promort Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Witam, orientuje sie ktoś może jakie grupy trzeba zlogować żeby sprawdzić czy przepływka i sondy pracują prawidłowo tzn. czy nie są uszkodzone? Wiem że grupa 002 ale czy coś jeszcze? Zaznaczam że błędów w vagu żadnych nie mam ale auto jest zmulone no i dość dużo pali tj. ponad 12 ltr. No i przydało by sie info jakie wartości powinny być dla tego typu silnika (2.0 ALT). Z góry dzięki.
Łukasz13 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Zloguj 002+033 i odczytaj jakie wartosci sa w grupie 032.
Galetto Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Co do sond to przejrzyj sobie temat: Diagnostyka sond lambda i katalizatora 1.8T w ALT jest identycznie jak w AWT.
promort Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 Łukasz 13 rozumiem że mam wykonać logi dynamiczne, czy statyczne wystarczą? Popatrzę jeszcze z tymi sondami jakie wartości mi wyskoczą, tylko nie wiem czy jutro bo mam jeszcze parę innych rzeczy do zrobienia przy aucie. Dzięki za podpowiedzi. ---------- Post dopisany 23-02-2014 at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany 09-11-2013 at 00:13 ---------- Witam, udało mi się w końcu wykonać logi, oto one VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Objawy nadal takie same tzn. auto słabo się zbiera plus kosmiczne spalanie (miasto 13ltr/100 km, trasa 9 z dużym hakiem przy prędkościach 140-160 km/h). Wymieniony czujnik temperatury płynu, świece, przepływomierz, zrobiony test sond obie OK, kierownica powietrza naprawiona i sprawna. Sam już nie wiem co jeszcze może być nie tak. Może ktoś rzucić okiem na logi i powiedzieć czy wszystko jest w porządku? I jeszcze jedno pytanie orientuje się ktoś czy za głowicą obok czujnika temperatury powinno coś być tzn. czy powinno być coś przykręcone do głowicy z tylu między głowicą a grodzią obok czujnika temp, załączam zdjęcie o które miejsce mi dokładnie chodzi:
german81 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 zmierz cisnienie paliwa pod obciazeniem , bo wyglonda na padnieta pompe paliwa która nie daje wystarczajacego cisnienia
promort Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 Oto zdjęcie nie wiem powinno tam coś być jakiś czujnik czy coś?? ---------- Post dopisany at 18:43 ---------- Poprzedni post napisany at 18:40 ---------- A można to vagiem jakoś sprawdzić czy jakimś miernikiem tylko a jeśli można vagiem to w której grupie?? i ile powinno wynosić właściwe ciśnienie? Aha i silnik to 2.0 ALT jeśli to ma jakieś znaczenie. ---------- Post dopisany at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:43 ---------- german81 można sprawdzić ciśnienie paliwa vagiem czy bez specjalistycznego sprzętu się nie obędzie?
Galetto Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 VAGiem nie. Trzeba wpiąć manometr w listwę paliwową i sprawdzić podczas jazdy.
promort Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 No dobra a tak na oko to ile powinien pokazywać manometr żeby wiedzieć czy jest ok czy nie? Czy ta wartość powinna się zmieniać wraz ze wzrostem obrotów silnika czy powinna być stała? To trzeba będzie poszukać speca żeby mi to sprawdził
german81 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 na wolnych obrotach powinies miec 3,5 bara a pod obciarzeniem min na 3 biegu w całym zakresie obrotów powino byc 4 bary . co do speca to raczej bedzie ci cieszko znalesc mechanika który ci zmierzy cisnienie w czasie jazdy .naj lepiej kup se manometr do 5bar przewód i trójnik i zrub se sam sprzet do pomiaru cisnienia paliwa .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się