VTG Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Mam następujące błędy: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 909 518 AL HW: 8E0 909 018 A Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0003 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 00355 211 78917 VCID: 7AF0F0B60A854FCC 7 Faults Found 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 008 - Implausible Signal - Intermittent W silniku falują obroty, wymieniony zawór dv, problemy z temperaturą w trasie ale to termostat. Wolne obroty falują. Wymieniono świece i 2 cewki teraz zostało wymienić pozostałe 2 cewki. Od czego zacząć.
ŁukaszA4s Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 hmm nie wiem jak w tdi ale w mojej 1.8 t padło sterowanie silnika czyli padł mi bezpiecznik wyskoczyło mi z 10 błędów silnik chodził jak traktor drgał po wymianie bezpiecznika zero błędów wszystko wróciło do normy .
gregor10 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 na pierwszy strzal wymienic cewki na 1-4cylindrze, dwa sprawdzisz szczelnosc dolotu trzy sprawdzic zawor DV pod kątem szczelnosci cztery jesli jest lpg to do regulacji pięć - wykonać adaptacje przepustnicy sześć wykonać logi dynamiczne bloki 2+33, 3+20, 15+16, 115+118. siedem - jesli jest lpg to nie logować na lpg tylko na pb i skasować błędy sprawdzic czy powracaja na pb.
szogun0 Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Źle. Zła kolejność. Najpierw szczelność dolotu. Bo potem się okaże, że cewki dobre.
ziomal-84 Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 racja miałem podobnie zaraz po kupnie auta padł "odpowietrzenia skrzyni korbowej" Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
VTG Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Szczelność dolotu ok, odma wymieniona i ma taką malutką dziurkę ale raczej fabryczną. Przepustnica zaadoptowana, termostat F265 wymieniony kupiony w s-auto z wrocławia za 205zł BEHR. Wracają 2 błędy: 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded Po skasowaniu błędów i zrobieniu adaptacji chodzi idealnie równo na biegu jałowym. Przejechałem się jak był zimny wróciłem i było ok. Po 30 minutach zaczął falować. Skasowałem błędy adapractacja i było ok. Wyjęcie odmy i włożenie jakby poprawiało sytuację na chwilę. Wymieniałem łańcuch nastawnika zmiennych faz rozrządu i uszczelki ale na pewno zrobiłem to dobrze. Nie równa praca była wcześniej. Rury dolotowe całe dv szczelny. Może jednak przepustnica jest uszkodzona?
edekxp Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Jaką malutką dziurkę?? To ma być szczelne żadnych dziur, chodzi o kolanko?? Rury dolotowe całe dv szczelny. a cienki wężyk do DV cały? szczelny?
VTG Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 Adaptację wykonywałem sporo razy. Wczoraj podłączałem VCDS i znów 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded Wężyk do DV cały zdjałem go i sprawdziłem i zawór dv nowy. W tej chwili chodzi równo na biegu jałowym mimo tych błędów. Wczoraj jak je skasowałem podczas pracy silnika zaczął minimalnie falować, od razu pojawił się błąd o dv i trotle. Zgasiłem zrobiłem adaptację skasowałem błędy i odpaliłem. Chodził minimalnie falując skasowałem błąd z dv podbiósł obroty do 1100 sam opadł i znów jest równo. Błąd istnieje jeden i drugi po 100km ostrej jazdy nie pojawiają się błędy wypadania zapłonu ani ubogiej mieszanki. Auto ma gaz BRC założony przez dobrego gazownika. To auto kolegi. Auto ma moc nie ma problemów z wastegatem ani z doładowaniem. ROSS TECH podaje tak: 17705/P1297/004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Power Loss Possible Causes Leaking Hoses and/or Pipes between Components Boost Pressure Control Valve (N249) faulty Diverter Valve faulty Throttle Body dirty Vacuum leak Possible Solutions Check Hoses and Pipes between Components Check / Replace Boost Pressure Control Valve (N249) Check / Replace Diverter Valve Check / Clean Throttle Body Perform Throttle Body Alignment (TBA) Check for Vacuum leak(s) including PCV system
Łukasz13 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Sprawdz zaworek nr. 6 w trojniku odmy: ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
VTG Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 Zawór numer 06A 129 101 D Genuine VW / Audi VALVE (06A-129-101-D / 06A129101D) był wymieniany w ASO i ma dziurke mniejsza niż mm2 i nie jest idealnie szczelny. Dziurka wydaje się fabryczna. Jest regularna i wiem że zawór ten reguluje doładowanie choć nie wiem jak?
Łukasz13 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 To nie ten zawór, nr 6 na obrazku tam jest zaworek jednokierunkowy, sprawdz go ma nie przepuszczać w strone odmy. ten co dales na obrazku to zawór zawór regulujący ciśnienie tam jest dziurka ale to jest odpowietrzenie membrany.
VTG Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 035103245G do BFB to jest śruba odpowietrzająca. Nie bardzo wiem gdzie może być nie widziałem takiego zaworu w bfb a ściągałem 2 wałki i pokrywę zaworów. On może być nie szczelny?
Łukasz13 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Na obrazku widać gdzie jest tak to śruba odpowietrzająca, sprawdz czy nie przepuszcza ciśnienia do odmy, w strone kolektora ma przepuszczać, zreszta jak wyjmiesz to bedziesz widział że pewnie się rozleciał w środku.
gregor10 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 wykonywałeś i adaptacja przeszła prawidłowo ?
alik16 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 mialem podobny problem z wypadaniem zaplonow i falowaniem obrotow kupilem nowy dv z koncowka n bodajze od bexa i teraz auto znowu odzylo i chodzi rowniutko moze w dv-ce ci membrana lapie nieszczelnosc ?
edekxp Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Zastanawiam się co ma DV do wolnych obrotów. Przecież on ma połaczenie z rurą za turbiną i przed. Jakby nie patrzeć to i tak powietrze idzie przez przepływomierz, on jest do upuszczania ciśnienia przy puszczaniu pedału gazu. Dodam że u mnie też miałem uszkodzony i nic na wolnych obrotach się nie działo
VTG Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 Tak poszła prawidłowo, za 800km wymienię tą śrubę odpowietrzającą koszt 32zł w ASO wtedy zbliża się olej leje 5w50. Póki co mimo tych błędów chodzi równo. DV też jest z literką N te są podobno bardziej wytrzymałe.
soul87 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 06A 129 101 D nie reguluje doladowania................. jest odpowiedzialny za system przewietrzenia skrzyni korbowej - ODMA ... zapobiega nadmiernemu wyciaganiu oparow oleju przy booscie... 035103245G znajduje sie pod kolektorem ssacym tak jakby, ukryty po częsci w rurze w takim trojniku ktory wchodzi do odmy w bloku sprawdzić szczelność dolotu jakąś sprężarka ...
VTG Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 Pociśnięte przy wymianie oleju wymieniłem śrubę odpowietrzającą brak jakichkolwiek błędów i falowań. Za niecałe 32zł pozbyłem się wszystkich błędów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się