morhol Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Witam, mam problem w A4 b5 96r. Zaczęło się od tego że samochód w trasie nagle zgasł. Po chwili odpaliłem i pojechałem dalej. Przez jakiś tydzień był spokój, jednak dziś już samochód gaśnie co chwilę. To znaczy odpalam, chodzi chwilę, mogę dodawać gazu ruszyć itd jednak po kilkunastu sekundach dusi się i gaśnie. Gdy próbuję zapalić od razu to nie zapali, po krótkim postoju znów się odezwie, jednak nie na długo. Immobiliser chyba to nie jest, bo samochód gasłby od razu. Spotkał się już ktoś z czymś podobnym?
Dev Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Najpierw VAG Kolego Tutaj nie ma zgaduj-zgaduli
morhol Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Jak kupię najprostszego vaga na znanym portalu za ok. 30 zł to zrobię nim diagnostykę i skasuję inspekcję (świeci mi In1)?. Jeśli tak to prosiłbym o polecenie jakiegoś sprzedawcy.
Mario Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Jeśli tak to prosiłbym o polecenie jakiegoś sprzedawcy. Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji
Dev Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 lub www.obd2.pl - diagnostyka i autoelektronika ON-LINE
r.kuderawiec Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Zmierz ciśnienie na pompie paliwa U mnie było bardzo podobne objawy i okazało sie ze to właśnie pompa paliwa siadła
morhol Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 Jeszcze jedno pytanie, czy awaria zaworu par paliwa (ten na obudowie filtra powietrza) może dawać takie objawy? Od zawsze ten zawór cykał pod maską, teraz nic nie słychać. ---------- Post dopisany 11-11-2013 at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany 10-11-2013 at 15:19 ---------- Dziś miałem chwilę aby pogrzebać, odkręciłem przewód zasilający przy listwie paliwowej i przez 10 sekund kręcenia rozrusznikiem nałapałem spokojnie ponad litr paliwa, więc pompa paliwa wydaje się w porządku. Tylko że po skręceniu wszystkiego spowrotem objawy te same. Odpali, pochodzi kilkanaście sekund i staje. Co do diagnostyki to czekam na interfejs. Zastanawia mnie nadal ten zawór par paliwa, ale jeśli coś z nim będzie nie tak to chyba powinien wyskoczyć jakiś błąd. ---------- Post dopisany 12-11-2013 at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 21:20 ---------- Samochód sprawdzony Vagiem i błędów brak. Jednak doszedłem do tego że pompa paliwa po chwili po prostu staje i dlatego silnik gaśnie. Jutro dobiorę się do niej i sprawdzę czy odcina ją brak napięcia czy staje sama z siebie. Ma ktoś jakiś schemat elektryczny? Pomogłoby to w szukaniu ewentualnych przerw w napięciu. ---------- Post dopisany 14-11-2013 at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2013 at 20:39 ---------- Problem rozwiązany odpowiedź w temacie http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/schemat-elektryczny-ukladu-paliwowego-304588/
Damian80 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 inspekcje in1 mozesz wykasowac recznie ja u siebie dopiero przy in2 kasowałem vegiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się