Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana z ABS na ABS-EDS 1995-1997


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

powaznie Ci napisałem, teraz Twoja głowa w tym jak go prawidłowo uzyc.

---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 19:01 ----------

gumowym młotkiem

Dev powaznie pytam bo przejzalem mnostwo watkow na forum i 100% odpowiedzi nie znalazlem. Mam problem z abs bo vag wyrzuca blad ze sterownik pompy abs zepsuty wiec wymiana pompy badz samego sterownika konieczna a nie chce miec niespodzianek przy wymianie. Nie mam nikogo zaufanego zeby sie tymzajal dlatego pisze na forum.:facepalm:

wystarczy że wymienisz lub naprawisz sam sterownik, bloku nie trzeba rozszczelniac

Opublikowano

Jedyne zastosowanie jakie przychodzi mi do glowy to nie uzycie go na aucie:facepalm: Kupilem pompe z takim samym numerem i z takim samym sterownikiem jak mam w aucie. I teraz rodzi sie kolejne pytanie. Czy jest mozliwa wymiama samego sterownika bez wyciagania pompy? Wiem ze to pewnie dla Ciebie banalne ale z tego co patrzylem to dostep do srub/wkretow jest mocno utrudniony:kwasny:

Opublikowano

ale sterownik to masz pod kanapa.....

---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:10 ----------

jak cos to mam swoj na sprzedaz :) sprawny 100%

Opublikowano

no niestety, trzeba wszystko dookoła porozbierac i popuscic z mocowań blok ABS

potem ostrożnie wyjąc sterownik i założyc nowy, jezeli nr sie zgadzają to nie powinno byc problemu

Opublikowano
no niestety, trzeba wszystko dookoła porozbierac i popuscic z mocowań blok ABS

potem ostrożnie wyjąc sterownik i założyc nowy, jezeli nr sie zgadzają to nie powinno byc problemu

Dlaczego nie zwrocilem sie z tym od razu do Ciebie:facepalm: myslalem ze moze latwiej bedzie wymienic blok abs bez odkrecania sterownika ale teraz widze ze to byl blad:kwasny: czyli jak zrobie miejsce do okola to juz z wymiana sterownika nie powinno byc problemu?

Opublikowano

nie n ie powinno byc problemów

jak odkrecisz śruby od bloku to ostrożnie sciagaj sterownik żeby cewki Ci nie powypadały

Opublikowano
nie n ie powinno byc problemów

jak odkrecisz śruby od bloku to ostrożnie sciagaj sterownik żeby cewki Ci nie powypadały

Mam druga pompe wiec moze najpierw na niej sprobuje. Generalnie zahaczenie o cos czy jakikolwiek wstrzas nie jest wskazane. Czy czegos jeszcze moge sie spodziewac badz jestes w stanie cos podpowiedziec zebym potem w czarnej doopie sie nie znalazl?

Opublikowano

spokojnie mozesz sobie działać z wymianą

najpierw akku potem wtyczka i na koniec sterownik

potem w odwrotnej kolejnosci

Opublikowano

Podziekowal :hi:

Opublikowano

Jakby miał ktoś w planie rezać, mam do sprzedania sterownik :)

Opublikowano

Heyo Jako ze jestem nowym posiadaczem a4 mam pytanko odnośnie tego tematu, a mianowicie

Mam a 4 b5 z 95 roku 1.8 quattro i z tego co widze to mam taką pompe z werzykami z boku ale nie widze nigdzie tego sterownika od abs-eds

Czy czasem nie było seryjnie to montowane w każdym quattro ? jak sprawdzić to na szybko czy mam ten układ ?

Opublikowano

Zerknij pod tylną kanapę jaki masz sterownik, czy masz ABS czy ABS/EDS:wink:

Opublikowano

Kazde Q ma EDS

Opublikowano

ja mam audi a4 z 1998 to po małym lifcie bez zanczków na błotniku i nową kierownicą prosze mi powiedzieć co mam zrobić albo czy mam ten ebs bo nie sprawdzałęm ?

Opublikowano

Podepnij VAGa. Blok ABS i bedziesz wiedzieć.

Opublikowano
Fajny bajer. Ale dla fanów palenia kapci odpada :)

Pytanie, podczas palenia co się będzie działo, rozwali hamulce? Czy na dwa koła będzie paliło równo?

Opublikowano (edytowane)

a jak wygląda taka zamiana w autach 99r ?? bo mam chyba tylko abs ... pompa 8EO 614 111 AB ... pod tylnym fotelem brak sterownika

991641_DSC_000811.jpg

Edytowane przez daro87
Opublikowano

AB - tylko ABS

Opublikowano

:facepalm: to jakie pompy szukać ? i jak z podłączeniem ?

Opublikowano

A ma ktoś z was może do sprzedania taki komplecik tzn pompa komp i wszystko co do tego potrzebne? jeśli tak to jaka cena? Lub czego dokładnie szukać z jakimi nr itp

Drugie pytanie to jak ten system ma się do suchego, przyczepnego asfaltu (lato) i ruszania spod tzw świateł? :D Chodzi o napęd FWD

czy dzięki temu systemowi mamy większa trakcje podczas ostrego startu i dzięki temu szybciej ruszymy bez mielenia kołami, czy wręcz przeciwnie stracimy na starcie w porównaniu do serii czyli braku EDS? :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...