Grabek94 Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Witam. Jakie są takie najprostsze do wyłapanie objawy zużytego sprzęgła ? Narazie wszystko w miare wporządku, ale bierze bardzo wysoko i czasem czuje, jakby sie uślizgnęło.
MATIUS Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Ciężko chodzący pedał ,bierzę przy samym końcu(sam koniec) ,biegi szczegulnie 1 cięzko wchodzą po postoju nocnym, robi kangura przy ruszaniu
GTD_RFD Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 zazwyczaj zaczyna się ślizgać na wyższych biegach albo jest problem z jedynką lub wstecznym
Grabek94 Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 ze wstecznym mam problem juz długo, 1 i 2 wchodzą dosyć cięzko ale nie tylko po postoju. No, a co do kangurka to nie skacze jakoś szczególnie. ---------- Post dopisany 16-11-2013 at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany 10-11-2013 at 15:24 ---------- Czy jest możliwość jakiejś regulacji sprzęgła? Czy to niewykonalne ?
jacek70 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Śmiało moźesz już zbierać kasę na nowe bo to masz na wykończeniu. Odpowiedź na twój następny post brzmi SACHS.
Grabek94 Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 W naszych Audicach mamy sprzęgło sterowane hydraulicznie czy w jaki sposób jest to rozwiązane ?
MATIUS Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 układ hydrauliczny na pompcę sprzęgła przy pedale i przy skrzyni biegów jest wysprzęglik który naciska na łapę wszytko kożysta z płynu hamulcowego który masz w zbiorniczku
Grabek94 Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 Więc rozumiem, że nie ma opcji podciągnięcia czegoś, żeby sprzęgło lepiej brało, tak jak sie to robiło w konstrukcjach prostszych samochodów?
MATIUS Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 niestety nie (możesz wymienić płyn hamulcowy dobrze odpowietrzyć układ zarówno hamulców jak i sprzęgła w tedy może będzie ciut lepiej bynajmniej ja po takiej wymianie zobaczyłem że pedałlepiej reaguję (szczegulnie w deszczowe willgotne dni) co nie zmienia faktu że pierw zrobiłem taki manewr potem wymieniłem olej w skrzyni było już też dużo lepiej z wrzucaniem biegów ale nie idealnie na koniec zmiana sprzęgła kpl sachs plus dwumasa w lepszym stanie niż ta co była i biegi wchodzą malina jeszcze wymienię tylko mechanizm zmiany biegów wybierak bo mam spory luz góra dół.... pRZEBIEG LICZNIKOWY 236 000 SPRZĘGŁO BYŁO ORI tARCZA JUŻ DOŚĆ CIENKA DOCISK ŁADNY ŁOŻYSKO SZUMIAŁO.
Grabek94 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Jak odpowietrzyć to sprzęgło ? Może coś pomoże. Możesz jakoś to opisać ? U mnie przebieg ori 181tys.
MATIUS Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 odpowietrzasz jak hamulce odkrecasz śóbe na wysprżęgliku popujesz hamulec wylatuje płyn zakręcasz i z banii
fokusmok15 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Jak odpowietrzyć to sprzęgło ? Może coś pomoże. Możesz jakoś to opisać ? U mnie przebieg ori 181tys. Mozna odpowietrzyc jak pisze Mateusz Jednakze prawidlowe odpowietrzenie sprzegla przebiega troche inaczej Laczysz wezykiem odpowietrznik zacisku hamulcowego lewego przedniego kola z odpowietrznikiem na skrzyni ,odkrecasz odpowietrznik na skrzyni a nastepnie pompujesz hamulec i odkrecasz na zacisku odpowietrznik(normalne odpowietrzanie hamulca) jezeli uklad sprzegla jest zapowietrzony to powietrze wyleci przez zbiorniczek wyrownawczy plynu
Grabek94 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 Dobrze, więc narazie spróbuje odpowietrzyć. Gdzie jak można się do niego dostać albo co ew. muszę zdemontować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się