fireman82 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Opublikowano 10 Listopada 2013 posłuchaj Kolegów, zastosuj się do wskazówek Spoko, w sumie nic nie doradzili...
hary111 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Czytam i dziwię się ile kolega devastation ma cierpliwości i podziwiam go za opanowanie. Ja czytałem wszystko i doszedłem do wniosku że zakładamy nowe graty w hamulce oraz lejemy dobry markowy płyn więc nie rozumiem kolego fireman82 co jeszcze mieli ci doradzić? i dlaczego uważasz że nic ci nie doradzili. Hamulce to sprawa bezpieczeństwa można zaoszczędzić na tuningu czyli wymianie lamp i innych dupereli które łechczą pozytywnie ego kierowcy ale nie na hamulcach. AMEN.
fireman82 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 Czytam i dziwię się ile kolega devastation ma cierpliwości i podziwiam go za opanowanie. Ja czytałem wszystko i doszedłem do wniosku że zakładamy nowe graty w hamulce oraz lejemy dobry markowy płyn więc nie rozumiem kolego fireman82 co jeszcze mieli ci doradzić? i dlaczego uważasz że nic ci nie doradzili. Hamulce to sprawa bezpieczeństwa można zaoszczędzić na tuningu czyli wymianie lamp i innych dupereli które łechczą pozytywnie ego kierowcy ale nie na hamulcach. AMEN. Zgadzam się z Tobą w 100%. W dalszej części posta zapytałem o płyn hamulcowy, bo przy okazji wymiany tarcz i klocków tylnej osi chyba warto to zrobić. W serwisie gdzie wymieniał będę tarcze i klocki leją ATE Blue Racing i pytałem czy doby będzie do mojego auta, ale jeden gość z forum poradził, że nie będzie dobry, że lepszy ATE typ 200, poszperałem w specyfikacjach producenta i opiniach i wyczytałem, że też wymienia się go co 3 lata i nie różni się od TYP 200, na co odpowiedź była " Taa, znalazł na necie", " To niech se zaleje BLUERACINGA". Dlatego nic konstruktywnego się nie dowiedziałem, Nie jestem specem w temacie i nikomu nie umniejszam wiedzy, dlatego zapytałem co? jak? i drążyłem temat aby rozwiać moje wątpliwości. Jeśli ktoś się poczuł urażony to przepraszam, nie o to mi chodziło.
Dev Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 ja nie napisałem ze Blue jest do d.... tylko nie ma sensu lac go do Twojego auta zwykły SL6 załatwi tą sprawe lub Ate Typ200, chodziło o to że Blue jest przeznaczony do sportowych aut i powinno sie go wymieniac co 12 miesiecy bo jest bardzo higroskopijny i szybko sie starzeje a podejrzewam że w Twoim aucie od nowosci nie był wymieniany dla mnie to mozesz wlac cokolwiek, jest mi to obojętne, ale chciałem Ci doradzic abys nie pchał sie w ten płyn chcesz wydac 100zł za płyn i wymiane nie widze problemu, ale mozna wydać 50zł a skutek bedzie taki sam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się