około 800 moze 900 cały czas stoją równo no może od czasu do czasu drgną delikatnie albo podbije je delikatnie powiedzmy na 1000 i troszkę ucisza się te stukoty i później znów stukocze nie jest to fajne bo dosyć uciążliwe , ew. moge nagrać filmik jak to pyrkota , z błędów wyrzuca mi błędy:

Idle Control System RPM , Fuel Rail/System Pressure , Power Supply Terminal 30 wszystko to low co sądzicie o tym ?

przebieg mam 83 tysiące

Lutek90 wymieniałeś chociaż raz popychacz (szklankę) pompy paliwa ?

kolego czy uszkodzenie tego popychacza pompy paliwa objawia się tak.ze jak obroty wyzsze to i pyrkot szybciej słychac??aha..i moze tak byc ze zawsze tego nie słychac tylko czasami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówimy o 2.0TurboFSI ?

VWVortex.com - How to change your cam follower inside. (Now with debate about failures and their cause.)

Na dole masz zdjęcia co masz sprawdzić i jak wygląda pompa.

Sprawdzasz wałek i popychacz.

Stojąc przed autem pompe masz po prawej

tak ona wygląda:

IMG_3136-vi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak w 2.0 tfsi...mam błąd w profilu ,zaraz poprawie

wymiana z tego co się orientuje nie jest chyba droga,więc wymienię tak czy inaczej...nie zaszkodzi napewno ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla twojej informacji jeżeli masz silnik z 2005 to jesteś bardziej narażony na tę usterkę gdyż od 2006 wkładano, że tak powiem bardziej utwardzoną szklanką popychacza, która jest bardziej odporna na ścieranie co oczywiście nie znaczy że jest niezniszczalna.

fsi_cam_follower_06d109309c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie kolego.Mogę śmiało zamawiać o tym samym numerze co na foto które zamieściłeś powyżej??jaki koszt plus-minus??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie kolego.Mogę śmiało zamawiać o tym samym numerze co na foto które zamieściłeś powyżej??jaki koszt plus-minus??

Tak możesz, przy okazji wymień o-ring

Szklanka popychacza 06D 109 309 C cena 153.70 zł w ASO

Uszczelka o-ring 06E 127 248 31,5x2 nie wiem czy mają w ASO ale to pewnie za drobne pieniążki kupisz.

Śruby w razie jak byś zniszczył N10 642 701 M6x60

na czerwono

33af0cm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie panowie.Po podpięcie auta do kompa wyskoczył mi taki błąd :

001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded

Obroty falują po rozgrzaniu się do 90 stopni.Na zimnym raczej są stabilne.Co może być przyczyną tego błędu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo miałem, na zimnym nie falowało ani nie podbijało obrotów nic a nic ,ale tylko doszedł do 90 stopni i po krótkiej jeździe choć nie zawsze ,obroty delikatnie zaczęły pływać (na postoju 800 - 900 - 1200rpm). Spróbuj z tymi rurkami odmy co pisałem w innym poście. Możesz mieć taką samą nieszczelność co ja.. najlepiej to wyciągnij jedną i drugą rurkę. Sprawdź czy są szczelne i będziesz wiedział czy wymieniać czy szukać dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten problem oleju dotyczy 2.0 tfsi z całego okresu produkcji czy bardziej tych 211 konnych bo już się gubię powoli :/

problem był w silnikach z wałkiem A :) u mnie w BWE jest B...

a co ma wałek do brania oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po podłączeniu wyskoczyły mi 3 błędy a nie 1 jak ostatnio.Może jest ktoś w stanie mi powiedzieć co może być powodem??Co może być uszkodzone i gdzie szukać usterki?

001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle

P2187 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON

008825 - Leak in Air Intake System

P2279 - 002 - Lower Limit Exceeded

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hc_mlody, nie rób burdelu.. to temat o wadach i zaletach..

Temat od Twojego problemu masz tutaj: http://a4-klub.pl/2-0t-232/niestabilne%5Cfalujace-obroty-silnika-275520/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj uderzyć do kolegi H4mmer, zakładał chyba nawet o tym wątek w dziale sprzedam...tak powiem Wam czytam sobie ten wątek i chyba zamienię moje 2.0 tdi na 2.0t. Zaufany mechanik z ASO mi odradzał tę benzynkę że u nich częściej to stoi na naprawy niż ten 2.0 tdi i lekko się zaczynam zawodzić na tej imprezie z dieslem :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...