Skocz do zawartości
IGNOROWANY

olej spod pokrywy zaworów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Spod pokrywy zaworów cieknie mi olej. Chciałbym sam się tym zająć. Czy wystarczy odkręcić pokrywę i założyć nową uszczelkę, ewentualnie posmarować jeszcze jakąś pastą uszczelniającą?

Byłbym wdzięczny jak ktoś by mógł napisać krok po kroku mniej więcej co zrobić. :)

Opublikowano

nowa uszczelka dobrej firmy założc i powinno być na jakiś czas spokój - uszczelka dwudzielna osobna na pokrywę zaworów i osobna pod świece

podobno często padają te uszczelki

Opublikowano

Ja ostatnio zmieniałem, wymiana banalna. Koszt uszczelek to ok 65zł.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Możecie jeszcze podać numery tych uszczelek? :)

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Możecie jeszcze podać numery tych uszczelek? :)

w każdym sklepie motoryzacyjnym dostaniesz bez problemu podajesz poj silnika kod silnika ewentualnie rok prod i gitara

tylko nie bierz made in china za febiego w promocji udało mi się wytargać za 40 ziko normalnie koszt około 70 ziko w zależności od firmy

Opublikowano

sam to ogarniesz bez problemu jak wczesniej pisalo....ja sobie poradzilem bez problemu....uwazaj zeby ci sie kawalki starej uszczelki nie powpierdzielaly do komory zaworow bo moze silnika zabolec bo w moim przypadku ta uszczelka az sie kruszyla....jak zwalisz stara to rowek na uszczelke przelec czysciutka sucha szmatka bo pozostaly olej moze pod wplywem temp nabrac takich rozmiarow ze znow uszczelke wypluje i masz roboty od nowa...:)

Opublikowano

Przesmaruj silikonem czerownym erling lub wictor reinz w tubkach 70ml całą do okoła po i tak za jakiś czas będzie leciec jak tego nei zrobisz

Opublikowano
Przesmaruj silikonem czerownym erling lub wictor reinz w tubkach 70ml całą do okoła po i tak za jakiś czas będzie leciec jak tego nei zrobisz

itak bedzie itak bo te uszczelki sa jakies badziewne ale nie bedzie z uwagi na sposob montazu ale pomysl nie glupi

Opublikowano

założyłem erlinga uszczelke i po 6 tys poci się dość mocno. teraz mam zamiar przesmarować ją własnie masą uszczelniającą reinza. aaa i nie pakuje ludzie tanich czerwonych sylikonów.

Opublikowano

Też nie polecam czerwonych sylikonów do takich takich elementów, lepiej użyć specjalnej masy uszczelniającej Victor Reinz.

Opublikowano

Ja kupiłem czerwony erling parametry ma takie same jak czarnoszary victor reinz poprostu nie mieli innego w sklepie

Opublikowano

poci sie...cieknie po wymianie? to moze pokrywa jest krzywa albo nierownomiernie została dokrecona? klucz dynamometryczny i powoli dokrecac :)

Opublikowano

Może być i tak, praktycznie każdy taki element powinien być dokręcany równomiernie, czy to głowica, misa czy pokrywa zaworów. Nie krytykuje tego że dałeś sylikon, ale masa do uszczelniania Reinz'a ma lepszą konsystencję jest stworzona do takich rzeczy, np. w silnikach Renault spodkałem się z tym że uszczelek pod pokrywę zaworów czy mise olejową nie ma wogóle i używa się właśnie klej. ja np. używam mas uszczelniających Victor Reinz, są bardziej wytrzymałe od sylikonów.

Opublikowano

tak przy okazji tą masę uszczelniającą daje się zamiast uszczelki czy razem z nią cienko smarując ?

bo rzeczywiście ta uszczelka to jakiś poroniony pomysł długo nie wytrzymuje

Opublikowano

Robiłem niedawno Meganke 1.6 16v i tam originalnie nie ma wogóle uszczelki pokrywy zaworów, w miejsce uszczelki jest klej, pokrywę wkleiłem właśnie na tą mase uszczelniającą Reinz'a i jest ok. ale jeśli originalnie jest uszczelka to jednak powinna być, myślę jednak że można uszczelkę przesmarować tą masą uszczelniającą Victor Reinz napewno da to lepszy efekt niż czerwony sylikon.

Opublikowano
Robiłem niedawno Meganke 1.6 16v i tam originalnie nie ma wogóle uszczelki pokrywy zaworów, w miejsce uszczelki jest klej, pokrywę wkleiłem właśnie na tą mase uszczelniającą Reinz'a i jest ok. ale jeśli originalnie jest uszczelka to jednak powinna być, myślę jednak że można uszczelkę przesmarować tą masą uszczelniającą Victor Reinz napewno da to lepszy efekt niż czerwony sylikon.

zawsze można spróbować

ostatnio wymieniałem przy okazji remontu głowicy ale mam wrażenie że długo nie wytrzyma

poprzednia zaczęła się pocić coś po około roku

rozumiem że mówimy o tym MASA USZCZELNIAJĄCA SILIKON VICTOR REINZ REINZOSIL (3606886235) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Opublikowano
Robiłem niedawno Meganke 1.6 16v i tam originalnie nie ma wogóle uszczelki pokrywy zaworów, w miejsce uszczelki jest klej, pokrywę wkleiłem właśnie na tą mase uszczelniającą Reinz'a i jest ok. ale jeśli originalnie jest uszczelka to jednak powinna być, myślę jednak że można uszczelkę przesmarować tą masą uszczelniającą Victor Reinz napewno da to lepszy efekt niż czerwony sylikon.

zawsze można spróbować

ostatnio wymieniałem przy okazji remontu głowicy ale mam wrażenie że długo nie wytrzyma

poprzednia zaczęła się pocić coś po około roku

rozumiem że mówimy o tym MASA USZCZELNIAJĄCA SILIKON VICTOR REINZ REINZOSIL (3606886235) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Tak chodzi o to, tylko że w sklepie z częściami dałem 20 zł, zapytaj po prostu w sklepie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...