Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b7 bpw] Kontrolka świec, brak mocy


Awra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie, dziś w mojej B7 pojawił się mam nadzieję mały problem. Śmigam sobie spokojnie po drodze i nagle zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych, auto straciło moc - ledwo reagowało na pedał gazu. Bez zatrzymania zgasiłem i odpaliłem - kontrolka zgasła a auto odzyskało moc, nic nie dymiło - wszystko normalnie tylko kontrolka i moc. Mam filtr DPF i może to właśnie on...jestem spokojnym kierowcą, ale ostatnio starałem się zająć tym filtrem jadąc w trasie z obrotami ok.2500 i tak przez prawie godzinę. Mam dobrego majstra, ale chcę się psychicznie przygotować na to co mogło mi się tam zdarzyć :decayed: Już ostatnio była walnięta uszczelka pod głowicą, szklanki i regeneracja wałka rozrządu. Nic nie mogę porezać, bo co odłożę trochę kaski to mi coś wypada a ja akurat z naprawami w aucie nie czekam... :facepalm: Słucham Waszych pomysłów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ostatnio starałem się zająć tym filtrem jadąc w trasie z obrotami ok.2500 i tak przez prawie godzinę.

Zaraz zaraz, to na co dzień do jakich obrotów kręcisz motorówkę ? :eusathink:

A wracając do tematu, to sprawdź błędy i zrób logi, bo przyczyn może być conajmniej kilkadziesiąt.

A jak zaczniesz wymieniać części wedle podpowiedzi naszych userów, i będziesz miał pecha i nie trafisz, to może Cię to drogo kosztować :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach