Arkom Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 he i co zrobić zostać przy pół czy przejść na syntetyk xd I ile wchodzi do ADP ??
Labiel Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Nie wiem ile dokładnie wchodzi do ADP ale pewnie mniej więcej tyle co do ADR czyli 3,5 litra z tego co pamiętam. Co do przechodzenia na pełen syntetyk to powiem tak - jak uważasz. Moim zdaniem ważne jest to żebyś nie jeździł na minerale. Głupotą jest też przechodzenie z pełnego syntetyka na półsyntetyk ale w drugą stronę nie mam już takiego wyraźnego zdania. Pełen syntetyk na pewno jest lepszy ale ważniejsze według mnie jest kupowanie dobrego oleju i terminowe jego wymienianie.
Arkom Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Auto jeździ na mobilu a to chyba nie najgorszy olej z tego co wiem
Arkom Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 he kusi mnie to ale zarazem trochę się boje Jeszcze jedno jak usuwa się inspekcje w A4B5 przed liftem, 95 ro automat??
Dev Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 czego sie boisz ? Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS?
Labiel Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 VAGiem. ---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 21:17 ---------- Co do zmiany oleju. Jeśli cię stać na taki olej to nie ma co się tego bać. Inna prawa jeśli masz zmieniać na pełen syntetyk a potem na przykład jeździć na starych świecach to lepiej zostań przy pół syntetyku a wymień świece itp. Bo jak dla mnie są rzeczy ważne i ważniejsze. Znam osoby które szczycą się jazdą na pełnym syntetyku a otwierając maskę... to tylko się przeżegnać.
Arkom Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 a no obawiam sie tego "wypłukania" silnika tak niektórzy mowia. co do usuniecia inspekcji taki sam schemat jest vag comem rozumiem ?
Dev Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 daj juz spokój, mój grat ma ponad 300000km i jezdze na wszystkich fullach i nie ma grama wycieku jak temp. spadnie ponizej zera to zobaczysz róznice
Arkom Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Ale Twoj od oczatku pewnie jedzi na pełnym syntetyku ??
Dev Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 a .....uj wiadomo na czym jezdził, tego nie wiem i nawet nie chce wazne ze teraz jezdzi na Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40 i jest gicior
Dev Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 nie pamietam kupiłem tutaj: Pro Choice - części samochodowe, VAG, Motul, Mann http://a4-klub.pl/sprzedam-ogloszenia-komercyjne-firm-157/czesci-najnizsze-ceny-forumowiczow-super-rabaty-promocja-motul-32035/ to ta sama firma
Labiel Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Ja w A80 1,6TD przechodziłem z minerału na półsyntetyk - były tylko same plusy.
Arkom Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 hymm chyba się skusze na ten syntetyk dodam, tylko, że chyba odzywają mi się popychacze bo w pewnych momentach je słychać
Dev Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 to tez wina oleji i zapchanej lub zuzytej pompy oleju warto tez wlac płukanke przed wymina oleju
KubaMpakiet Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Arkom moze to troche rozswietli Ci umysl 10W40 vs 0W40 - YouTube
Labiel Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Parę lat temu jak były te mrozy po -30 ojciec w starym passacie miał minerała, ja wtedy miałem A80 na półsyntetyku. Moja zawsze nocowała pod chmurką, starszego fura zazwyczaj w garażu, ale raz garaż miał zajęty i zostawił na dworze i faktycznie minerał był tak gęsty że ciężko było wałem obrócić. Dosłownie rozrusznik nie miał siły - aku był ok. U mnie silnik cykał na dotknięcie, smarowanie momentalnie (dwa razy tylko ropa mi zamarzłą ). Sprawdzałem też swój olej - tak był gęstszy niż normalnie ale nadal był to olej. Więc nie wiem co oni tam za półsyntetyk wlali albo jaka temp była naprawdę.
Arkom Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 W jak już tak sie temat rozkręcił to żeby mieć dojście do pompy oleju oraz jej smoka to oczywiście miskę olejowa muszę zdjąć. Czy w ADP muszę demontować ramę/belkę nie przyglądałem się tam dokładnie jak to jest czy miskę mogę odkręcić bez demontowanie czego kol wiek ?
Labiel Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Nie oglądałem ADP ale pewnie jest tak samo jak w ADR: albo sanie w dół albo silnik do góry. Osobiście wolałbym opcję pierwszą - mamy lepszy dostęp do miski.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się