Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S5 Sportback Sepang Blue


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zdrowe. Chyba. Z 0-100 z 5,3s wskoczyło na 4.6 ;)

Sent from out of space ;)

No to git, ile masz v-maxa u siebie ?

Opublikowano
Super dokładnym jest wg mnie RL. Dlatego uważam że troszkę to chybione by konfrontować wyniki z filmu i z RL. Wiadomo że na czas auta wpływają różne warunki. Dlatego nikt nie chwali się czasami zrobionymi pod górkę w śniegu :)

---------- Post dopisany 21-12-2013 at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2013 at 19:00 ----------

Takie tam... Dla potomnych. Tarczę tylne od RS5 nie pasują. Trzeba o 3 mm z frezować jarzmo.

http://img4.imageshack.us/img4/1590/qka7.jpg

Kolejna ciekawostka o której nie wiedziałem :decayed: Zacisk od S4/S5 ma jeden tłoczek, a RSowy osiem :grin:

---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:38 ----------

A to już wpadnie, ale po świętach. Nie chciałem paczki narażać na szwank w szale pocztowo/kurierskim.

Audi S5 / A5 | HidRetrofit.pl

http://hidretrofit.pl/wp-content/uploads/2013/12/IMG_8766.jpg

soczewy intemo i czarne środki.

W żadnym razie nie podważam jakości RL, ciekawi mnie jednak porównanie z nagraniem filmowym.

Dla przykładu gdyby Kuredu w wolnej chwili sprawdził ile wychodzi z 100-200 tej TT z filmiku, można by porównać do wyniku z RL, który wykazał 6.0s

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0tFlPUeY9cg

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1393521_579517185417221_1292192766_n.jpg

Opublikowano
No i nie dziwie się. Moje S5 przy Twoim to jak postawić E AMG obok 320 CDI ;]

Bez przesady Witek. Te heble to przede wszystkim z powodu masy 1950kg :wink: najśmieszniejsze jest to że szybciej skończyły się tarcze niż klocki. Auto już zdrowe? Pomierzone ?

Seryjne heble S4-S5 to faktycznie słaby punkt samochodu i to zacisk który powinien sie kończyć na 3.0 TDI ale z ta AMG i CDI bym nie przesadzal bo ciezko o bardziej cichociemny samochód niz S6

Opublikowano

2013_12_22_17_22_48.jpg

Kierownica RS5 już siedzi. Prowadzi się bardzo wygodnie. Jest wyraźnie grubsza. Środek powoli nabiera kształtu. Chociaż najgrubsze zmiany dopiero przede mną :wink:

Opublikowano

wypaśna :slina:

Opublikowano

fachowa:slina:

Opublikowano

mi właśnie brakuje tej grubości ;o)

Opublikowano

skubaniutki ale kiera :slina::slina::slina::slina::shock3::shock3::shock3::shock3:

Opublikowano

Super! Zmienil bym jeszcze gałkę s-tronica

Opublikowano

Jest brzydka, to raz ;) Poza tym trzeba ukręcić plastikowy trzpień. Nie mam tego typu zdolności :decayed:

Opublikowano

nie ukrecic tylko przekrecic o 90 stopni ;)

Opublikowano

ta co ja mam jest taka sama tylko ciensza ? ja mam s-line ze splaszczonym wiencem ....

Opublikowano

Masz ciensza I mniej perforowana czyli w sumie nie taka samą.

Opublikowano

ciekawe ile ciensza, bo ta co mam juz jest dosc gruba ... chyba ze mam takie odczucie po przesiadce z łopla...:grin:

a tak wg to Wesolych chlopy ! :decayed:

Opublikowano
nie ukrecic tylko przekrecic o 90 stopni ;)

Dobsze :) Przekręcić :)

Opublikowano

kiera wreszcie wpadła do auta :wink:

Opublikowano

Bo z tą kiera nie taki łatwy temat wcale

Opublikowano

Nie łatwy? Wszystko plug n play.

Opublikowano

Żadna nie jest p&p a tym bardziej polift do przedlifta. To samo dotyczy TT czy RS6 w obu przypadkach trzeba przerabiać wiazki żeby wszystko dzialalo.

Opublikowano

Paweł, wymiana kierownicy zajęła mi równe 15 minut. Wykręciłem starą kierę przed lift, włożyłem nową, wpiąłem w ori żółtą kostkę nową wiązkę i wszystko zwieńczyłem kliknięciem metalowych klipsów. Wsio.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...