ziom2327 Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 BPW 2.0 tdi 2005r - dobry wybór? Słyszałem w z niektórych silnikach pękały głowice problemy z pompą olejowa itd. jak jest z tym BPW?
remus_kraków Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Wydaje mi się że ten silnik jest dobrym wyborem. Sam ma taki i jest nie źle. Jest to po krótce mówiąc rozwiercony 1.9 (wiele częsci pasuje). Nawet napęd pompy mam na kołach zębatych. Ze swoich doświadczeń uważam że należy sprawdzić felerny imbus w napędzie pompy olejowej, stan wałka rozrządu i szklanek i wywalić oczywiście DPF-a.
Gość Roman_A4 Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 jak chcesz mieć więcej siwych włosów to polecam :-)
ziom2327 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Opublikowano 18 Października 2013 sprowadziłem go niedawno z przebiegiem 230tys km DPF i turbo zostało już wymienione w Niemczech. mam lekki wyciek z miski olejowej wiec na pewno sprawdzę ten "felerny imbus". dowiedziałem się aby odkręcić miskę olejową trzeba wyjechać z dwumasem (są tam podobna dwie śruby). Czy to prawda?
MAJKI Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 sprowadziłem go niedawno z przebiegiem 230tys km DPF i turbo zostało już wymienione w Niemczech. mam lekki wyciek z miski olejowej wiec na pewno sprawdzę ten "felerny imbus". dowiedziałem się aby odkręcić miskę olejową trzeba wyjechać z dwumasem (są tam podobna dwie śruby). Czy to prawda? nie trzeba, żeby odkręcić te 2 śruby to kręcisz dwumasem a ona ma takie wycięcia ze jak jest ustawisz to wsadzasz długi klucz i odkręcasz te 2 śruby od michy
ziom2327 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Opublikowano 18 Października 2013 to elegancko;) prawdę mówiąc zdziwiłem się jak to usłyszałem że trzeba rozbierać "pól samochodu" żeby odkręcić mise dzięki za info. Wiecie coś może jeszcze na temat tego felernego napędu pompy olejowej? jak zdiagnozować czy było to wymieniane?(jest jakiś nadmierny luz?elementy są wytarte?) bo jak sprawdzałem - miska była odkręcana widać jak wystaje sylikon więc na pewno nie jest to oryginalne. 100% było coś robione tylko pytanie kiedy. niestety nie posiadam książki serwisowej. I teraz dylemat czy ruszać to i nie potrzebnie wydawać kasę czy wystarczy porostu sprawdzić i zweryfikować
FUTURUM Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 to elegancko;) prawdę mówiąc zdziwiłem się jak to usłyszałem że trzeba rozbierać "pól samochodu" żeby odkręcić misedzięki za info. Wiecie coś może jeszcze na temat tego felernego napędu pompy olejowej? jak zdiagnozować czy było to wymieniane?(jest jakiś nadmierny luz?elementy są wytarte?) bo jak sprawdzałem - miska była odkręcana widać jak wystaje sylikon więc na pewno nie jest to oryginalne. 100% było coś robione tylko pytanie kiedy. niestety nie posiadam książki serwisowej. I teraz dylemat czy ruszać to i nie potrzebnie wydawać kasę czy wystarczy porostu sprawdzić i zweryfikować Firma FUTURUM porusza się identycznym autem jakie posiadasz(bpw).Na liczniku już 310.000 km-Zapraszam Cię do Trójmiasta na małą przejażdżkę
ravwoj Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 he he też mam BPW i właśnie zgasł i od 3 dni nie pali ha ha
thenaturat2 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Zdiagnozować to tylko przez wyjęcie . Innej możliwości nie ma.
Pawelkiwi Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Kolego musisz zdjąć misę i diagnozować. Innej metody nie wymyślili ! pozdro
Musashi Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 temat napedu pompy oleju jest poruszany w innych watkach.
Rekomendowane odpowiedzi