Dev Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Nic nie tracisz tylko zyskasz, im gorsza nawierzchnia tym bardziej jest przydatny i odczuwalny.
przemek11 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 no w to nie wątpie że jak gorsza nawierzchnia to bardziej jest to odczuwalne tylko właśnie zastanawiam się jak to ma się gdy jest sucho czy to poprawi start, czy na takiej nawierzchni o dobrej przyczepności (sucho, ciepło) wtedy będzie jakby tego systemu nie było? bo gdy się chce ruszyć szybko tak jak w moim przypadku FWD przy 150KM to pomimo że mam opony 225 to i tak koła mielą i ten start nie jest tak efektywny jak przy oczywiście Q i ciekawe czy ESD poprawi choć troche wtedy start DEV a nie masz kogoś kto ma taki zestaw do sprzedania?
daro87 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 wtedy urywasz dwa przeguby zamiast jednego
przemek11 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 hehe aż takiej mocy nie posiadam niestety a pytam całkiem poważnie
Dev Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Poprawi start, ale nie spodziewaj sie cudów. Tak jak pisałem, im gorsza przyczepność tym aktywniejszy jest system. Lepszym rozwiązaniem jest TorSen.
daro87 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) wie ktoś jakie numery występowały w pompach z ESD ??? oczywiście tych po lifcie ... kolega ma a4 b5 po lifcie 99r lampy i środek ful lift a pompa widocznie nie bo sterownik pod tylną kanapą o co tu chodzi ??? Edytowane 10 Października 2014 przez daro87
MichalBurnout Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Co to za sterownik przy bloku pompy, skoro abs jest pod kanapą?
Niedwiadek18 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Cześć! W audi mam pompę ktora wyglada tak samo jak ta ze zdjec (wyjscia przewodow z boku) lecz ma numer 8D0 614 111 D Czy to tez jest ten EDS? A4 b5 1,8T quattro 96rok Edytowane 4 Listopada 2014 przez Niedwiadek18
MichalBurnout Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Szukam pompy, chcę założyc EDS do A4B5 96r, tylko ta z pierwszego postu podejdzie, czy wszystkie od quatro A4B5 bedą dobre?
przemek11 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 a orientuje sie ktoś co trzeba dokładnie kupić i jaki jest cały koszt kupna tych rzeczy?
przemciotorun Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 a orientuje sie ktoś co trzeba dokładnie kupić i jaki jest cały koszt kupna tych rzeczy? a czy tak ciezko przeczytac pierwszy post? i poszukac tych czesci np. na allegro?
przemek11 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 tak można, ale nei znam się na tym a ceny sa od 20zł do 200zł za sterownik i weź teraz wybierz który będzie dobry i bedzie pasował... to samo jest z pompa cena od małej az po kilka stówek.
przemciotorun Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 no sam sobie odpowiedziales chyba na pytani... skoro sterownik jast sprawny to po co placic 200 jak za 20 masz to samo.... i bedzie dzialalo tak samo, podstawa to zeby nr. sie zgadzal i rzecz byla sprawna a a ile za nia zaplacisz to juz tylko od twojego portfela zalezy
przemek11 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 no z tego dokładnie zdaje sobie sprawę tylko mi w pytaniu chodziło bardziej że jaka jest cena mniej wiecej za taki który bedzie ok, (nie chdozi mi tylko o same to czy jest rzecz sprawna czy nie) no bo rozbiezność 20zł a 200zł jednak jest bardzo duza wiec nie czemu jedne sa za tyle drugie za tyle.
franekd4 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 bo nie kazda pompa jest z EDS-em i tak samo ze sterownikiem sa rowniez pompy ESP i z samym systemem ABS dlatego ceny zroznicowane ,mam taka pompe jak poszukujesz to sie odezwij
przemciotorun Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 przeciez temat tyczy sie pompy ABS EDS o nr 4D0 614 111 F a nie o jakis z esp czy samym abs-em, i z takim nr pompy trzeba szukac jezeli ktos chce bawic sie w zmiane.... to samo jest ze sterownikiem.... ja ze sterownik placilem cos kolo 50zl a pompa kolo 100zl niewiem czy to ceny wysokie czy niskie
fanthomas18 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 A powie ktoś w końcu wprost jak odpowietrzyć pompę abs/eds? Obserwuje wątek od dawna i nie znalazłem odpowiedzi :/
MichalBurnout Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Z tego co wyczytałem, to przy systemie ABS odpowietrzać powinno się dwa koła na raz, np: lewy przód i tył, padła podpowiedz o użyciu gumowego młotka, ale już jak go użyć to nie, moze trzeba blok abs opukać żeby go odpowietrzyc(???) Edytowane 15 Grudnia 2014 przez MichalBurnout
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się