Bol3k 0 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 sprawdz czy przypadkiem Ci plyn nie stoi w aucie... tak gdzie zbiornik z plynem jest albo gdzies indziej... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinb5 0 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 No właśnie płyn nie zabardzo ma gdzie "stać". Przy nalewaniu płynu wiadomo że coś tam się rozleje i wtedy widać gdzie płyn wycieka ... a tu nic a nic [br]Dopisany: 29 Luty 2008, 15:07 _________________________________________________A może ktoś wie którędy jest poprowadzony przewód (wężyk) spryskiwacza tylnej szyby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonnen_x 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 No właśnie płyn nie zabardzo ma gdzie "stać". Przy nalewaniu płynu wiadomo że coś tam się rozleje i wtedy widać gdzie płyn wycieka ... a tu nic a nic [br]Dopisany: 29 Luty 2008, 15:07 _________________________________________________A może ktoś wie którędy jest poprowadzony przewód (wężyk) spryskiwacza tylnej szyby? Rozbierz podnóżek(?) kierowcy i tam wśród zwojów elektryki jest łączenie wężyka tylnego spryskiwacza. Często samoczynnie się rozłacza i woda gromadzi się pod nogami kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bol3k 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 to sie chyba nazywa podstopnica hihi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arabicus 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Po kilku godzinach walki z wycieraczką, wygrałem z nią. Oj, nie łatwo było - wiecznie gdzieś były problemy: 1. Na początek problemy z odłączeniem ramienia wycieraczki od dyszy, ale po wpakowaniu 007(lub podobne WD40)na kilka godzin - dało radę. 2. Potem mechanizm cały do przesmarowania - w środku rdza z jakimiś paprochami - wziąłem do ręki sprężone powietrze i było po sprawie. Dużo smaru do środka i chodziło jak "śfajcarski zegarek" 3. Następnie ciekło wzdłuż uszczelki i plastikowego "kranika" - dałem dużo silikonu. Pomogło, ale nie do końca. Kranik nadal przeciekał. Wtedy włożyłem uszczelkę (oring-najlepiej dopasować na miejscu w sklepie) do wewnętrznej strony kranika. Dla pewności jeszcze troszkę silikonu, ale najlepiej nie przedobrzyć, bo zatkamy przepływa płynu do dyszy. Próba generalna....no i ... wszystko śmiga. Opis może trochę zakręcony, ale dla forumowiczów, którzy mają problem z wycieraczką - chyba dość zrozumiały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowol 0 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Jedno szybkie pytanko do tematu wycieraczek....może głupie ale..... Moja tylna wycieraczka zachowuje się dziwnie tzn. po jednym przebiegu potrawi się zatrzymać raz czy dwa w ciądu przebiegu....w dodatku wydaje przy tym czasami dziwne dzwięki coś jak guma wycieraczki o suchą szybę (z tym że akurat wtedy ostro lało). Dodatkowo spryskiwacz chodzi razem z wycieraczką - więc pewnei blizki ukręcenia. Bogatszy o wiedzę z poprzednich postów żyję z nadzieją że jak rozbiore wyczyszzce ewentualnei zreperuje tulejkę i wszystko ładnei przesmaruje praca wycieraczki wróci do normy. Całą potrzebną wiedzę do tej operacji znalazłem w poprzednich postach - oprócz jednej rzeczy - jakim smarem przesmarować cały mechanizm żeby wszystko było OK??? Z góry dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktuś 2 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Nie ma tam ogromnych obrotów, temperatur również zwykły smar w zupełności wystarczy np łt-43; jakikolwiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowol 0 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Rozebrałem, wyczysciłem, przesmarowałem i wycieraczka juz nie wydaje dziwnych odgłosów ani się nie zacina ale niestety musze wymienic te 2 elementy w moim przypadku korozja jest juz tak zaawansowana ze jedyne co da się zdemontować to dyszę spryskiwacza i koncówkę na wężyk....a reszta to jedna wielka korozja. musze więc wymienic elementy zaznaczone na rysunku - wie ktos moze czy da się to kupic jakos oddzielnie nie kupujac całego zestawu (za 143 czy cos koło tego) - choć mam dziwne przeczucie ze kupno całego zestawu mnei nie ominie bo w sumie poza elementami które potrzebuje to w zestawie chyba tylko ucszczelka jeszcze jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnie 0 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 A gdzie kupic cały zestawik tylnej wycieraczki??? Szukam na allegro ale cos ciezko znalezc.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfuta 0 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 pozostaje Ci pewnie tylko serwis jak na allegro brak, miałem to samo z opornikiem wentylatora - w sklepach brak, na allegro brak - wszyscy odsyłali mnie do serwisu. (dałem rade sam) rozbierz i obejrzyj - może dasz rade :th: (opisałem to w 1 poście) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnie 0 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Rozbieralem juz calutki mechanizm wycieraczki, ale jest w takim stanie ze ledwo udalo mi sie go zlozyc tak zeby mi woda do srodka nie leciala..... Jedyne co udalo sie uratowac to dysza spryskiwacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2626 0 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Ja mam taki problem ze wycieraczka nawet nie drgnie po właczeniu ( a manetka była właczona kilka dni ciekawe czy sie nie usmazyła elektronika) a spryskiwacz działa bez zarzutu. Rozebrałem silniczek a tam jedna wielka rdza ale niestety nie moge zdjąć obudowy, plastikowy króciec pod który sie podpina wężyk nie chce puscić jak go wyjąć żeby nie połamac wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
husain 0 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 chyba cos sie ropięło bo silniczek tylnego spryskiwacza działa a płyn wylatuje pod samochód ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonnen_x 0 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Sprawdź wężyk obok elektroniki po lewej stronie nóg kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eljot 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Wszystko jest "cacy" wycieraczka zdjęta bez problemów, tylko to cholerne poszycie. Próbuję na różne sposoby i nic. Trudno je nawet trochę odchylić, by włożyć śrubokręt. Boję się działać na siłę bo mogę coś urwać. Gdyby ktoś był taki miły i opisał dokładnie jak to robić- będę bardzo zobowiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonnen_x 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Czego poszycie? klapy bagażnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 poszycie klapy jest na zatrzaski. zdejmowalem je wielokrotnie przy okazji wymiany diod w 3 swietle stop, czy naprawie sprysku, a ostatnio by dostac sie do silnika wycieraka. zawsze bylo ok. ale wlasnie przy ostatnim zdjeciu bylo bardzo cieplo 35 stopni, auto nagrzane i pekly mi dwa zatrzaski. skleilem poxipolem i trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eljot 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Tak, tylnej klapy bagażnika w Avancie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonnen_x 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 odkręcasz wkręt pod rączką zamykania (od strony bagażnika) i z wyczuciem w rękach odciągasz poszycie tak by wyskoczyło z zatrzasków, bodajże są 4. Ja wsadziłem dłoń w szczelinę i delikatnie podważyłem i zatrzaski ustąpiły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
husain 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 u mnie tył ciągnie wode ze zbiorniczka spryskiwacza, ale cała woda leci pod auto? ma ktoś pomysła co to może być i jak sie do tego zabrać? (jest jeden zbiornik na tyłi przód) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się