Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Automatyczne ZDALNE otwieranie/zamykanie klapy bagażnika (avant)


Krzysztof102

Rekomendowane odpowiedzi

nie dawało mi spokoju że u kolegi chester121 pojawił się przeciek podczas mycia auta karcherem dlatego też pojechałem na myjnię i zrobiłem test.

3 minuty non stop pełny strumień wody na tylną klapę na wszystkie szczeliny i nic ani kropelki wody w środku wszystko szczelne.

Przy okazji klapa po 3 godzinach w zestawie z niebieską sprężynką i jedną podkładką podniosła się bez problemu, może już nie tak "entuzjastycznie" jak na początku ale bez problemu ją podniosło.

Jak dla mnie na obecną chwilę ekstra mod i działa bez żadnych przykrych niespodzianek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie ociera nic się nie dzieje

Ja po prostu mam takiego super smerfa :decayed:

tak na serio nic się nie dzieje

Klapę ciężej się zamyka (mocniej ją odbija) ale zważywszy na siłowniki i sprężynki jest to zrozumiałe poza tym żadnych negatywnych spostrzeżeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trzeba odczekać kilka dni (oby nie) żeby pojawiły się niepokojące objawy tak jak wyżej koledzy mówili. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy trzeba odczekać ja mam założone i śmiga wszystko

będę obserwował klapę jak coś zauważę niepokojącego napiszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już zamówiłem niebieskie i będę testował w b7.Selekt też przerabiałem sedana i tam jest trochę inaczej.Dlaczego od razu ma być najgorzej?Przemo ja tam jestem dobrej myśli i będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak zerkniesz kilka postów wyżej to znajdziesz ten filmik. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :) czekam na test z tydzień i też zamawiam jak nic się dziać nie będzie :) . Gdzie w końcu zamawiać wszystkie graty i ile pln? Bo śledziłem temat już jakiś czas temu i widze że już inne sprężynki i siłowniki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

selekt jak to ująć nie lubię "czarno malarstwa" a porównania sedana do avant to tak jakbyś porównywał jabłka z gruszkami.

specjalnie kupiłem niebieskie sprężynki żeby zmniejszyć ilość podkładek a co za tym idzie nacisk sprężynki na siłownik i klapę w stanie zamkniętej klapy przy tym samym efekcie. Teraz mam założone niebieskie sprężynki i 1 podkładkę i nie powstaje zjawisko nadmiernej kompresji sprężynki, przy założeniu zielonych i 4 podkładek na siłowniku pozostaje za mało miejsca żeby cały ten zestaw ścisnąć co powoduje że ramę siłownika nie zamyka się tak daleko jak przy moim obecnym zestawie dlatego może powstały te wszystkie usterki. Ja mam teraz przy zamkniętej klapie tak że przez zwoje sprężynki jeszcze widzę prześwitujący siłownik czyli jest jeszcze miejsce co zmniejsza również nacisk na klapę.

Nie mam przestawionej klapy, nic mi nie przecieka i klapa się otwiera nawet po kilku godzinnym postoju bez problemów ponadto proces otwarcia klapy nie jest tak gwałtowny. To tyle na ten temat

bongod ja mam założone

1. Siłowniki KROSNO 24520 650N zakupione od kolegi TOM77 napisz mu PW da ci znać czy ma na stanie czy będziesz musiał czekać. Koszt 70PLN za siłowniki + 18PLN za przesyłkę tylko za przedpłatą wysyła towar ale można mu zaufać :decayed:

2. Sprężynki z firmy PENTA Sp. z o.o. o oznaczeniu SZ8020.20 x 032 koszt 10PLN za sztukę + 14,60 PLN za przesyłkę. Również wysyłka po przedpłacie.

Tutaj link z kontaktem do gościa PENTA Polska Sp. z o.o. napisz do niego maila dostaniesz odpowiedz z ofertą i numerem konta.

Będziesz musiał trochę na nie poczekać (ja czekałem tydzień) bo gość sprowadza je na zamówienie z niemiec z firmy STEINEL, chociaż teraz robiliśmy już tyle zakupów u niego że może ma je na stanie :decayed::wink:

3. Podkładki i o-ringi w LEROY lub CASTORAMIE co masz pod ręką. ja mam O-Ringi fi 7mm z hydraulicznego i podkładki fi 8 x 16 koszt do 3 zeta za wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak zerkniesz kilka postów wyżej to znajdziesz ten filmik. :cool:

no właśnie patrzyłem na 2 ostatnie strony i widocznie prześlepłem :grin: sorki Panowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

selekt specjalnie kupiłem niebieskie sprężynki żeby zmniejszyć ilość podkładek a co za tym idzie nacisk sprężynki na siłownik i klapę w stanie zamkniętej klapy przy tym samym efekcie. Teraz mam założone niebieskie sprężynki i 1 podkładkę i nie powstaje zjawisko nadmiernej kompresji sprężynki, przy założeniu zielonych i 4 podkładek na siłowniku pozostaje za mało miejsca żeby cały ten zestaw ścisnąć co powoduje że ramę siłownika nie zamyka się tak daleko jak przy moim obecnym zestawie dlatego może powstały te wszystkie usterki. Ja mam teraz przy zamkniętej klapie tak że przez zwoje sprężynki jeszcze widzę prześwitujący siłownik czyli jest jeszcze miejsce co zmniejsza również nacisk na klapę.

Nie mam przestawionej klapy, nic mi nie przecieka i klapa się otwiera nawet po kilku godzinnym postoju bez problemów ponadto proces otwarcia klapy nie jest tak gwałtowny. To tyle na ten temat

niestety ale jesteś w dużym błędzie!

nie wiem czy czytałeś katalog z charakterystyka tych spręzyn, ale jeśli nie to ci szybko nakreślę co i jak

kolorami oznacza się ich sile rozprężania i tak zielone były mocne a niebieskie są bardzo mocne

tak wiec zielone po ściśnięciu ich L=0,4Lo czyli tak zwany maksymalny ścisk to generują sile z tego co dobrze pamiętam ponad 500N a niebieska chyba cos kolo 700-800N

tak wiec zmiana sprężyn tylko zwiększyła nacisk na wywierają na siłowniki a co za tym idzie na zawiasy itp

polecam wejść na stronę PENTY i tam jest link z katalogami. Znajdziesz tam wszystkie parametry sprężyn

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

selekt specjalnie kupiłem niebieskie sprężynki żeby zmniejszyć ilość podkładek a co za tym idzie nacisk sprężynki na siłownik i klapę w stanie zamkniętej klapy przy tym samym efekcie. Teraz mam założone niebieskie sprężynki i 1 podkładkę i nie powstaje zjawisko nadmiernej kompresji sprężynki, przy założeniu zielonych i 4 podkładek na siłowniku pozostaje za mało miejsca żeby cały ten zestaw ścisnąć co powoduje że ramę siłownika nie zamyka się tak daleko jak przy moim obecnym zestawie dlatego może powstały te wszystkie usterki. Ja mam teraz przy zamkniętej klapie tak że przez zwoje sprężynki jeszcze widzę prześwitujący siłownik czyli jest jeszcze miejsce co zmniejsza również nacisk na klapę.

Nie mam przestawionej klapy, nic mi nie przecieka i klapa się otwiera nawet po kilku godzinnym postoju bez problemów ponadto proces otwarcia klapy nie jest tak gwałtowny. To tyle na ten temat

niestety ale jesteś w dużym błędzie!

nie wiem czy czytałeś katalog z charakterystyka tych spręzyn, ale jeśli nie to ci szybko nakreślę co i jak

kolorami oznacza się ich sile rozprężania i tak zielone były mocne a niebieskie są bardzo mocne

tak wiec zielone po ściśnięciu ich L=0,4Lo czyli tak zwany maksymalny ścisk to generują sile z tego co dobrze pamiętam ponad 500N a niebieska chyba cos kolo 700-800N

tak wiec zmiana sprężyn tylko zwiększyła nacisk na wywierają na siłowniki a co za tym idzie na zawiasy itp

polecam wejść na stronę PENTY i tam jest link z katalogami. Znajdziesz tam wszystkie parametry sprężyn

pzdr

widzisz nie widziałem twojego auta nie wiem co ty tam masz za zawiasy zamontowane że ci klapę wykrzywiło i ci jeszcze na dodatek klapa przecieka, może sprawdź sobie historię auta z naciskiem na jego wypadkowość.

Ja nie mam ani nic krzywe ani żadnych przecieków.

Ogólnie każdy indywidualnie musi sobie odpowiedzieć na pytanie czy montować tego moda, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klapy nie wykrzywiło zresztą skoro na razie u ciebie jest ok to tylko się cieszyć! 3mam kciuki żeby tak zostało!!

ja zdemontowałem to, nie dlatego, ze mi klapa opadła 1mm (nic się nie wykrzywiło! ), ale dlatego, ze na co dzień projektuje i obliczam wytrzymałość materiałów ( może i w budownictwie a nie mechanice) ale zasady wszędzie są takie same.

jeśli projektuje się zawiasy na których trzymają się siłowniki 530N to zakłada się pewien błąd i zmęczenie materiałów i to może wynosić max 40-50% siły projektowanej

czyli ok 800N ty przykładasz tam ponad 1200N i dlatego u siebie to zlikwidowałem bo cudów nie ma i jeśli nie teraz to w końcu możesz usłyszeć podczas jazdy huk i siłownik poleci gdzie mu będzie się chciało. to jest fizyka!!!

dlatego prosiłem cie żebyś stale sprawdzal te łebki czy się nie odginają czy zawiasy nie maja rys itp. bo to ze coś się stanie to pewne tylko nie wiadomo kiedy i jak mocno!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..

.

.

.

bongod ja mam założone

1. Siłowniki KROSNO 24520 650N zakupione od kolegi TOM77 napisz mu PW da ci znać czy ma na stanie czy będziesz musiał czekać. Koszt 70PLN za siłowniki + 18PLN za przesyłkę tylko za przedpłatą wysyła towar ale można mu zaufać :decayed:

TOM77 i dzik byli tu na forum zaraz po HUGO ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do toma mam rzut beretem : brałem już od niego graty . Dzięki wielkie :) .

A tak zastanawiam się czy różnią się bardzo zawiasy i uchwyty siłowników w a6 i a4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...