top Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 Witam. Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem. A więc, wszystko było dobrze do momentu, że raz mi zdechł podczas jazdy, ale odpaliłem i jakiś czas był spokój. Po upływie dwóch tyg z rana nawet nie odpalił. Ku mojemu zaskoczeniu za jakieś 3godz Żona odpaliła bez problemu na dotyk. W chwili obecnej nie pali na benz. i po szukaniu na forach postanowiłem kupić nową pompkę. Dzisiaj zabrałem się za jej wymianę i nie przyniosło to żądanego skutku. Obie pompy podłączyłem na krótko i są sprawne. Problem polega na tym, że jak sprawdzam napięcie we wtyczce podczas kręcenia to pokazuje jakieś 11,5V natomiast gdy podłącze ją do obojętnie której pompki i zaczynam kręcic miernik pokazuje 0,00V, jak rozepnę i zmirzę wtyczkę to prąd jest. Zastanawiają mnie cztery rzeczy a mianowicie czy to wina jakiegoś przekaźnika, sterownika silnika, sterownika LPG lub IMO? VAG wykazuje tylko błąd czujnika temp. zew. Panowie proszę o jakięś podpowiedzi.
zwalowy Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 mysle ze winny bedzie przekaznik lub naderwany przewod z zawodu jestem elektonikiem i dzieje sie czasami tak ze gdzies obluzowuje sie przewod i niby napiecie na nim jest ale kiedy sie cos podlaczy to rezystancja tego felernego polaczenia jest na tyle duza ze dziala jak najzwyklejszy opornik wlaczony w szereg skutkiem czego PRĄD nie NAPIECIE(napiecie nie plynie lecz JEST) jest na tyle maly ze nie pozwala poprawnie funkcjonowac urzadzeniu w tym przypadku silniczka pompki tymbardziej ze pompy paliwowe biora mase PRĄDU nie NAPIECIA...idac dalej podpinajac miernik badamy tylko czy wystepuje napiecie a nie zdolnosc prądowa zasilania bo robi sie to w zupelnie inny sposob...domowym prostym sposobem jest podpiecie popularnego obciazenia np zarowki H4/H7 albo nawet stopu...do dziela
Dev Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Pompa w AEB uaktywnia sie w momencie krecenia rozrusznikiem, nie wcześniej. Sprawdz cisnienie na listwie. Podepnij VAGa i sprawdz jak nagrzewa sie silnik, moze byc coś z czujnikiem wody.
arasxxx Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 dokładnie tym bardziej że vag pokazał błąd czujnika . wypnij całkiem czujnik i wtedy próbuj
zwalowy Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 z ciekawosci.....co ma czujnik wody do pompy paliwa?
top Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 Witam ponownie. Dzięki za naprowadzenie mnie do sedna sprawy:) Jakieś 1,5h temu podłączyłem tak jak pisałeś żarówkę(H4) no i niestety, albo stety:naughty: nie zaświeciła. Nastepnie odnalazłem przekaźnik, który jest odpowiedzialny za pompkę no i w jego miejsce wpiąłem sąsiedni, ale jest on mniejszy i nie znam się na tych oznaczeniach:facepalm: w każdym razie ponownie miernik pokazał NAPIECIE bez krecenia rozrusznikiem, ale PRADU juz nie czyli zarowka nie zaswiecila i wyglada na to ze jest to jak pisales wina kabla lub jego polaczenia. Pogoda zmusila mnie do przerwania poszukiwan:doh: W sobote z samego rana czeka mnie rozebranie calej tapicerki, wiec czy sie uda czy nie dam znac na czym sie zatrzymalem. Jeszcze raz dzieki zy podpowiedzi ps. sorry za pisownie, ale klaw. mi nawalila piszac w tym momencie:facepalm:
Guzu Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Gdzie znajduje się w web przekaźnik pompy paliwa bo mam podobny problem kupiłem nowa pompę i wcześniej było wszystko ok dopiero po wymianie pompy długo trzeba kręcić rozrusznikiem żeby zapalił wcześniej palił na dotyk no i przestał palic po założeniu nowej pompy. Z góry dzięki
kandrzej Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Przekaźnik jest pod kolumną kierownicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się