LukasxXx Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Witam. Chciałbym poznać waszą opinie nt. tego zestawu TARCZE+KLOCKI FERODO VW PASSAT 97> ,AUDI A4, A6 (3648284689) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Proszę o opinie tych, którzy na tym jeździli i czy to jest ori Ferodo. Pozdrawiam Łukasz
Dev Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Ori, ori, spokojnie możesz kupić.
LukasxXx Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 Jeszcze mam pytanko odnośnie zastosowania klocków ze wskaźnikami zużycia, bo teraz posiadam bez i chciałym się dowiedzieć czy mogę zastosować te ze wskaźnikami?
OLIVER Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Jeszcze mam pytanko odnośnie zastosowania klocków ze wskaźnikami zużycia, bo teraz posiadam bez i chciałym się dowiedzieć czy mogę zastosować te ze wskaźnikami? możesz zastosować ze wskaźnikiem jak nie masz instalacji to obetniesz przewody i po sprawie ...albo zapytaj sprzedawcy czy nie ma bez wskaźników ...Może będą deczko tańsze ...
LukasxXx Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 O przewody sie nie martwie, tylko o różnice w wymiarach?
LukasxXx Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 Ma takie klocki, lecz są droższe o 19zł Polecam zestaw:) Przesłane poprzez neo V
bart1907 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 No przecież kupujesz je na kilka tysięcy kilometrów nie oszczędzaj
LukasxXx Opublikowano 15 Listopada 2013 Autor Opublikowano 15 Listopada 2013 Dla jasności kupiłem bez czujników, czyli takie jak maja być Przesłane poprzez neo V
Yassu Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Witam. Które tarcze i klocki są lepsze 288mm: Tarcze: 1) ZIMMERMANN STANDARD COAT 100.1216.20 (~150zł/szt.) (?!) 2) FERODO DDF1706 (~180zł/kpl.) Klocki: 1) ZIMMERMANN nr kat. 23018.200.1 (~150zł/kpl.) 2) FERODO FDB1717 (~150zł/kpl.) Różnica w cenie tarcz spora, chyba na tych seryjnych i z forum wynikających słabych hamulcach nie bardzo opłacalna?
Dev Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Wrzuc tarcze OZ i klocki Ferodo Jak chcesz to mam ori klocki za 220zl z wysyłka
Yassu Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Cena za kpl tarcz OZ to ~320zł !!! Warto tyle dokładać?
Kulon Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 pamiętajcie też że im twardsze klocki tym szybsze zużycie tarczy a dedykowane klocki to chyba są TRW - tzn. z pierwszego montażu
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Pojecia nie masz co piszesz, ze ma czegos takiego jak twardsze klocki Sa albo dobre albo ...ujowe TRW nie robi zestawow na pierwszy montaz, zapomnij
QaDo Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Kulon ma rację, jest różnica w twardościach (mieszance) klocków. Miękkie ZAWSZE pylą i jest to mocno widzialne na feldze. Zbyt twardy klocek do tarczy spowoduje jej szybkie zużycie. W byłym lancerze klocki wyglądały jak nówki, a tarcze miały rant i to taki porządny po 15k, gdzie klocek nic... Zamontowane Mikoda + REMSA, to był błąd. Obecnie zimmermany + textar i brembo. Brembo jest zdecydowanie bardziej miękki i strasznie pylący. To mnie cieszy, wolę kupować klocki niż tarcze.
Dibo Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Podepnę się pod ten temat gdyż też jestem na zakupie tarcz+klocków do mojego ADRa. Trafiłem na aukcję sprzedawcy z tytułu: TARCZE+KLOCKI FERODO VW PASSAT 97> ,AUDI A4, A6 (3844269276) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. W aukcji jest podane, że będą pasowały, z kolei strona Ferodo twierdzi że to zestaw do 1.8T, a do 1.8 jest FDB1167 a tarcze to już całkiem... tylko Solid, wentylowanych brak. Stąd moje pytanie czy faktycznie pomiędzy 1.8, 1.8T, przedliftem a poliftem była taka różnica, że nie pasuje to wszystko do siebie ?
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Musisz najpierw sprawdzic jakie masz na przodzie zaciski: Lucas czy Ate
Dibo Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Wiadoma sprawa, od tego zacząłem ;-) Tarcze mają takie parametry jak te z linku czyli 288 pod ATE. Pozostaje kwestia różnic pomiędzy przedliftem a poliftem, no i silników.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się