Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesie mocy po przez opornik? O co chodzi??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie daje tego samego, podjedź na byle który zlot vag golfów, przeważnie jest jeżdzaca hamownia i czesto sie hamują warjaty i widać rżónice nawet do 10km, na majówce był pacjent Audi80 dłubnietą softem+216 shamował sie na 126km i założył na to jeszcze boxa doszło 2km wiecej, ale kopcenie konkret(bo juz soft parametry nałożył, a box jeszcze oszukał:grin: )

pamietajcie są boxy(oporniki i BOXy na których naprawde da sie jeżdzić, ale nie są tak wydajne jak soft, co do tego że na sofcie i boxie jedzie tak samo to nie znaczy że tak samo mocowo wychodzi, róznica 5km nie ma wpływu znacznego kto jest zwycięzcą :grin:

---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:14 ----------

booster zrobiłbyś 11ke dynamiczną na logach:naughty: bo do innego wątku mi potrzebna, chciałbym zobaczyć jak sie ma doładowanie zadane do odczytanego na boxie:wink:

Opublikowano

Mimo wszystko ciekawa alternatywa dla tych których nie stać na softa za 1000 PLN :P Może ktoś wytłumaczy jak to działa dokładnie ? sam bym potestował :kox:

Opublikowano

To były czasy. I nic nikomu nie siadło nigdy a dziś żeby napedzic klientów wszyscy krzyczą że zło. Spytajcie tych swoich tuningowcow jak zaczynali i ile kilosow z takimi pierdolami zrobili.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=80749

Jedyne co pewne po latach to to ze dobry soft lepiej ciągnie i że można lepiej dopasowac wszystko niż rezystorem. ;-)

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1540010.html

W PD jest temperarura silnika, paliwa i powietrza doladowanego. Kombinacja przy każdej z nich zmienia parametry pracy silnika.

Żeby nie było ogólnie nie polecam bo szkoda silnika jak się pałe przegnie. Ale doswiadczalnie można się pobawic. Bo zabawa uczy zrozumieć jak działają poszczególne czujniki za co odpowiadają itp. ;-)

e8uvydy2.jpg

evanu9en.jpg

Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.

Opublikowano
Mimo wszystko ciekawa alternatywa dla tych których nie stać na softa za 1000 PLN :P Może ktoś wytłumaczy jak to działa dokładnie ? sam bym potestował :kox:
Pierwsza podstawowa zasada jakiegokolwiek tuningu to nie stać Cię - nie tuninguj. To się mści.
Opublikowano
Mimo wszystko ciekawa alternatywa dla tych których nie stać na softa za 1000 PLN :P Może ktoś wytłumaczy jak to działa dokładnie ? sam bym potestował :kox:
Pierwsza podstawowa zasada jakiegokolwiek tuningu to nie stać Cię - nie tuninguj. To się mści.

+1

Opublikowano

a czy są jakieś problemy po odłączeniu tego? i jeśli będzie mocniej dymić przy boxie to po odłączeniu wróci do normy? :wink:

Opublikowano

przestan cudowac i podcierac du...pę szkłem :facepalm:

gwarantuje Ci ze sie pokaleczysz

masz siano to rób program, masz więcej siana to pakuj gów...o a potem reszte siana wydajesz na remonty

takich szrotów na pseudo chipsach mam cały plac do naprawy :kwasny:

Opublikowano
przestan cudowac i podcierac du...pę szkłem :facepalm:

gwarantuje Ci ze sie pokaleczysz

masz siano to rób program, masz więcej siana to pakuj gów...o a potem reszte siana wydajesz na remonty

takich szrotów na pseudo chipsach mam cały plac do naprawy :kwasny:

hmm ja na PSEUDOCHIPIE zrobiłem 60K km

---------- Post dopisany at 23:14 ---------- Poprzedni post napisany at 23:13 ----------

Poza tym pytałem tylko jak to zmontować nic więcej.. każdy się wypowiada więc słucham znawców jaki opornik gdzie i co ?

Opublikowano
przestan cudowac i podcierac du...pę szkłem :facepalm:

gwarantuje Ci ze sie pokaleczysz

masz siano to rób program, masz więcej siana to pakuj gów...o a potem reszte siana wydajesz na remonty

takich szrotów na pseudo chipsach mam cały plac do naprawy :kwasny:

Dev, stoją z popalonymi hamulcami ?:kox::grin:

1Z, AFN, AVG to motorówki ciężkie do zabicia, trzeba naprawdę przegiąć pałę, żeby zrobić im krzywdę :decayed:.

Poza tym to już sprzęty prawie za jedną wypłatę i trzeba być naprawdę zapaleńcem, żeby ładować kilka stówek w program.

Dla tego nie negujmy opornika w czambuł, bo przy rozsądnym oporniku cena do efektu jest jak najbardziej uzasadniona względem wartości auta.

Oczywiście program jest lepszym rozwiązaniem pod względem technicznym, ale też pod warunkiem że robi go gość, który wie co robi :wink:

Opublikowano

Da się :D

Opublikowano

ja miałem opornik w passacie 1z pompa po małych modach+turbo k14.Opornik na guzik odpalałem go jak była taka potrzeba.Dym można ograniczyć wkładając inna oporność,w moim przypadku szarpał na jałowym jak był załączony przez zbyt dużą dawkę.Spalania większego nie zauważyłem.Z obserwacji mogę napisać tyle,że z silnikiem nic się nie stało,nie jeździłem z tym non stop,dym był i to sporo.Do audi jednak wybrałem już inną drogę.Ponizej wykres bez opornika i z opornikiem

mocseriaopornik.th.gif

Opublikowano

Przyrost mocy jak na lekarstwo ale niuton spory

Opublikowano

Spory ale przed 3tys wszystko spada w dół wiec co zyskiwał na starcie stracił na zmianie biegów

Opublikowano

Ale frajda była po założeniu:decayed:też testowałem to przez chwilę ale ostatecznie zrobiłem program.

Opublikowano

Witam!! mam pytanko czy u mnie w AFN-ie też mogę się wpiąć z tym opornikiem w układ? Z tego co się przyglądałem to mam taką samą kostkę z okablowaniem obok pompy jak na zdjęciu silnika 1z, http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/tunning1z/silnik2.gif

Opublikowano

W linku który podałem wzżej jest napisane że afn ma tak samo jak 1Z. Czyli na jedno wychodzi :)

Opublikowano

tylko proponuje to na włącznik zrobić bo jak zrobisz za duża dawkę to bedzie sie ksztusil na postoju

Opublikowano

No to chyba się skuszę, tylko nie wiem czy to dobry pomysł teraz na zimę:)??

Opublikowano

Co za różnica.bedziesz miał trochę frajdy,ale z perspektywy czasu uważam ze i tak najlepszym rozwiązaniem sa mody mechaniczne zakończone programem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...